Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tietokonepelejä pelaavat aikuiset, mitä pelaatte?

Vierailija
16.01.2021 |

Itse olen hurahtanut Farming simulatoreihin ja nyt uusin versio 2019 menossa. Halusin nuorempana lähteä maataloustöihin Yhdysvaltoihin tai Australiaan, jossa isot pellot ja isot koneet. Noh nyt niin ei käynyt joten pelaan maamiestöisä vapaa-ajallani. Karttoina tyyliin Kansas tai Australia outback. Muita pelaavia?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

War Thunder

Vierailija
82/86 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

CoD: Warzone ja CS:Go. Vähän Controllia, Doom Eternalia ja Cyberpunkkia, mutta jotenkin nuo yksinpelit eivät ole enää jaksaneet kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenisen vuotta olen pelannut tietokoneella ainoastaan nettisnookkeria ja ProPilkki 2:ta. Snookkerissa olen eliittitason pelaaja ja pilkissä olen edelleen lähes yhtä onneton kuin aloittaessa. Saattaa tulla useiden kuukausienkin taukoja noista peleistä, mutta silloin pelaankin yleensä konsoliänäreitä.

Vierailija
84/86 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelit vaihtelee laidasta laitaan, pelaan huviksni ja parantaa reaktiokykyä. samalla muistuu lapsuus.  41 v

Vierailija
85/86 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fortnite. Ihan aikuisten oikeasti. Alkuun oli aika paljon opettelua, mutta nykyään sujuu jo todella hienosti. Voittojakin on tullut. Hienoa fiilis kun huomaa oman kehittymisensä. Pelissä pärjää hyvin myös taktikoinnilla, joten aina ei tarvita ilmiömäisiä refleksejä.

Vierailija
86/86 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

wow shadowlands pvp