Voiko N18 ja M31 parisuhde toimia?
Tapasin töissä hiljattain vähän päälle kolmikymppisen miehen, jonka kanssa on tultu hyvin juttuun. Nyt kun ihastusta on tullut molemmin puolin, kerroin vanhemmilleni ja he olivat miltei pöyristyneitä. En tiedä miten jatkaa kun lähipiiri ei meinaa hyväksyä
Kommentit (48)
Sinun ei tarvitse kysyä keneltäkään lupaa, saatko olla 31-vuotiaan tai 41-vuotiaan miehen kanssa. Se riippuu vain sinusta ja siitä toisesta osapuolesta. Aina löytyy kymmenittäin ihmisiä, jotka kitisevät toisten ihmisten tekemistä ratkaisuista. Elämässä onnistujat eivät elä niiden perusteella.
Terveisin, Male1986
Vierailija kirjoitti:
Mä olin abivuonna vielä ihan pentu.
Mä olen edelleen kolmekymppisenäkin ihan pentu ja on olemassa parikymppisiä, jotka eivät ole niin pentuja kuin minä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telkkarissa on viime aikoina haastateltu nuoria koronan tiimoilta. 18-vuotiaat vaikuttavat vielä lapsilta ja heille sopii seurustelukumppaniksi toinen saman ikäinen. Tuossa vaiheessa 13 vuoden ikäero on tolkuttoman iso, kun toisella on vielä henkinen kehitys kesken.
Juuri näin! Itse 19-vuotiaana oli hetken romanssi tällaiseen reilu 30-vuotiaaseen pelimieheen. Kävi ilmi, että jätkä käy vain läpi nuorempia ja nuorempia pill un kiilto silmissä. Tuli jälkeenpäin hyväksikäytetty olo.
Just ja 19-vuotiaitten joukossa ei ollenkaan ole pelimiehiä 😂
Eiköhän tossa vika ole vain ja ainoastaan sun nupissa kun halusit seurustella pelimiehen kanssa. Ei mitään tekemistä miehen iän kanssa. 😂😂😂😂😂😂
Itse olen tapaillut 34-vuotiasta miestä puoli vuotta.
Mies ei edes ole rikas ja tällä hetkellä työtön, mutta paljon mukavampi kuin ennen tapailemani oman ikäiset miehet: hän kehuu minua paljon, ei ole lapsellinen machoileva pikku jonne ja hänellä on elämänkokemuksen kerryttämänä mielenkiintoisemmat jutut.
Pari kaveria tietävät, eivätkä tuomitse. Vanhempani eivät tiedä.
N18
Vierailija kirjoitti:
Mies ei edes ole rikas ja tällä hetkellä työtön, mutta paljon mukavampi kuin ennen tapailemani oman ikäiset miehet: hän kehuu minua paljon, ei ole lapsellinen machoileva pikku jonne ja hänellä on elämänkokemuksen kerryttämänä mielenkiintoisemmat jutut.
N18
Kuvottavaa.... 🤮
Ei mielestäni mitään ongelmaa onnistuneelle parisuhteelle.
Minä olin 18 vuotias ja silloin aloin seurustella 34 vuotiaan miehen kanssa. Kävi ilmi että mies vain hyväksikäytti kokematonta sinisilmäistä tyttöä hyväkseen ja siitä suhteestä lähdin traumatisoituneena henkisen väkivallan jälkeen.
Nyt mulla on hyvä mies ja suhde mutta traumat eivät ole vieläkään täysin hälvenneet. Olen myös itse alkanut miettiä etten voisi itse 34 vuotiaana seurustella 18 vuotiaan kanssa, koskaan.
Vastaukseni on siis ettei voi toimia enkä haluaisi että oma tyttäreni koskaan olisi tuon ikäisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N18
Kuvottavaa.... 🤮
Ikis mene jo hoitoon!!!!!!!!!!!!!!
Tuttavapiiriin kuuluu molemmin päin olevia suuria ikäeroja tai kuului. Jokin aika sitten erään pariskunnan mies kuoli yli 90 vuoden iässä; vaimonsa oli tai on 20 vuotta nuorempi ja yhdessä olivat yli 50 vuotta.
Eräs toinen pariskunta on sitten toisinpäin. Siinä mies on 10 vuotta nuorempi ja yhdessä olleet noin 30 vuotta; mies on ollut aloitettaessa alle 18. Mutta tämähän on kai palstan mukaan ihan normaalia ja sallittua että nainen puumailee toisinpäinhän se on täysin pervoa.
Minä olin 18 vuotias ja silloin aloin seurustella irakilaisen miehen kanssa. Kävi ilmi että mies oli naimisissa ja vain hyväksikäytti kokematonta sinisilmäistä tyttöä hyväkseen ja siitä suhteestä lähdin traumatisoituneena henkisen ja fyysisen väkivallan jälkeen.
Nyt mulla on hyvä suomalainen mies ja suhde mutta traumat eivät ole vieläkään täysin hälvenneet. Olen myös itse alkanut miettiä etten voisi itse nyt naimisissa pettää miestänu, koskaan.
Vastaukseni on siis ettei voi toimia enkä haluaisi että oma tyttäreni koskaan olisi tuon irakilaisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin 18 vuotias ja silloin aloin seurustella irakilaisen miehen kanssa. Kävi ilmi että mies oli naimisissa ja vain hyväksikäytti kokematonta sinisilmäistä tyttöä hyväkseen ja siitä suhteestä lähdin traumatisoituneena henkisen ja fyysisen väkivallan jälkeen.
Nyt mulla on hyvä suomalainen mies ja suhde mutta traumat eivät ole vieläkään täysin hälvenneet. Olen myös itse alkanut miettiä etten voisi itse nyt naimisissa pettää miestänu, koskaan.
Vastaukseni on siis ettei voi toimia enkä haluaisi että oma tyttäreni koskaan olisi tuon irakilaisen miehen kanssa.
Ja takaisin ylikselle pliis
Ei voi..itsekin valitettavasti houkutan vanhoja miehiä puoleeni muttta ignooraan täysin. Miehet voivat olla todella kieroja ja kamalia.
Miksi aloittaja kertoi orastavasta ihastumisesta heti tuoreeltaan vanhemmilleen, kun mitään parisuhdetta ei ole edes kuvitelmissa? Asuuko ap jo omillaan vain vanhempiensa luona? Kas kun hän ei ole vielä vienyt miestä näytille vanhemmilleen.
Miksei, itse tapasin töissä yhden söpön tytön, jonka kanssa tultiin myös hyvin juttuun ja rohkenin sitten pyytää ajallaan myös ulos. Itse siis 31 ja tyttö 19, vaikken sitä silloin tiennytkään. Ei ole vaivannut kumpaakaan, pääasia että viihdytään hyvin toistemme seurassa. Nyt alkaa olemaan ensimmäinen vuosi takana.
Vihjataanko tässä esiaviolliseen seksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin abivuonna vielä ihan pentu.
Mä olen edelleen kolmekymppisenäkin ihan pentu ja on olemassa parikymppisiä, jotka eivät ole niin pentuja kuin minä nyt.
Totta, meidän lukiossa parilla oli lapsi. Suurin osa oli kuitenkin itse lapsia.
Hyi helvetti!