Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei naiset, jotka usein ette halua seksiä

Vierailija
15.01.2021 |

Onko pelkkä yhdyntäkin siis kestämättömän rasittava juttu, vai se kun tiedätte että mies odottaa kumminkin erilaisia hoitoja vaatimuksineen? Mun olis helppo suostua seksiin silloinkin kun ei huvita, jos tietäisin että mies kyllä saa hoideltua tarpeensa ihan normiyhdynnällä, mutta sitten kun se ei usein kumminkaan mee niin vaan alkaa vaatimukset saada hoitoja... niitä ei kyllä jaksa ilman oikeaa fiilistä, toisin kuin yhdyntä, sen kyllä jaksaisi.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M60V kirjoitti:

Mun vaimoni ei ole halunnut seksiä ollenkaan enää vuosiin, paitsi ehkä yhden kerran joku vuosi sitten. Häneltä meni halut täysin vaihdevuosien myötä, samalla kun kuukautisetkin loppuivat jo vähän yli neljäkymppisenä. Ennen nuorempanakaan ei hänellä ollut kovin paljon halukkuutta noin spontaanisti, mutta silti hän oli fyysisesti herkkä kiihottumaan ja kostui nopeasti, jos pääsin häntä hyväilemään jne.

Menopaussin myötä se ei kuitenkaan enää toimi niin. Kuivuus ja kivuliaisuus ovat tulleet tilalle, eikä paljon mainostetut voiteetkaan auta. Hän on vasta 49v ja itse olen 60 ja haluaisin kovasti säännöllistä seksielämää ja ihan tavallista rakastelua ehkä joka toinen päivä tai vähintäänkin pari kertaa viikossa.

Tilanne on meillä nyt jatkunut jo monta vuotta sellaisena, että vaimo on kuitenkin aviollisen velvollisuuden takia ja siksi että hän välittää minusta, suostunut yhdyntään noin 2-4 kertaa kuukaudessa. Kuivuuden ja kipujen takia on pitänyt ottaa käyttöön erityinen, itse valmistettu liukastusaine, mikä ei yhtään ärsytä ohentuneita limakalvojaan. (Mikään kaupallinen liukuvoide, mitä on kokeiltu, ei ole ollut hyvä) Siltikin hän on kaksi päivää kipeä rakastelun jälkeen, ja erityisesti sperma tuntuu aiheuttavan hänelle suorastaan tuskaa, jos laukean sisään, silti hän hymyilee minulle rakastelun jälkeen ja koen että kaikesta huolimatta se lähentää meitä puolisoina.

Vaikka vaimoni ei enää seksistä välitäkään, niin muuten hän on kyllä kultajyvä naisten joukossa. Aivan ihana, rehellinen ja uskollinen ihminen, jolla on hymy herkässä.

Onhan tuohon apuja, ei muutakuin gynelle aikaa varaamaan. Ei seksin pidä kyllä olla kivuliasta, ei todellakaan. Minulla pian 62 v on aina halu päällä, ja mulle ei riitä edes kerta päivään.

Mutta oisko hormonikorvaushoidosta vaimollesi apua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä