Voi vitalis! Nyt ei paljoa naurata
Exä pisti välit poikki textarilla 15 vuotta sitten eikä suostunut kertomaan miksi. Eilen kaveri kertoi kännipäissään syyn, No se syy ei vaan ollut totta. Nyt olen naimisissa mulla on kaksi mukulaa (ihania) ja elämäni on oikeastaan ohi. Ai niin, olen aina rakastanut exää ja tulen aina rakastamaan.
Siinä meni mun elämä. Jos ei olisi noita lapsia niin juoksisin junan alle samantien.
Kommentit (46)
Ai ettekö te akat olekaan romantikkoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaat vaan.
Kuka on luvannut ja mitä?
Eri
Ei juoksisi junan alle. Typerintä mitä tiedän on tuollaiset puheet.
Ystäväni juoksi junan alle. Ajattelimme että puhuu vaan.
RIP Marko.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on aika normaalia että ollaan suhteessa/naimisissa/hankitaan lapsia esimerkiksi elintason/olosuhteiden/tottumuksen vuoksi samalla tietäen, että se oikea rakkaus kohdistuu johonkin toiseen henkilöön.
Ai nykyään? Eiköhän se ollut entisaikoina huomattavasti yleisempää.
Sulla ei siis seisonut mutta erottuanne alkoi taas jöpöttämään?
Ihme tyyppi ettet ole jo päästänyt irti vanhasta!
Vierailija kirjoitti:
Ai ettekö te akat olekaan romantikkoja?
Akat on gold diggereitä tai katkeria rumiluksia. Fakta.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei siis seisonut mutta erottuanne alkoi taas jöpöttämään?
Ihme tyyppi ettet ole jo päästänyt irti vanhasta!
Siis hetkinen, jos ap on mennyt naimisiin, tehnyt kakaroita ja saanut eilen uutta tietoa niin miten ei ole silloin päästänyt irti vanhasta?
Vierailija kirjoitti:
Aika paska jätkä se eksäsi, kun uskoi samantien jotain juoruilijaa eikä antanut sinulle mahdollisuutta puolustaa itseäsi. En haikailisi tuommoisen munapään perään sekuntiakaan.
Miksi kaikki olettaa että eksä on mies?
Onko tällaisen asian vuoksi junan alle juokseminen yleistä siellä Porvoossa?
Vierailija kirjoitti:
Perataan tätä nyt vähän. Mikä se syy oli?
Mitä se sulle kuuluu?
Eri
Elämä on liian lyhyt antaa onnen mennä ohi.
Tää on päivän paras ketju. En tiedä onko provo mutta nää vastaukset on kyllä erikoisia.
Sano sille, että "jos ihan rehellisiä ollaan, niin mä olen aina rakastanut sua" ja katsot mitä tapahtuu. Muuten se jää kaivamaan sinua ikuisesti.
rarehanu kirjoitti:
Täytyy olla mielentervydeltään häiriintynyt, jos miettii noin vanhaja asoita.
Sopisit psykiatrian polille töihin. Nekin luulee että traumat jotka vaivaa on omaa syytä. Esim raiskaajaa ei haittaa mikään, joten vika ei voi olla hänessä. Vain traumatisoituneet on häiriintyneitä.
PS. Suksi kuuseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaat vaan.
Kuka on luvannut ja mitä?
Eri
Ystäväni juoksi junan alle. Ajattelimme että puhuu vaan.
RIP Marko.
Siis jengi alapeukuttaa itsemurhan tehneen ystävälle tämän mahdollisista itsesyytöksistä?
Olenko minä nyt se tyhmä vai muut?
Vierailija kirjoitti:
Sano sille, että "jos ihan rehellisiä ollaan, niin mä olen aina rakastanut sua" ja katsot mitä tapahtuu. Muuten se jää kaivamaan sinua ikuisesti.
Mielestäni nyt on jo aivan liian myöhäistä sanoa yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et rakasta omaa kumppaniasi nyt?
Rakastan kyllä mutta exä oli elämäni rakkaus. Niitä on vain yksi elämässä. Sen jälkeen täytyy tyytyä vaikka rakkauden löytäisikin. Exä on pysynyt sinkkuna koko tämän ajan. Meidät oli tarkoitettu toisillemme.
ap
Selvästikään et ollut sen elämän rakkaus. Koska jos olisit ollut, se olisi kysynyt sulta, onko se asia totta ja halunnut selvittää asiat kanssasi. Varmaan oli miettinyt lähtöä pidemmän aikaa ja tuosta saanut hyvän syyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni nyt on jo aivan liian myöhäistä sanoa yhtään mitään.
Totta. Parempi onni sitten ensi elämässä. Sinnitellään tää nyt ensin kunnialla loppuun asti.