Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ryhtyisitkö vegaaniksi?

Vierailija
16.01.2021 |

Minä olen lihansyöjä, ja sellaisena aion pysyäkin.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhtyisikö leijona vegaaniksi? Tuskin.

Vierailija
2/58 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhtyisitkö? Olisitko?

Mitä ihmettä?

Olen jo ja aion pysyäkin.

Tää on taas tätä provo-osastoa niin huonosti...

Vierailija
4/58 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ryhtyä? Liha on hyvää. Nam nam!

Vierailija
5/58 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ryhtyisin? Liharuuat pierettää mukavasti.

Vierailija
6/58 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhtyisin. Ensin keventäisin lihasyöntiä, sitten maito ja kananmunatuotteet pois. Prosessi veisi ehkä 6 kuukautta.

En tosin aio tehdä näin, koska olen ollut vegaani jo monta vuotta.

Vierailija
7/58 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisin kärsiä selittämättömästä väsymyksestä, iho-ongelmista, hiusrenlähdöstä, ym. Puutostilojen aiheuttamista ongelmista, niin voisin harkita vegaanista ruokavaliota

Vierailija
8/58 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen sekasyöjä, kuten ihminen biologisesti onkin.

Vierailija
9/58 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä alkaisin?

En näe mitään syytä alkaa. Syön lihaa kohtuudella. 

Vierailija
10/58 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi.  Minulla ei ole mitään syytä alkaa tekemään mitään niin radikaaleja muutoksia ruokavaliooni

Vierailija
11/58 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes harkitse ennen kuin autoilu loppuu Suomen suurimmista kaupungeista eli tuskin koskaan. Turha syyllistää.

Vierailija
12/58 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pöh! Olen ollut lähes vegeeni yli puolitoista vuotta. Aiemmin olin bmi 31, väsynyt ja vatsa- sekä iho-ongelmainen. Tein kerran niin hyvää kasvisruokaa, että päätin kokeilla olla viikon vegaaniruoalla. Luulin tosin kuolevani siinä ajassa. MUTTA toisin kävi: selvisin viikosta oikein hyvin, ja toisesta ja kolmannestakin. Kaksi viikkoa sen jälkeen, kun oin aloittanut vegaaniruokavalion, olin huomattavasti virkeämpi ja pystyin vuosien tauon jälkeen aloittamaan rankan kuntoliikunnan.

Viime kesänä pääsin jälleen normaalipainoiseksi; nyt bmi on 21. On lihasta, kuulas ja kaunis iho, vatsa toimii. Kaikki on hyvin. Treenaan kovaa kaksi kertaa päivässä (toki lepopäivän pidän kerran viikossa).

Joten hyvät ihmiset kokeilkaa vegaaniruokavaliota! Mitään ette menetä paitsi läskit, finnit, ihottumat ja vatsavaivat. Mutta kiinnittäkää huomiota terveelliseen ja täyspainoiseen ravintoon; myös perunalastut ja limsa on vegaaniruokaa.

Vierailija
13/58 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes harkitse ennen kuin autoilu loppuu Suomen suurimmista kaupungeista eli tuskin koskaan. Turha syyllistää.

Siis mitä ihmettä?!? Mikä logiikka tässä on?

Vierailija
14/58 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti rupeaisi. Olen kyllä lisännyt kasvisruoan määrää, mutta silti en lihasta yms. luopuisi kokonaan. Minusta tämä riittää, ja jos jokainen tekisi samoin, niin hyvä homma olisi sekin.

Vierailija
15/58 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi pieneen mieleenikään

Vierailija
16/58 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en jaksaisi sitä elämän pyörimistä ruoan ympärillä. Olen jo käytännössä kasvissyöjä kun syön lihaa vain muutaman kerran vuodessa jos sitäkään (en vaan tykkää sen mausta). Toisekseen - anteeksi nyt vaan jos tämä loukkaa jotakuta - minä pidän aidoista nahka- ja turkistuotteista.

Vierailija
17/58 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdyin jo. Oli terveysongelmia, kunto romahtanut ja veto poissa totaalisesti. Ruokavalion muutos ei edes tuntunut kauhean dramaattiselta mutta vointiin se vaikutti valtavasti. Ikää 50 jos se jotakuta kiinnostaa, en ole siis kettutyttösukupolvea. Suosittelen kaikille!

Vierailija
18/58 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vegaaniksi, mutta kasvissyöjäksi olen jo ryhtynyt. Vegaani olisi liian työlästä, kun pitäisi vahtia kaikki tuoteselosteet ettei vaan ole mitään eläinperäistä. Sitä paitsi, rakastan juustoja ja kasviversiot niistä eivät koskaan voi korvata aitoja. 

Vierailija
19/58 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla jo sisäfilepihvit malttamattomana odottavat pääsyä pannulle... tuskin ryhdyn vegaaniksi siis ainakaan tänään.

Tai ainakaan tänä vuonna.

Tai tällä vuosikymmenellä.

Tai tällä vuosisadalla.

Vierailija
20/58 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdyin jo muutama vuosi sitten oltuani sitä ennen lakto-ovovegetaristi 30 vuotta. Yhtä hyvin voin kuin ennenkin ja nykyään tämä ei ole edes vaivalloista, on hyvin ravintoloissa ja valmisruoissakin vegaanisia vaihtoehtoja. Ja nyt on hyvä omatunto siitä ettei tue eläinten tehotuotantoa ostoksillaan lainkaan.