Tietokonepelejä pelaavat aikuiset, mitä pelaatte?
Itse olen hurahtanut Farming simulatoreihin ja nyt uusin versio 2019 menossa. Halusin nuorempana lähteä maataloustöihin Yhdysvaltoihin tai Australiaan, jossa isot pellot ja isot koneet. Noh nyt niin ei käynyt joten pelaan maamiestöisä vapaa-ajallani. Karttoina tyyliin Kansas tai Australia outback. Muita pelaavia?
Kommentit (86)
Crash Bandicoottia ja urheilupejejä.
Aloin pelata witcher 3 kolmatta tai neljättä kertaa läpi, kun tuli ikävä, ja huomasin etten oo melkeen kahteen vuoteen pelannut.
Muuten on tässä vuoden sisään menny Sims 4 (tykkään tästä konsoliversiosta, oon pelannu varmaan enemmän ku mitään pc-versiota, bugitus on ah niin tuttua mutta toimii silti), Far Cry 5 (toivoisin lisää sisältöä, hyvä jatko sarjalle mutta jäi vähän köykäiseksi), RDR2 (loistava peli, mutta ei jotenkin aivan täyttänyt hypetyksen aiheuttamia odotuksia), Saints Row 2 ja 3 ties monennetta kertaa - koko pelisarja on iha oma lajinsa vaikka sitä verrataanki GTA:han joka taas on myöskin ihan oma juttunsa ja yks mun ehdottomista suosikkipelisarjoista.
Muita suosikkipelejä, joita ei nyt ~vuoden sisään oo tullu pelattua mutta ihan top-listoilla mulla: Skyrim ja Oblivion (aaaaaah), Borderlandsit (kaikki ihan s**tanan loistavia, hauskoja ja koukuttavia!) Life Is Strange (ykkösosa oli niin ihana, After the stormin pelasin kerran ja pitäis vielä joskus palata siihen, jäi vähä latteaksi ykösen jälkeen; kakkosta en oo ees pelannu ku ekan osan, ei oikeen jääny fiilistä et haluais pelata heti loppuun),
Portal (törkeen kekseliäs ja koukuttava aivojumppapeli), Superhot (ihan älyttömän hyvä aivojumppa tavallaan myös, yhdistelmä nopeatempoista FPS:ää ja kylmäveristä taktikointia)
Ap. Aikuiset ei pelaa tietokonepelejä.
Taidan ostaa steamista dead spacen, kun ei sitä perkeleen system shockia vieläkään kuulu.
Dark Souls ja Demon Souls eniten pelattuja pelejä mun koneella. Perässä tulee Bloodborne ja Dragon Aget. Olen tykännyt myös Assassin's Greedeistä ja Fallouteista. Ja Skyrimistä, sen voiskin pelata taas tänä talvena uudestaan. Viime vuosien parhaita pelejä mulle on olleet Horizon Zero Dawn ja No Man's Sky.
44-vuotias nainen olen.
No minä pidän hyvin paljon Rogue genren peleistä, ehkä parhain viimeisistä on ollut Hades. Visuaali novellit on taas yksi genre jota rakastan täysin, koska tykkään lukea muutenkin kirjoja, suosikkini visuaali novelleista on Umineko. Ennen tykkäsin pelata enemmän kauhua, mutta kun nykyään kauhu pelien laatu on ollut hyvin vaihtelevaa, niin palaan aina Penumbra sarjan ja alkuperäisen Amnesian pariin kun haluan kauhua.
Aivopähkinä peleistä rakastan Baba is you, hyvin rentouttava peli, samalla kun antaa aivoille vähän pohdiskeltavaa. Hollow Knight ja Blasphemous on metroivinia genrestä suosikkejani. Toiminta roolipeleistä tietenkin Dark souls trilogia ja Sekiro ovat suosikkeja, harmi ettei Demon souls ja bloodborne ei ole julkaistu tietokoneelle, mutta niile vastineeksi on Nioh 1 ja 2 joka julkaistaan piakoin tietokoneelle, vaikka jo pleikka nelosella olen molemmat jo pelannut.
No sitten taas ihan toiminta peleissä Hitman sarja on on ehdoton suosikki. Seikkailu peleistä Okami on kaunein ja koukuttavin mitä olen pelannut, joten ehdotan sitä kaikille jotka tykkää Legend of zelda tyyppisistä peleistä. Voisin listata enemmän ja enemmän pelejä joita rakastan ja olen nauttinut, mutta se tekisi listasta liian pitkän.
Unohdin mainita muutaman pelin joista olin yllättynyt kuinka paljon nautin niistä.
Slay the spire ja Gremlins inc, molemman rentouttavia pelejä missä stragedia on avain voittoon.
Terveisin 68
Vierailija kirjoitti:
Rome Total War - Barbarian Invasion PC-peliin perustavaa modia, jossa sitä alkuperäistä peliä on muokattu hiukan kehittyneemmäksi mm. isomman kampanjakartan, uusien yksiköiden sekä historiallisesti tarkemmaksi. Olen kiinnostunut antiikin historiasta ja tuo on siis vuoropohjainen strategiapeli, jossa kampanjakartta ja taistelut käydään sitten erikseen semmoisessa kolmiulotteisessa ympäristössä, joka saattaa olla mm. vuoristoissa, metsän keskellä, aavikkolla tai kaupungin piiritystaistelu.
Kaikki total war pelit loistavia kun hyvällä taktiikalla voi voittaa ylivoimaisenkin vihollisarmeijan 👍
World of tanksia olen pelannut 3 vuotta mutta kyllästyttää kun rahalla voi ostaa kulta-ammuksia joilla panssari menettää merkityksen. Nyt pelaan world of warships peliä ja siinä ei onneksi rahalla saa etua muihin nähden 👍
Ilmaispeli paladins koukuttaa kun joukkueräiskinnästä kyse.
Olen kohta kuuskymppinen mummeli ja pelaan Sims4 peliä pc:llä. Olen pelannut myös Sims2 ja Sims3 pelejä. Välillä pelaan nettipelejä Royalgames yhteisössä. Innostuin pelaamisesta noin 15 vuotta sitten ja pelaan päivittäin jotain peliä.
Keräilykorttipeli hearthstone johon jää helposti koukkuun 😅
Sims 4 ja Age of empires 2. Kun olin lapsi niin Age of empires - pelissä leikin aina niillä lampailla että ne oli päähenkilöitä ja keksin niille tarinoita ja kävelytin pitkin kyliä.😁 Nykyään kun englantia osaa niin voin pelata sitä ihan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
World of tanksia olen pelannut 3 vuotta mutta kyllästyttää kun rahalla voi ostaa kulta-ammuksia joilla panssari menettää merkityksen. Nyt pelaan world of warships peliä ja siinä ei onneksi rahalla saa etua muihin nähden 👍
War Thunder on parempi tankkipeli. On enemmän semmoista ryminää. Kuitenkaan en itse pysty sitä enää pelaamaan kun on vain 2 Gt muistia, ja vaatisi nykyään 4Gt.
Pelaan muuten juuri tätä samaa world of warships peliä. Ei voi kehua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
War Thunder on parempi tankkipeli. On enemmän semmoista ryminää. Kuitenkaan en itse pysty sitä enää pelaamaan kun on vain 2 Gt muistia, ja vaatisi nykyään 4Gt.
Pelaan muuten juuri tätä samaa world of warships peliä. Ei voi kehua.
....siis näytönohjain muistia....
hunter call of the wild ja fishing in nortic sea :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rome Total War - Barbarian Invasion PC-peliin perustavaa modia, jossa sitä alkuperäistä peliä on muokattu hiukan kehittyneemmäksi mm. isomman kampanjakartan, uusien yksiköiden sekä historiallisesti tarkemmaksi. Olen kiinnostunut antiikin historiasta ja tuo on siis vuoropohjainen strategiapeli, jossa kampanjakartta ja taistelut käydään sitten erikseen semmoisessa kolmiulotteisessa ympäristössä, joka saattaa olla mm. vuoristoissa, metsän keskellä, aavikkolla tai kaupungin piiritystaistelu.
Kaikki total war pelit loistavia kun hyvällä taktiikalla voi voittaa ylivoimaisenkin vihollisarmeijan 👍
Se modi mitä minä olen tavallisimmin käyttänyt alkaa v:sta 280 eaa., jolloin Rooma hallitsi vasta nykyistä Keski-Italiaa ja Pohjois-Italia (Gallia Cisalppina) oli gallialaisten hallussa ja Etelä-Italia kreikkalaisten kaupunkivaltioiden hallussa. Siinä on paljon pelattavaa eri Factionien kautta, niin että kampanja voi aloittaa mm. Karthagolla, Makedonialla, Seleukidien valtakunnalla, Ptolemaiosten Egyptillä, gallialaisilla, germaaneilla, Parthialla, Skyytialla, jne. Se kampanjakartta ulottuu nykyisestä Irlannista ja Pohjois-Venäjältä Induksen laaksoon nykyiseen Pakistaniin, Etelä-Arabiaan ja Pohjois-Marokkoon.
En ole viime aikoina pelannut Rome Total Warin modia, mutta jos lähtee pelaamaan oikein kunnon imperiumin rakennuskampanjaa siihen menee helposti viikkokausia. Vuoropohjaisten strategiapelien "pirullisuus" on usein siinä että "pelaanpa vielä yhden kierroksen" että saan valmiiksi jonkun kaupungin rakentamisen tai lyötyä ison vihollisarmeijan.
Extended Greek Mod on ollut oma suosikkini:
http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?127-Extended-Greek-Mod-…)
Pidän huomattavasti enemmän tuosta alkuperäisestä Rome Total Warista ja sen laajennusosasta Barbarian Invasion sen käyttöliittymän vuoksi kuin siitä uudemmasta Rome Total War II:sta.
Indiana Jones and the Fate of Atlantiksen pelaan kerran vuodessa läpi. Vieläkään ei ole parempaa peliä tehty.