Mtv:n uutisissa vanhus kertoo koronarokotteesta kuinka "ne vaan tullee ja tökkää, vaikkei haluaiskaan"
Ja tätä pidetään positiivisena merkkinä siitä, että vanhukset -haluavat- rokotteen??!
Kommentit (95)
Tosta rokotteesta on käynnissä nyt sellainen kampanjointi, että oksat pois. Vähän samanlainen teennäinen riemastuneisuus oli käynnissä viime keväänä, kun koulut yllättäen päätettiin avata viruksen leviämisen toivossa.
Hän sanoi "piikki tökätään kysymättä, sillä he tietävät, etten rokotuksia vastusta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö muita ihmetytä nämä mtv3-uutiset, jossa tämä vanhempi rouva on aika paniikissa??? Mitä ihmettä?
Et sitten kuunnellut loppuun mitä mummu sanoi.
TIETÄVÄT ETTÄ MINÄ OTAN ROKOTUKSET MITÄ TARJOTAAN.Niinpä. Koska tuon sukupolven naiset eivät osaa sanoa EI. Koska hänkin sanoi, että ne antaa ne joka tapauksessa.
Mikä lobbari olet? Vai sadisti?
Minä ymmärsin mitä hän sanoi, sinä et näköjään ymmärtänyt.
Pitäisikö sinun tehdä jotain harhoillesi?
Onko tämä diktatuuri tulossa Suomeen? Nainen, koulutettu sairaanhoitaja, haki 97-vuotiaan äitinsä kotiin vanhainkodista ja joutui koronapoliisien pidättämäksi.
https://www.bitchute.com/video/HaktvvD1eojz/
69-vuotias nainen pidätetään, koska ei ole maskia:
Ei kai ketään pakoteta ottamaan rokotetta. Mun äidiltä ainakin kysyttiin ja hän sanoi heti, että ei mitään piikkejä roppaansa ota. Ei tykkää lääkkeistä yleensäkään ja pitää lääkäreitä lähinnä humpuukimaakareina, jotka ei muuta osaa "ku myrkkyjä määrätä". Pontevasti on kieltäytynyt mm. kolesterolilääkkeistä. Ei häntä kukaan pakottanut sitten piikille, multakin kyllä kysyttiin, mutta kun äidillä järki pelaa, niin tottakai hän itse päättää tästä asiasta. Lukee lehdistä koronasta ja tuhahtelee, että pitikö se tämmönen humpuukikin vielä elämän lopulla nähdä.
Vierailija kirjoitti:
minun vanha äitini pakkorokotettiin myös. Äly hänellä toimii ja kielsi rokotuksen. Kaksi hoitajaa oli pitänyt kiinni ja piikki laitettiin väkisin. Olivat vielä valehdelleet että minäkin olen ottanut rokotteen. En ole ottanut. Äiti kertoi huutaneensa apua väkivaltaisen rokotuksen aikana.
Ei yhteiskunnan vähäisiä resursseja voida enää tuhlata olemalla rokottamatta. melkein vanhusten kohdalla voisi olla hoitajalla kaksi piikkiä, toisessa koronarokote ja toisessa coctail jolla pääsee päiviltään. Kysyttäisiin vanhukselta kumman otat.
Vähän sama kuin hoitsu nostaisi pistoolin otsalle ja kysyisi sormi liipaisimella että otatko rokotteen vai et, mutta siistimpi tapa hoitaa asia.
Norjassa vanhuksia on kuollut pian rokoteen jälkeen:
https://www.zerohedge.com/covid-19/norway-sounds-alarm-over-vaccine-ris…
"Serious Consequences" - Norway Sounds Alarm After 23 Die Following Pfizer Vaccine
Tyler Durden's Photo
Thus far Norway says it has administered doses to up to 33,000 people, including the elderly, but are already finding it "too risky" for the terminally ill and people over 80 that are in frail condition. Given only 33,000 injected so far, the reported death count is already staggering and is causing officials to sound the alarm:
Norwegian officials said 23 people had died in the country a short time after receiving their first dose of the vaccine. Of those deaths, 13 have so far been autopsied, with the results suggesting that common side effects may have contributed to severe reactions in frail, elderly people, according to the Norwegian Medicines Agency.
"For those with the most severe frailty, even relatively mild vaccine side effects can have serious consequences," the Norwegian Institute of Public Health said.
Ei se noin mennyt, vaan ne ei ei kysy, kun tietää, että suostuu kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten kukaan tainnut oikeasti katsoa tuota uutista ajatuksella. Mummelihan puhui yleisesti rokotteista (huumorilla), että kaikki ottaa mitä on annettu ja aina ei niin kyselläkään, kun tullaan ja tökätään. Mielellään otti korona rokotteen ja piti sitä hyvänä asiana.
Tavallaan kuitenkin kyseli ettei tästä nyt vaan sairastu. Huumorin takana siltikin huoli, eikä mikään ihme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö muita ihmetytä nämä mtv3-uutiset, jossa tämä vanhempi rouva on aika paniikissa??? Mitä ihmettä?
Et sitten kuunnellut loppuun mitä mummu sanoi.
TIETÄVÄT ETTÄ MINÄ OTAN ROKOTUKSET MITÄ TARJOTAAN.Niinpä. Koska tuon sukupolven naiset eivät osaa sanoa EI. Koska hänkin sanoi, että ne antaa ne joka tapauksessa.
Mikä lobbari olet? Vai sadisti?
Tuo nainen kuuluu siihen sukupolveen, joka on joutunut ottamaan useamman rokotteen, kun on saanut elää pitkän elämän. Esim. 50-luvulla poliorokotteen, kun lapsia ja nuoria kuoli useampi jokaisesta talosta ja rokotetta odotettiin kuin kuuta taivaalta. Samoin 80-ja 90-luvulla ja nähneet mitkä jälkitaudit ovat jättäneet ihmisiin. Ja ne vanhukset, jotka ovat "järjissään" suhtautuvat myönteisesti rokotuksiin, koska ne ovat aikaisemminkin pelastaneet maapallon.
Itse ja ystäväpiirini n. 70v odotetaan innolla rokotetta ja mennää heti kun siihen mahdollisuus tulee. Se on ainut vaihtoehto, jotta virus saadaan hallintaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ketään pakoteta ottamaan rokotetta. Mun äidiltä ainakin kysyttiin ja hän sanoi heti, että ei mitään piikkejä roppaansa ota. Ei tykkää lääkkeistä yleensäkään ja pitää lääkäreitä lähinnä humpuukimaakareina, jotka ei muuta osaa "ku myrkkyjä määrätä". Pontevasti on kieltäytynyt mm. kolesterolilääkkeistä. Ei häntä kukaan pakottanut sitten piikille, multakin kyllä kysyttiin, mutta kun äidillä järki pelaa, niin tottakai hän itse päättää tästä asiasta. Lukee lehdistä koronasta ja tuhahtelee, että pitikö se tämmönen humpuukikin vielä elämän lopulla nähdä.
Onnea fiksusta äidistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhuksilla on kaksi vaihtoehtoa. Ottaa rokote, tai kuolla koronaan. Jos vanhus selvääkin koronasta, vauriot on niin suuret, että loppuelämä kitumista.
Nyt järki käteen. Ei monen vanhuksen terveys edes kestä hengityskonetta.
Kuulepa, jos se vanhus kuolee koronaan, se on ihan luonnollista. Vanhuksia kuolee jatkuvasti influenssaan, keuhkokuumeeseen, perusflunssaankin. Ellei noihin, niin saavat sydänkohtauksen, aivoinfarktin tms. Hoivakotivanhuksilla on valtaosalla muistisairaus, mietipä kuolemaa Alzheimerin kynsissä. Heidän elämänsä on jo kitumista ja se viimeinen tauti tai sairauskohtaus tulee meille kaikille. Se sijaan jos kuolee rokotteeseen, se on vähintään tappo, ellei murha.
No kuulepa, kun hoivakodissa leviää korona, niin potilaisiin kuin hoitajiin, niin kuka ne koronan kourissa kituvat vanhukset hoitaa? Siksi hoitajat ja potilaat rokotetaan ensimmäisenä. Että kuulepa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on kuulovammainen tai muuten vaan ei ymmärrä kuulemaansa
Minun älyni on matemaattisella logiikalla testattu.
Sinun on siis tässä turha sekoilla yhtään mitään.
Niin varmaan🤣
Etpä silti ymmärtänyt.
Ongelma on, etteivät nuo vanhukset tajua, että nyt on kyseessä aivan uudella tekniikalla tehty rokote, jota ei ole edes tutkittu ikä-ihmisillä.
Luulevat, että kyseessä on vanhanaikainen, heikennettyyn virukseen tehty rokote.
Kyllä siihen lupa kysytään, joko rokotettavalta itseltään tai edunvalvojalta/omaiselta. Minulta äitini edunvalvojana kysyttiin lupa ja äitini (muistisairas) on aina ottanut kaikki rokotteet, niin tottakai annoin luvan.
Olen myös jo itse saanut rokotteen.
Vierailija kirjoitti:
Viime keväänä äitini asui vielä kotona ja sanoi, että hän ei usko mihinkään rajoituksiin, tekee mitä lystää. Häntä ei poikaset ja tyttöset komentele. Toki ei siinä kunnossa mihinkään paljon päässytkään, mutta postilaatikolle koetti mennä aina yhtäaikaa naapurin kanssa. Ja kutsui vieraita. Semmoinen mummeli!
Kerrotteko miten tämä virus saadaan hallintaan, muutoin kuin rokotteella?
T. Pihtiputaan mummo
Ps. rokotteen avulla on aikaisemmatkin virukset saatu hallintaan, sen historia on opettanut. Ei ole muuta vaihtoehtoa. Jatketaan tätä piirileikkiä tai rokotetaan.
Vierailija kirjoitti:
minun vanha äitini pakkorokotettiin myös. Äly hänellä toimii ja kielsi rokotuksen. Kaksi hoitajaa oli pitänyt kiinni ja piikki laitettiin väkisin. Olivat vielä valehdelleet että minäkin olen ottanut rokotteen. En ole ottanut. Äiti kertoi huutaneensa apua väkivaltaisen rokotuksen aikana.
Jos tuo on oikeasti tapahtunut niin, aina voi tehdä tutkintapyynnön tai rikosilmoituksen poliisille.
Itsemääräämisoikeus on vain sanahelinää
"Tämä on sinun parhaaksi"