Tyttäreni amerikkalainen miesystävä tulossa vierailulle Suomeen, ahdistaa
En pidä lainkaan miehen arvomaailmasta. Hän on kotoisin Floridasta ja tulee konservatiivisesta perheestä.
Mies mm. kannattaa Trumppia ja MAGAA, uskoo vaalivilppiin, vastustaa wokea ja uskoo että aseenkanto-oikeus on hyvä asia. On aika patrioottinen.
Pelkään että tyttö saa huonoja vaikutteita. Hän ok vasta 21-vuotias ja mies 10 vuotta vanhempi. On kuitenkin kovasti ihastunut eikä kuuntele kritiikkiä. Neuvoja miten selviän tulevasta vierailusta?
Kommentit (18)
Hän on fiksu mies, ota ilolla vastaan kerrankin kun sinulla on tilaisuus tavata viisas ihminen
Amerikkalaiset tykkää sitten peppuseksistä todella paljon.
Meillä on miehen suvussa Trumpin kannattajia. Ollaan itse umpisuomalaisia, mutta sukulainen mennyt naimisiin amerikkalaisen kanssa ja tuntuu elävän siellä melkoisessa kuplassa.
Käyvät harvoin Suomessa, yhteydenpito lähinnä etänä.
Ei heidän kanssaan saa järkevää keskustelua aikaiseksi. Ei kasvotusten eikä etänä.
Ap, sun psykoosijankutukseen on saatavilla apua.
Vierailija kirjoitti:
Ympärileikattu kestää kairata niin pitkään että ripuli pulpahtelee suusta.
Aja se aseella uhaten ulos. Sehän on sille normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Hyi.
Kohtaa hänet avoimin mielin. Älä keskity poliittisiin mielipide-eroihinne, vaan muista että hän on tyttäresi rakas. Sen takia hän tulee teille kylään.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Montako kertaa viikossa tämä sama copypasta ilmestyy tänne?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on miehen suvussa Trumpin kannattajia. Ollaan itse umpisuomalaisia, mutta sukulainen mennyt naimisiin amerikkalaisen kanssa ja tuntuu elävän siellä melkoisessa kuplassa.
Ei heidän kanssaan saa järkevää keskustelua aikaiseksi. Ei kasvotusten eikä etänä.
Taitaa johtua teidän huonosta englannin kielestä! Ja sivistymättömyydestä. Trump presidentiksi!
Vierailija kirjoitti:
Sama persujen kanssa, kun ei persuilla ole aivoja, niin keskustelua ei synny. Persut ei yksinkertaisesti osaa ajatella, ei yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA
Ja huutohullu näköjään myös.
Floridassa iso osa porukasta on Trump- faneja. Lieneekö syynä se että Trumpilla on siellä huvilansa ja golffailee porukoiden kanssa rennosti. Uskon että on suosittu, osaa kohdata ihmisiä. Itse en pidä hänestä mutta tuntuu siltä että Floridan suomalaiset ovat ihan faneja.
Toisaalta, sehän on sinun tyttäresi valinta, ei sinun. Koita kestää. Ja voithan kertoa omia mielipiteitäsi jos keskustelua syntyy.
Bidenin kuva seinälle, niin pysyy hiljaa.
Aa, säikähdin jo että on neeq3ri.
Nooo ei se onnneksi ole yhdestä ihmisestä kiinni