Perjantain ryyppyketju! Mitä sinulla on lasissa, mitä syöt ja mitä teet?
Minulla olutta, uunissa makaronilaatikkoa (ihan kunnon mättöversio pekonin kera jne), ja ajattelin palstailla ja kuunnella musiikkia.
Kommentit (34)
Ostin litran Leijonan ja upottelen sitä viimeisiin glögeihin. Jääkaapissa myös kylmää Karhua bälipalaksi ja myöhemmin teen kinkku-lämppäreitä. Yksin istun kotona ja katson telkkaria samalla kun palstailen ja selaan Toria. Yhden ison lasimaljakon jo ehdin ostaa.
Raanavettä. Sipsejä ostin ja nyt popsin. Äsken söin perunaa ja kalaa. Säästökuurilla. Koiran kanssa kävin ulkona, mutta siellä oli niin kylmä, ettei se pystynyt kakkaamaan ja pissaamaan samalla keikalla. Kun se oli pissannut, se heittäytyi kyljelleen maahan. Käytiin sitten sisällä lämmittelemässä ja mentiin kakkakeikalle erikseen.
Näin on mielenkiintoinen minun perjantai-iltani tänään 15.1.2021.
Kuiva valkkari, suklaa ja pähkinät
Vierailija kirjoitti:
Pitkä työrupeama takana ja tosi surullinen mieli koirani sairastuttua lymfoomaan. Lasissa punaviiniglögiä ja naposteltavana pähkinöitä. Nainen 58v ja dobberi 10v
Hei come on se on vaan koiruli vaikka on niillekin rakastajansa kuten palstalle lähetetty video osoittaa
Vihreää teetä ja kauraleipää meetwurstilla.
Taloyhtiön saunatuvassa, vasta yks karpalolonkku alla, kotio päästyäni syön eilen tekemääni wokkia ja avaan toisen lonkun.!
Olutta juon, pitsaa teen. Raskaan sarjan pitsa tulossa, odotukset on korkealla, taikina vasta nousemassa mutta tuossa pilkoin kasviksia- kolmea chiliä, paprikaa, tomaattia, ananasta, punasipulia, valkosipulia ja poroa. Myös juustoseos on kolme juuston sekoitus, lisäksi pinnalle mustapippuria, rosepippureita ja oreganoa.
Pitsani ei ole ohuin, pyrin jopa nostattamaa pohjaa hieman kaulinnan jälkeen, teen kaksi pellillistä ja olen viikonlopun tyytyväinen voidessani nauttia ihanaa pitsaa väli-, ja iltapaloina.
Oluena karjala
Vierailija kirjoitti:
Olutta juon, pitsaa teen. Raskaan sarjan pitsa tulossa, odotukset on korkealla, taikina vasta nousemassa mutta tuossa pilkoin kasviksia- kolmea chiliä, paprikaa, tomaattia, ananasta, punasipulia, valkosipulia ja poroa. Myös juustoseos on kolme juuston sekoitus, lisäksi pinnalle mustapippuria, rosepippureita ja oreganoa.
Pitsani ei ole ohuin, pyrin jopa nostattamaa pohjaa hieman kaulinnan jälkeen, teen kaksi pellillistä ja olen viikonlopun tyytyväinen voidessani nauttia ihanaa pitsaa väli-, ja iltapaloina.
Oluena karjala
Missä oot tuun sun luo yöksi.
Peruna-porkkana-lanttusosekeittoa soijarouheella ryyditettynä. Ei suolaa eikä rasvaa. Juomaksi pepsi max.
Lonkeroa ja katson subilta leffaa scarface.
Iltateetä ja uunituore korvapuusti eväinä katson kohta jotain hömppää ja nukahdan toivottavasti pian zzzzx
Oli äsken uniteetä(Pukka):p Rajua illan viettoa siis, nuori olen...Söin aiemmin jo tuore-pinaattipastaa ja kanaa.