Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta Hannele Laurissa oli aikoinaan glamouria

Vierailija
16.01.2021 |

Jotenkin sellainen maailman luokan nainen. Pitkäraajainen, hoikka, kaunis, tyylikäs ja puhetyylikin oli hienostunut. Esim. Naisen logiikassa ja Uuno Turhapuro-leffoissa oli juuri tuollainen.

Onko muita samoin ajattelevia?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja minä aloin polttaakin siksi että Hannele Lauri teki sen coolisti. Näytti syntyneen tupakka kädessä.

Vierailija
22/30 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hänestä kyllä negatiivista sanottavaa.

Itse pidin glamöröösinä myös.. no mikä sen nimi nyt oli. Blondi tuli taloon näyttelijä, metsoloissa jne. Siinä Uuno turhopuron veli elokuvassa esimerkiksi. Ehkä siinä oli vähän sitä ysärityyliä, hienostunut villakangastakki ja look

Anu Hälvä on toinen ihailemani nainen! Olen täysin samaaa mieltä kanssasi, hänessäkin on samaa glamouria. Lapsenakin jo katsoin häntä ylöspäin😍

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ja Satu Silvo, näyttäviä tyylikkäitä naisia. 

Vierailija
24/30 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele oli loistava Hynttyyt yhteen sarjassa. Tyylikäs, näyttävä  ja hauska nainen. Jos miettii suomalaisia naisnäyttelijöitä niin Hannele on ulkonäkönsä ja karismansa puolesta ainut, jonka voisi kuvitella hollywoodiin.

Vierailija
25/30 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Silvo ja Hälvä ovat aivan eri laatusarja naisia. Hannele Lauri taapertelee kaukana jäljessä.

Vierailija
26/30 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän esiintyi Turhapuro-elokuvissa - eli ei.

Vierailija
27/30 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://kuvat.huuto.net/v1/d047/f51f28231945ce2ca05d2edc340/417537439-m…

hollywood

Ihanat kasvot. Minusta hän näyttää ihan tältä Mattelin Midgeltä:

https://image.over-blog.com/1yseRD0220oTmALsXTY5FbdO5Fc=/fit-in/500x500…()/image%2F0850923%2F20200524%2Fob_262a77_wedding-day-midge-9606-90-a.jpg

Ap

Vierailija
28/30 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hänestä kyllä negatiivista sanottavaa.

Itse pidin glamöröösinä myös.. no mikä sen nimi nyt oli. Blondi tuli taloon näyttelijä, metsoloissa jne. Siinä Uuno turhopuron veli elokuvassa esimerkiksi. Ehkä siinä oli vähän sitä ysärityyliä, hienostunut villakangastakki ja look

Anu Hälvä on toinen ihailemani nainen! Olen täysin samaaa mieltä kanssasi, hänessäkin on samaa glamouria. Lapsenakin jo katsoin häntä ylöspäin😍

Ap

Anu Hälvä oli Nykypostin oma tyttö. Glamouria? :D

Kaunis lauluääni mm. lukion kuorossa.

Vierailija
29/30 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan ollut kaunis. Kolho humpsahtava nainen, tupakanpolttama ääni ja ne kasvot, voi luoja. Se jaksaa uskotella taas ... retusointia ja verkot on taas laitettu pitään kasassa, pullistusta ja botoxia. Ja se 80-luvun halpishuulivaaleanpuna. Töttöröö koko tyyppi.

Varmaan Hannele on aivan ihana ihminen, mutta jotenkin itse pelkään tuollaisia ulkoisesti rempseitä ja kovapintaisia naisia, sellaisia isoja diivoja, jotka pitävät pöytäseurueessa sekä miehet että naiset varpaillaan. En tiedä onko hän oikeasti tuollainen, mutta ulosanti ja habitus kyllä tukevat kuvausta.

Vierailija
30/30 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelinkin että tuo linkki tuli katkeamaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme