Minusta Hannele Laurissa oli aikoinaan glamouria
Jotenkin sellainen maailman luokan nainen. Pitkäraajainen, hoikka, kaunis, tyylikäs ja puhetyylikin oli hienostunut. Esim. Naisen logiikassa ja Uuno Turhapuro-leffoissa oli juuri tuollainen.
Onko muita samoin ajattelevia?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hänestä kyllä negatiivista sanottavaa.
Itse pidin glamöröösinä myös.. no mikä sen nimi nyt oli. Blondi tuli taloon näyttelijä, metsoloissa jne. Siinä Uuno turhopuron veli elokuvassa esimerkiksi. Ehkä siinä oli vähän sitä ysärityyliä, hienostunut villakangastakki ja look
Anu Hälvä on toinen ihailemani nainen! Olen täysin samaaa mieltä kanssasi, hänessäkin on samaa glamouria. Lapsenakin jo katsoin häntä ylöspäin😍
Ap
Hän ja Satu Silvo, näyttäviä tyylikkäitä naisia.
Hannele oli loistava Hynttyyt yhteen sarjassa. Tyylikäs, näyttävä ja hauska nainen. Jos miettii suomalaisia naisnäyttelijöitä niin Hannele on ulkonäkönsä ja karismansa puolesta ainut, jonka voisi kuvitella hollywoodiin.
Kyllä Silvo ja Hälvä ovat aivan eri laatusarja naisia. Hannele Lauri taapertelee kaukana jäljessä.
Hän esiintyi Turhapuro-elokuvissa - eli ei.
Vierailija kirjoitti:
https://kuvat.huuto.net/v1/d047/f51f28231945ce2ca05d2edc340/417537439-m…
hollywood
Ihanat kasvot. Minusta hän näyttää ihan tältä Mattelin Midgeltä:
https://image.over-blog.com/1yseRD0220oTmALsXTY5FbdO5Fc=/fit-in/500x500…()/image%2F0850923%2F20200524%2Fob_262a77_wedding-day-midge-9606-90-a.jpg
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hänestä kyllä negatiivista sanottavaa.
Itse pidin glamöröösinä myös.. no mikä sen nimi nyt oli. Blondi tuli taloon näyttelijä, metsoloissa jne. Siinä Uuno turhopuron veli elokuvassa esimerkiksi. Ehkä siinä oli vähän sitä ysärityyliä, hienostunut villakangastakki ja look
Anu Hälvä on toinen ihailemani nainen! Olen täysin samaaa mieltä kanssasi, hänessäkin on samaa glamouria. Lapsenakin jo katsoin häntä ylöspäin😍
Ap
Anu Hälvä oli Nykypostin oma tyttö. Glamouria? :D
Kaunis lauluääni mm. lukion kuorossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan ollut kaunis. Kolho humpsahtava nainen, tupakanpolttama ääni ja ne kasvot, voi luoja. Se jaksaa uskotella taas ... retusointia ja verkot on taas laitettu pitään kasassa, pullistusta ja botoxia. Ja se 80-luvun halpishuulivaaleanpuna. Töttöröö koko tyyppi.
Varmaan Hannele on aivan ihana ihminen, mutta jotenkin itse pelkään tuollaisia ulkoisesti rempseitä ja kovapintaisia naisia, sellaisia isoja diivoja, jotka pitävät pöytäseurueessa sekä miehet että naiset varpaillaan. En tiedä onko hän oikeasti tuollainen, mutta ulosanti ja habitus kyllä tukevat kuvausta.
Arvelinkin että tuo linkki tuli katkeamaan.
Ap
Kyllä ja minä aloin polttaakin siksi että Hannele Lauri teki sen coolisti. Näytti syntyneen tupakka kädessä.