Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmenosta viikko eikä vieläkään seksi kiinnosta :(

Vierailija
05.08.2008 |

Alapää vuotaa kuin seula, eikä oikein tulehdusriskinkään takia vaginaalinen yhdyntä innosta. Jälkivuodon yhteydessä ei haluta käyttää tamponia, joten anaaliseksikään ei tunnu vaihtoehdolta. Muutaman kerran olen runkkaillut miestä, mutta ei vaan oikein henkisesti sytytä, eli aika mekaanista sekin on. Suuseksin ajattelukin tuntuu tähän tilanteeseen puistattavalta.

Miehellä senkun himot hyrrää ja itse olen kuin kylmä lahna. Lisäksi olen flunssassa, sekin ehkä vaikuttaa.

Miten teidän perheenne selviäisi tällaisesta arkisesta koettelemuksesta? Mies! Pukeutuisiko vaimosi kiihkeään asuun ja antaisi sinulle käsipelihoidon ynnä suuseksiä tänä aikana, jona hänen pillunsa on "tilapäisesti epäkunnossa?" Olisiko se vähintä, mitä odottaisit?

Entä vaimo! Miten huolehdit miehesi seksitarpeista niinä päivinä, jolloin sinua ei vain vittuakaan huvita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö mieheltä riitä ymmärrystä, että ei nyt heti keskenmenon jälkeen naisen tee mieli seksiä? Voisi kasvaa aikuiseksi, sanon minä, mies itsekin.

Meillä on mennyt molempien synnytysten jälkeen useampi kuukausi, että vaimon paikat ovat parantuneet ja seksihalut palautuneet. Minä halusin olla huomioonottavainen enkä mihinkään painostanut, ja pidin sormet ristissä että halut ja paikat siitä vielä palautuu. Ja palautuivathan ne.

Mies voi aina itse hoitaa itsensä, jos on kovat paineet. En minä ainakaan halua vastentahtoiselta vaimolta mitään palveluksia, täytyy siinä olla fiiliksessä mukana.

Vierailija
2/4 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te tyhmiä tai TYHMIÄ???

viikko keskenmenon jälkeen eikä tee mieli???? varatkaa psykpuolelle aikaa ja nopeasti sillä nyt kriisi lähestyy. Tuohon voi helposti mennä 3kk!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisin vetää käteen. Ja jopa pyytäisin, jos ei ite tajua. Meillä isäntää ei kyllä edes kiinostanut veriset vuodot. Mutta sen jälkeen kyllä maistui mullekkin, kun oli niin kova halu saada uusi raskaus alulle.

Vierailija
4/4 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kokenut keskenmenon. Sen perusteella voin sanoa että kyllä se pistää naisen korvien väliä sen verran sekaisin että antaisin miehen tarpeiden hetken odottaa. Sinun täytyy saada itsesi kuntoon, sekä fyysisesti että psyykkisesti, ennen kuin voitte alkaa miettimään uutta raskautta. Eihän se tietenkään ole seksin ainoa tarkoitus muttei sekään että vain miehesi saa nauttia ja purkaa paineita!!

Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa että miehesi täytyy jaksaa rakastaa ja odottaa sinua. Sillä aikaa hän voi vetää käteen ihan itse!