Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tietokonepelejä pelaavat aikuiset, mitä pelaatte?

Vierailija
16.01.2021 |

Itse olen hurahtanut Farming simulatoreihin ja nyt uusin versio 2019 menossa. Halusin nuorempana lähteä maataloustöihin Yhdysvaltoihin tai Australiaan, jossa isot pellot ja isot koneet. Noh nyt niin ei käynyt joten pelaan maamiestöisä vapaa-ajallani. Karttoina tyyliin Kansas tai Australia outback. Muita pelaavia?

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi ettei Simcitystä ole tullut uudempia versioita. Sitä kliksutteli mielellään. 

Kannattaa kokeilla Cities Skylinesia. Minulla ainakin täytti kaupunkirakentelun pelipaikan täysin. 

Vierailija
22/86 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cities Skylinesiä olen pelannut vuosia. Kaupunginrakennuspeli joka pesee mm. Simcityt mennen tullen, plussaa kotimaisuudesta lisäksi modeilla ja asseteilla saa aikaan niin realistisia kaupunkeja että heikompaa hirvittää.

Tämä on kyllä erinomainen peli. Minullakin yli 200 tuntia pelattuna, tosin ihan viime aikoina en ole tätä pelannut. Cities Skylines on juuri niitä pelejä, joiden parissa helposti menee ajantaju, ja huomaa väkertäneensä jotain joukkoliikennesuunnitelmaa 4 tuntia. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pelaan enimmäkseen PS4:sella, mutta aika paljon tuli pelattua Binding of the Isaacciä, Town of Salemia ja TF2:sta. Välillä myös visual noveleita.

Vierailija
24/86 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v enkä ole pelannut juuri muuta kuin nettipokeria.

On alkanut herätä kiinnostus pelata jotain netissä muiden kanssa. Olisiko ehdottaa jotain suht iisiä peliä aloittaa ja sitten vielä että normi läppärillä voisi pelata. Ei räiskintää, kun alkaa toi reaktiokyky rapistua.

Vierailija
25/86 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lolia

Vierailija
26/86 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cities Skylines, ehdottomasti parasta Sim Cityn floppaamisen jälkeen. En ole ikinä hehkuttanut mitään peliä mutta tämän kanssa saa menemään liikaakin aikaa sillä jokaikistä pienintäkin yksityiskohtaa on mahdollista fiksata mikäli niin haluaa.

Vierailija
27/86 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän eniten mysteeri - /rikos-/hidden object -/ja kauhupeleistä. Tosin kaikki sellainen, missä on joku tehtävä ja/tai selvitettävä juttu, uppoaa myös. Samoin sotapelit, esim. Medal of Honor. Jos haluaa aivot narikkaan, niin sitten räiskintää tai tasohyppelyä. Pelaan PC:llä, PS3:llä, Wiillä ja Nintendo DS 3d:llä. 45v nainen olen.

Vierailija
28/86 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

wintoosin miinaharavaa

😁

Vierailija
29/86 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Civ 6, Sims 4, Cities Skylines varmaan ne eniten pelatut. Jonkin verran on tullut pelattua myös Witcher 3:sta mutta ei ole aikaa pelata koko peliä kerralla läpi, niin on vaikea syventyä juoneen ja muistaa taitoja, jos välillä on useita viikkoja, ettei ehdi pelata ja peliajat ovat muutamaa tuntia.

Civilizationia on tullut pelattua varmaan kaikkein eniten. Pelataan sitä välillä puolison kanssa vastakkainkin.

Vierailija
30/86 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Overwatch kopio paladinssia, joka on ilmainen 👍

Vierailija
31/86 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän eniten mysteeri - /rikos-/hidden object -/ja kauhupeleistä. Tosin kaikki sellainen, missä on joku tehtävä ja/tai selvitettävä juttu, uppoaa myös. Samoin sotapelit, esim. Medal of Honor. Jos haluaa aivot narikkaan, niin sitten räiskintää tai tasohyppelyä. Pelaan PC:llä, PS3:llä, Wiillä ja Nintendo DS 3d:llä. 45v nainen olen.

Sulle vois sopia hitman-pelisarja. Mahtavaa hiiviskelyä palkkatappajalla 😎

Vierailija
32/86 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NHL, Madden, Fight Night ja Football Manager.

Vierailija
33/86 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SpurguX (ei sovi vassareille)

Vierailija
34/86 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50v enkä ole pelannut juuri muuta kuin nettipokeria.

On alkanut herätä kiinnostus pelata jotain netissä muiden kanssa. Olisiko ehdottaa jotain suht iisiä peliä aloittaa ja sitten vielä että normi läppärillä voisi pelata. Ei räiskintää, kun alkaa toi reaktiokyky rapistua.

Ilmaispeli smite. Eri uskontojen jumalhahmoilla 5 vs 5 matseja.

Vierailija
35/86 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menissa Farcry 5, Shadow of tomb raider ja fortnitea välillä.

Vierailija
36/86 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneella Golf with your friends, Moving out, Among us, Human:Fall flat, Tabletop simulator ja konsoleilla sit paljon enemmän, mutta mm. GTA V, RDR2, Beyond: Two souls, Last of us, Horizon: Zero dawn, God of war, Legend of Zelda: Breath of the wild jne. Eniten tulee pelattua seikkailu- ja roolipelejä ja avoimet maailmat on kivoja.

Vierailija
37/86 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan ainoastaan battlefield 3, playstaion 3 pelikoneella ja ainoastaan verkossa, muita vastaan. Se on jotenkin rentouttavaa, kun saa nitistää toisen, varsinkin snaipata. Välillä tuntuu, että saan enemmän pelaamisesta, kuin ihmissuhteista ja seksistä. Varsinkin kun jouduin työttömäksi, tuntui ettei aikaa saa kulumaan millään. Nyt pelailen, eikä töihin paluu houkuta. Olen addiktoitunut, mutta tuntuu niin hyvältä.

Vierailija
38/86 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tollo näemmä miinustaa kaiken. Ei vissii ole saanut pelata raukka :C

Vierailija
39/86 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Long Dark, Sims 3, Lego Star Wars Saga, Undertale

Vierailija
40/86 |