Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi vitalis! Nyt ei paljoa naurata

Vierailija
16.01.2021 |

Exä pisti välit poikki textarilla 15 vuotta sitten eikä suostunut kertomaan miksi. Eilen kaveri kertoi kännipäissään syyn, No se syy ei vaan ollut totta. Nyt olen naimisissa mulla on kaksi mukulaa (ihania) ja elämäni on oikeastaan ohi. Ai niin, olen aina rakastanut exää ja tulen aina rakastamaan.
Siinä meni mun elämä. Jos ei olisi noita lapsia niin juoksisin junan alle samantien.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupaat vaan.

Kuka on luvannut ja mitä?

Eri

Ei juoksisi junan alle. Typerintä mitä tiedän on tuollaiset puheet.

Ystäväni juoksi junan alle. Ajattelimme että puhuu vaan.

RIP Marko.

Siis jengi alapeukuttaa itsemurhan tehneen ystävälle tämän mahdollisista itsesyytöksistä? 

Olenko minä nyt se tyhmä vai muut?

Minä annoin alapeukun sen vuoksi, että luuseri meni junan alle. Olisi tappanut itsensä jollain muulla tavalla.

Se on kova paikka kuskille kun joku hyppää alle, aiheuttanut työkyvyttömyyttä. Ja joku ne ruumiin jämät sieltä pois kerää ja korjaa vauriot.

Vierailija
42/46 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin vain erotaan niin ei silloin ole rakkautta ollutkaan. Ap nyt keskittyy elämäänsä vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vi tuttaa ihmiset jotka pistävät välit poikki ilman selitystä. Se on todella raukkamaista ja myös tyhmää.

Erittäin paljon on ihmisiä jotka ei usko eikä hyväksy mitään syytä suhteen lopettamiselle. Vaikka kertoisi syyn tuhat kertaa niin kumppani ei vain usko, ei hyväksy, ei kuuntele,...

Kohtuullisen paljon on myös ihmisiä joille ei voi kertoa että meinaa lopettaa suhteen, koska he ovat niin kontrolloivia omistushaluisia psykoja että heidän luotaan täytyy vain paeta. Dr Phil ohjelmassa on nainen joka seurusteli miehen kanssa noin vuoden. Noin puolet tuosta ajasta mies asui naisen luona. Sitten mies yhtäkkiä vain häipyi! Nainen ei voinut käsittää miksi niin kävi, ei vain voinut käsittää! Joten nainen meni Dr Phil ohjelmaan televisioon saadakseen selvyyden tuohon mysteeriin. No, se ex-mies ei suostunut tulemaan Dr Phil ohjelmaan, mutta se mies kertoi selityksen viesteillä. Kammottava nainen, paetkaa henkenne edestä!

Vierailija
44/46 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta ap. Naurattaako NYT?

t. nössömies

Vierailija
45/46 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et rakasta omaa kumppaniasi nyt?

Rakastan kyllä mutta exä oli elämäni rakkaus. Niitä on vain yksi elämässä. Sen jälkeen täytyy tyytyä vaikka rakkauden löytäisikin. Exä on pysynyt sinkkuna koko tämän ajan. Meidät oli tarkoitettu toisillemme. 

ap

Paskapuhetta

Vierailija
46/46 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se exä ei ollut susta juuri pätkääkään kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi