Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perjantain ryyppyketju! Mitä sinulla on lasissa, mitä syöt ja mitä teet?

Vierailija
15.01.2021 |

Minulla olutta, uunissa makaronilaatikkoa (ihan kunnon mättöversio pekonin kera jne), ja ajattelin palstailla ja kuunnella musiikkia.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono yhdistelmä, jos on palstalla ja dokaa. Jompaakumpaa voi tehdä, mutta ei yhtä aikaa molempia, se olisi selvä luuseriuden merkki.

Vierailija
2/34 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden lager-oluen ajattelin juoda tänään. Edellisen kerran olen juonut alkoholia uudenvuodenaattona, jolloin join pari skumppalasillista liikaa. Nytkään ei tee yhtään mieli humaltua, mutta olut sopi illallisen kanssa (mausteinen kanaruoka) niin hyvin, että olen kohta tuon pienen pullollisen juonut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajoitan viikoittaista annosmäärää, sen johdosta tänään en juo. Ehkä huomeniltana.

Vierailija
4/34 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vana tallin 0,2desiä ja kaksi bock olutta 7% ja kickers sipsipussi

Vierailija
5/34 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipaton, lasissa testinä holitonta punkkua ja lautasella tomaatti-juustopiirakkaa. Viini ei ollu testaamisen väärti, mutta tulipa kokeiltua, piirakka taas oli taatun herkullista!

Vierailija
6/34 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden lager-oluen ajattelin juoda tänään. Edellisen kerran olen juonut alkoholia uudenvuodenaattona, jolloin join pari skumppalasillista liikaa. Nytkään ei tee yhtään mieli humaltua, mutta olut sopi illallisen kanssa (mausteinen kanaruoka) niin hyvin, että olen kohta tuon pienen pullollisen juonut. 

Niin ja tekeminen on niinkin vauhdikasta kuin leffan katselu. Ensin olin koko päivän etätöissä ja nyt yksin viettämässä perjantai-iltaa sohvan nurkassa. On tämä vain ihmeellinen vuosi.

Vierailija
7/34 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tipaton, lasissa testinä holitonta punkkua ja lautasella tomaatti-juustopiirakkaa. Viini ei ollu testaamisen väärti, mutta tulipa kokeiltua, piirakka taas oli taatun herkullista!

En ole vielä koskaan törmännyt juotavaan alkoholittomaan punaviiniin, ne ovat aina ihan kamalia. Valkkarit vielä jotenkin menevät, mutta itse olen sitä mieltä, että holittomia vaihtoehtoja on aika paljon parempiakin kuin nuo alkoholittomat viinit. 

Vierailija
8/34 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö enkä juo juuri nyt yhtään mitään, kun hengailen palstalla.

Vähän myöhemmin juon vielä teetä ja syön voileivän.

Vierailija
9/34 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono yhdistelmä, jos on palstalla ja dokaa. Jompaakumpaa voi tehdä, mutta ei yhtä aikaa molempia, se olisi selvä luuseriuden merkki.

Olet rajoittunut. Toi se vasta on elämää!

Vierailija
10/34 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä työrupeama takana ja tosi surullinen mieli koirani sairastuttua lymfoomaan. Lasissa punaviiniglögiä ja naposteltavana pähkinöitä. Nainen 58v ja dobberi 10v

Vierailija
11/34 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö enkä juo juuri nyt yhtään mitään, kun hengailen palstalla.

Vähän myöhemmin juon vielä teetä ja syön voileivän.

Tulit sitten tänne leuhkimaan. Häpeä!

Vierailija
12/34 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä, soijarouhetta ja tuijottelen seinää

Vierailija
13/34 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitää sä pekonilla jossain jauhelihamakaroniaaatikossa teet? Kokeiile joskus sellaista että laitat broileria, gnoggini makaroonia, yrttituorejuuustoa ja aurinkokuivattttua tomaattia,

Vierailija
14/34 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja tekeminen on niinkin vauhdikasta kuin leffan katselu. Ensin olin koko päivän etätöissä ja nyt yksin viettämässä perjantai-iltaa sohvan nurkassa. On tämä vain ihmeellinen vuosi.

Mistä tiedät tammikuun 15. päivä ihmetellä tätä vuotta? Tästä vuodesta on nähty vasta 4%

Vierailija
15/34 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama mukillinen laphroaig 10 pullosta otettu, saa nähdä meneekö koko leka.

Vierailija
16/34 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasissa on jotakin kuivaa rähmää pohjalla. Pureskelen kynsiäni. Peukut heiluvat, kun kirjoitan palstalle.

Vierailija
17/34 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vana tallin 0,2desiä ja kaksi bock olutta 7% ja kickers sipsipussi

Unohdin vielä sen, että katson 90 päivää morsiamena sarjoja. T: m39v. Noloa mutta totta

Vierailija
18/34 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun sohvalla, katson Laulu rakkaudelle ohjelmaa ja justiin pohdin pitäiskö vaihtaa kanavaa. Ja roikun täällä palstalla. Syötävänä on kulhollinen kaurapuuroa jossa banaanin puolikas, tippa hunajaa ja liraus maitoa. Lasissa löytyy niinkin eksoottinen juoma kuin turkulainen kraanavesi.

Vierailija
19/34 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkylmää ginger alea ja giniä. Ginger ale oli hankittu jouluksi ja Gordons Gin ostettu joskus marraskuussa jouluksi. Pari juomaa juon, mutta sitten vaihtuu alkoholi maitoon/ veteen. Lounas/ päivällinen oli aasialaisiin maustettuja broilerinkoipea, riisi-ohraa ja veriappelsiini-sipulisalaattia. Iltapalaksi on jääkaapissa Riitan herkun salamipizza ( en ole ennen syönyt). Kahvin kanssa söin kokonaisen Pigalle- patukan. Nämä kaikki perjantain kunniaksi! En koskaan juo alkoholia kuin yhtenä päivänä viikossa.

Vierailija
20/34 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyynikin Mosaic -olutta. Toisenkin ajattelin ehkä vielä ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän