Lähihoitajana kotihoidossa, tammikuun nettopalkka 3468e
Eilen tuli tammikuun palkka, 6 viikon lisät, ylityöt ja kutsurahat tekivät nettona 3468e. Olin itsekkin yllättynyt summasta. Joulun, Uuden Vuoden, Loppiaisen olin töissä, sekä 6 viikosta 5 viikonloppua töissä. Ja ylitöitä tehnyt niin paljon kuin on tarjottu. Olo on aika väsynyt, helmikuussa sitten viikko lomaa.
Kommentit (83)
Hyvät tienestit, mutta taitaa jäädä tuolla työmäärällä tosi vähän vapaa-aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Neljän viikon nettopalkka säännöllisestä päivätyöstä sama.
Niinpä.
Tuossa pitäisi laskea tuntipalkka, jos tuota haluaisi johonkin muuhun verrata, ja huomioida työn epäsäännöllisyys ja se, että pyhät ja juhlat oltava töissä.
Mun netto ilman ylitöitä yms. on noin 2100, Taloushallinnossa. (en ole lähihoitaja).
Hyvä nettopalkka kyllä, mutta olet kyllä tehnyt tosi paljon töitäkin sen eteen.
Merkonomina 8-16 työstä 4 viikon nettopalkka sama.
Tosi mukavaa! Olisit ansainnut enemmän tuosta työmäärästä! Arvostan työtänne; itse juristina päivätyössä saan noin 3100 netto.
Enemmän sietäis olla, teet tärkeää työtä ♥️
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä merkonomi teet kun palkkasi on niin suuri? Oot varmaan vanhan ajan merkonomeja.
Vierailija kirjoitti:
Mun netto ilman ylitöitä yms. on noin 2100, Taloushallinnossa. (en ole lähihoitaja).
Satasen enemmän kuin mulla joka siivoskelen palvelutalossa. Ei ylitöitä.
Hirveitä palkkoja teillä. Mulla it-alan hommista bruttopalkka 4700, netto 2900/kk.
Vuorolisät nostaa palkkaa mutta verottaja kyllä ottaa niistäkin.
Kaveri aina hehkuttaa että hänellä parempi palkka. Itse teen ma-pe 7-15.30. Hänellä vuorotyö, tekee aamua ja iltaa, vuorot usein miten sattuu ja harvoin viikonloppuja vapaana. Hän saa vaivaiset pari sataa enemmän kuin minä. Joo, saa enemmän käteen mutta pienempi tuntipalkka ja paskat työajat.
Mutta hyvä summahan tuo on. Hyvä aloittaa vuosi :)
Ihmettelen tuota juristin palkkaa. Aika vähän koulutukseen nähden..
Kiitos sinulle, ap, että jaksat tuollaista tärkeää työtä. Minusta ei siihen olisi. En haaveile edes kahden tonnin palkasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä merkonomi teet kun palkkasi on niin suuri? Oot varmaan vanhan ajan merkonomeja.
Ajalta ennen ammattisurkeakouluja. Tradenomin tutkintohan syntyi ottamalla tämä vanha merkonomin tutkinto ja poistettiin vähän opetusta ja jäljellejäävien aineiden opintoviikkomäärää paisutettiin keinotekoisesti.
Teen liiketoiminnan kehitystehtäviä pörssiyhtiössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajalta ennen ammattisurkeakouluja. Tradenomin tutkintohan syntyi ottamalla tämä vanha merkonomin tutkinto ja poistettiin vähän opetusta ja jäljellejäävien aineiden opintoviikkomäärää paisutettiin keinotekoisesti.
Miksi oot noin katkera?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oot noin katkera?
en ole yhtään katkera. Noin se syntyi. Se on fakta. Kun vertaa ensimmäisiä tradenomien opseja viimeisten merkonomien opseihin niin tuon huomasi. Mietin aikoinaan lähdenkö lukemaan myös tradenomiksi mutta totesin että miksi menisin lukemaan samoja asioita uudelleen ja istumaan 3 vuodeksi tyhjän takia.
Lähihoitajan työ on juuri minun työ. Tykkään työstäni, työkavereista ja asiakkaista. Juuri se saa minut jaksamaan ja venymään tarpeen tullen. Tietysti korona on yksi syy miksi esim. ylitöitä on niin paljon tarjolla. Ap
Hyvä. Neljän viikon nettopalkka säännöllisestä päivätyöstä sama.