Mtv:n uutisissa vanhus kertoo koronarokotteesta kuinka "ne vaan tullee ja tökkää, vaikkei haluaiskaan"
Ja tätä pidetään positiivisena merkkinä siitä, että vanhukset -haluavat- rokotteen??!
Kommentit (95)
Katso se pätkä uudestaan. Kertoi ensin, että haluaa rokotteen. Tuolla tulee ja tökkää viittasi johonkin aiempiin, tod näk jotain välttämättömiä lääkityksiä eikä rokotteita.
Ei sitten kukaan tainnut oikeasti katsoa tuota uutista ajatuksella. Mummelihan puhui yleisesti rokotteista (huumorilla), että kaikki ottaa mitä on annettu ja aina ei niin kyselläkään, kun tullaan ja tökätään. Mielellään otti korona rokotteen ja piti sitä hyvänä asiana.
Voidaanko yhdessä pitää tämä keskustelu ylhäällä, kiitos. Ja toimittajat:ottakaa kantaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saksassa 70% saksalaisista lääkäreistä eivät ota rokotetta.
Saksassa merkataan koronaan kuolleeksi, jos on kuollut 30pv sisällä positiivisesta koronatestistä.
Niin, et enää ihmettele niitä Saksan +1500 "koronaan kuollutta" päivässä.
Tällainen on valheellista vääristelyä.
Ei Suomen meno näytä hirveästi eroavan. THL:
Hei, seurantatiedoissa (tartuntatautirekisteri) kuolema luokitellaan COVID-kuolemaksi jos henkilö on ennen kuolemaansa testattu COVID-positiiviseksi. Varsinaista kuolinsyytä seurantajärjestelmä ei rekisteröi, eikä huomioi esim. kuolintodistukseen kirjattavia diagnooseja.
Eräs tunnettu "terveysalan" julkkis sanoikin somessaan, että Suomessa taitaa olla oikeasti 0 koronaan kuollutta.
Jokainen tuntisi nimeltä, jos nimeltä sanoisin.
Ja saattaapa hyvinkin olla oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Hoitokodeissa saa näköjään tehdä mitä vaan. Kun olin aikoinaan töissä yhdessä tällaisessa niin vanhukset pakotettiin ihan ylihoitajan määräyksestä osallistumaan pride-sateenkaaritapahtumaan, vaikka olisivat mieluummin menneet kirkkoon.
Tuolla rokotteella halutaan vaan päästä eroon tuottamattomasta osasta yhteiskuntaa, hehän ovat eliitin mielestä vain suursyömäreitä joista on päästävä eroon ihan kuin työttömistäkin. Miettikääpä vielä ihan tosissanne, otatteko sen rokotteen.
Mikäli tarkoitat "tuottamattomalla osalla yhteiskuntaa" hoitokodeissa asuvia vanhuksia, niin voisi päinvastoin kuvitella koronatartunnan toimivan eroon pääsyn välineenä rokotetta paremmin. Ruotsissahan on näppärästi toteutettu juurikin tätä keinoa. Säästävät suuria summia vanhustenhoidosta tulevina vuosina, eikö? Minua kyllä hirvittää nimenomaan tuo lähestymistapa huomattavasti rokottamista enemmän!
Vanhuksilla on kaksi vaihtoehtoa. Ottaa rokote, tai kuolla koronaan. Jos vanhus selvääkin koronasta, vauriot on niin suuret, että loppuelämä kitumista.
Nyt järki käteen. Ei monen vanhuksen terveys edes kestä hengityskonetta.
Vanhuksia pakotetaan myös suihkuun ja hampaanpesulle. Muistisairaus on lähes ainoita syitä, joilla nykyään pääsee laitokseen. 3 raajan toimimattomuus ei kokemuksen mukaan riitä, jos älli pelaa. Onkohan haastattelija harkinnut asian loppuun saakka. Itse olen onnellinen, että 93-vuotias mummoni sai rokotteen. Voi hieman pienemmällä huolella käydä siivoamassa, pyykkäämässä, apteekki- ja kauppa-asioilla. Maskit ja desit edelleen käytössä toki.
Vierailija kirjoitti:
Eikö muita ihmetytä nämä mtv3-uutiset, jossa tämä vanhempi rouva on aika paniikissa??? Mitä ihmettä?
Et sitten kuunnellut loppuun mitä mummu sanoi.
TIETÄVÄT ETTÄ MINÄ OTAN ROKOTUKSET MITÄ TARJOTAAN.
Vierailija kirjoitti:
Eikö muita ihmetytä nämä mtv3-uutiset, jossa tämä vanhempi rouva on aika paniikissa??? Mitä ihmettä?
Tuolle rouvalle kerrottiin mikä rokote kyseessä ja hän sen halusi "kaikki rokotteet minä olen ottanut enkä oo mittään sairastanut" mutta sitten myöhemmin jatkoi että ei ne aina edes erikseen kysele kun tulee pistämään kun tietää että kyllähän minä kaikki rokotteet otan.
Eli ei nyt ihan ole faktat kohdallaan tässä ketjun tulkinnassa "kysymättä koronarokottamisesta"
Ja tuo joku vastaava nainen kertoi, että kaikille ensin kerrotaan mistä on kyse ja jos ei halua niin ei sitten sen enempää pyritä vaikuttamaan vaan sitten ei rokotetta anneta - ja arveli että yleisesti ottaen syy tuohon lienee, ettei enää ymmärretä mistä on puhe. Ja sitä kunnioitetaan.
Eli ihan toimivat sen mukaan asiallisesti. Eivät he paljon muuta voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saksassa 70% saksalaisista lääkäreistä eivät ota rokotetta.
Lähde?
https://www.heise.de/forum/Telepolis/Kommentare/EU-sichert-sich-weitere…
Eli jonkun henkkohtfoliohattuilua. Kuinka yllättävää, not. Vinkki: älä usko kaikkea sontaa mihin netissä törmäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitokodeissa saa näköjään tehdä mitä vaan. Kun olin aikoinaan töissä yhdessä tällaisessa niin vanhukset pakotettiin ihan ylihoitajan määräyksestä osallistumaan pride-sateenkaaritapahtumaan, vaikka olisivat mieluummin menneet kirkkoon.
Tuolla rokotteella halutaan vaan päästä eroon tuottamattomasta osasta yhteiskuntaa, hehän ovat eliitin mielestä vain suursyömäreitä joista on päästävä eroon ihan kuin työttömistäkin. Miettikääpä vielä ihan tosissanne, otatteko sen rokotteen.
Mikäli tarkoitat "tuottamattomalla osalla yhteiskuntaa" hoitokodeissa asuvia vanhuksia, niin voisi päinvastoin kuvitella koronatartunnan toimivan eroon pääsyn välineenä rokotetta paremmin. Ruotsissahan on näppärästi toteutettu juurikin tätä keinoa. Säästävät suuria summia vanhustenhoidosta tulevina vuosina, eikö? Minua kyllä hirvittää nimenomaan tuo lähestymistapa huomattavasti rokottamista enemmän!
Ruotsissa ne kuulemma vähän edesautti sitä.
Nyt sinulla ap. on kuulossa jotakin vikaa tai puheen ymmärtämisessä.
Iäkäs rouva kylläkin kertoi "ne tulloo ja tökkää, kun ne tiettää, et minnuu voi pisttee, kun kaikki rokotukset oon ottanut, kun ei oo mittää tautia". Ja oli hyvin rokotusmyönteinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten kuunnellut loppuun mitä mummu sanoi.
TIETÄVÄT ETTÄ MINÄ OTAN ROKOTUKSET MITÄ TARJOTAAN.
Niinpä. Koska tuon sukupolven naiset eivät osaa sanoa EI. Koska hänkin sanoi, että ne antaa ne joka tapauksessa.
Mikä lobbari olet? Vai sadisti?
Vierailija kirjoitti:
Vanhuksilla on kaksi vaihtoehtoa. Ottaa rokote, tai kuolla koronaan. Jos vanhus selvääkin koronasta, vauriot on niin suuret, että loppuelämä kitumista.
Nyt järki käteen. Ei monen vanhuksen terveys edes kestä hengityskonetta.
Kuulepa, jos se vanhus kuolee koronaan, se on ihan luonnollista. Vanhuksia kuolee jatkuvasti influenssaan, keuhkokuumeeseen, perusflunssaankin. Ellei noihin, niin saavat sydänkohtauksen, aivoinfarktin tms. Hoivakotivanhuksilla on valtaosalla muistisairaus, mietipä kuolemaa Alzheimerin kynsissä. Heidän elämänsä on jo kitumista ja se viimeinen tauti tai sairauskohtaus tulee meille kaikille. Se sijaan jos kuolee rokotteeseen, se on vähintään tappo, ellei murha.
Muistisaitraalta ei kysytä, annetaanko rokotteita vai ei. Sillä hän ei ole enää oikeustoimikelpoinen päättämään asioistaan. Sen sijaan lähiomainen antanut rokotussuostumuksen.
Attendolta tuli tällä viikolla viesti, jossa kysyttiin rokotussuostumusta omaiselleni, joka ei itse pysty tahtoaan ilmaisemaan.
Koronarokote on paljon vaarallisempi kuin mediassa myönnetäänkään. Kuolematkaan eivät todellisuudessa ole harvinaisia.
Koronarokotetta pakottavat ovat verrattavissa Mengeleen.
Ap on kuulovammainen tai muuten vaan ei ymmärrä kuulemaansa
Vierailija kirjoitti:
Ap on kuulovammainen tai muuten vaan ei ymmärrä kuulemaansa
Minun älyni on matemaattisella logiikalla testattu.
Sinun on siis tässä turha sekoilla yhtään mitään.
Niin se oli huumorimummo, terkut jos lukee tätä. Mutta tuo on tietysti hankalaa, jos muistisairaan pitää itse osata sanoa, että haluaa rokotuksen tai muuten jää ilman.
Pitäkää omaiset huolta vanhuksistanne, sillä ketkä sen tekee jollette te. Ei hoitajat välitä yhtään mitään, se on fakta!!! Ja millä oikeudella piikittävät vanhuksia kun ei ole pakollinen tämä korona rokotus. Ei ole tarpeeksi tutkittu mitä voi aih.