Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilaako teidänkin mies koko päivän tekemällä jotain tyhmää tai jättämällä tekemättä mitä käsketään?

Vierailija
12.11.2025 |

Olen jo kauan halunnut valaistuksen terassille. Naapuri teki itse ja huomautan siitä miehelle, joka meinaa palkata jonkun tekemään. Mutta siinäkin kestää ja mistään ei tule valmista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse, mitä sä toista käsket!

Vierailija
2/6 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä nyt taas? Miksi et tee itse, jos on pakko saada valot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon pullukka taas KÄSKEMÄSSÄ

Vierailija
4/6 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kumpi on tuossa surullisempaa. Käskeminen vai se, että pitää kun naapurikin..

Vierailija
5/6 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on miehenä vaikea käskeä itseäni. Yleensä alotan jo aamulla käskemisen että illalla saan raahauduttua kympin lenkille. Se on suuri saavutus. Jostain syystä pitää koko päivä päänsisällä jankata että lähde nyt, niin ilta on vapaa. 

Joskus lähden, toisinaan en, joskus lähden vasta illalla ja joskus heti aamulla. Koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu.

En oikeastaan usko itsensä käskemiseen tai että joku muu käskee tekemään. 

Uskon että odottamalla asioita tapahtuu. Pitää vain odottaa ja toivoa että kohta, kohta se tulee. Sitten kun se tulee, niin alkaa vaan pyyhkiä ja lopuksi pitää muistaa pestä kädet, mutta sekin on sellainen kuten hampaiden harjaus. 

Ei vaan tule aina tehtyä jostain syystä. Odottamalla sekin onnistuu. Tarpeeksi monta päivää odottaa, niin varmasti joskus tulee pestyä kädet. Onko se juhlan paikka?

Vierailija
6/6 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos laihduttaisit, niin terassin voisi tehdä ja olla kanssasi siellä terassilla niin, että myös naapuri huomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi