Perjantain ryyppyketju! Mitä sinulla on lasissa, mitä syöt ja mitä teet?
Minulla olutta, uunissa makaronilaatikkoa (ihan kunnon mättöversio pekonin kera jne), ja ajattelin palstailla ja kuunnella musiikkia.
Kommentit (34)
Yhden lager-oluen ajattelin juoda tänään. Edellisen kerran olen juonut alkoholia uudenvuodenaattona, jolloin join pari skumppalasillista liikaa. Nytkään ei tee yhtään mieli humaltua, mutta olut sopi illallisen kanssa (mausteinen kanaruoka) niin hyvin, että olen kohta tuon pienen pullollisen juonut.
Rajoitan viikoittaista annosmäärää, sen johdosta tänään en juo. Ehkä huomeniltana.
Vana tallin 0,2desiä ja kaksi bock olutta 7% ja kickers sipsipussi
Tipaton, lasissa testinä holitonta punkkua ja lautasella tomaatti-juustopiirakkaa. Viini ei ollu testaamisen väärti, mutta tulipa kokeiltua, piirakka taas oli taatun herkullista!
Vierailija kirjoitti:
Yhden lager-oluen ajattelin juoda tänään. Edellisen kerran olen juonut alkoholia uudenvuodenaattona, jolloin join pari skumppalasillista liikaa. Nytkään ei tee yhtään mieli humaltua, mutta olut sopi illallisen kanssa (mausteinen kanaruoka) niin hyvin, että olen kohta tuon pienen pullollisen juonut.
Niin ja tekeminen on niinkin vauhdikasta kuin leffan katselu. Ensin olin koko päivän etätöissä ja nyt yksin viettämässä perjantai-iltaa sohvan nurkassa. On tämä vain ihmeellinen vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Tipaton, lasissa testinä holitonta punkkua ja lautasella tomaatti-juustopiirakkaa. Viini ei ollu testaamisen väärti, mutta tulipa kokeiltua, piirakka taas oli taatun herkullista!
En ole vielä koskaan törmännyt juotavaan alkoholittomaan punaviiniin, ne ovat aina ihan kamalia. Valkkarit vielä jotenkin menevät, mutta itse olen sitä mieltä, että holittomia vaihtoehtoja on aika paljon parempiakin kuin nuo alkoholittomat viinit.
En syö enkä juo juuri nyt yhtään mitään, kun hengailen palstalla.
Vähän myöhemmin juon vielä teetä ja syön voileivän.
Vierailija kirjoitti:
Huono yhdistelmä, jos on palstalla ja dokaa. Jompaakumpaa voi tehdä, mutta ei yhtä aikaa molempia, se olisi selvä luuseriuden merkki.
Olet rajoittunut. Toi se vasta on elämää!
Pitkä työrupeama takana ja tosi surullinen mieli koirani sairastuttua lymfoomaan. Lasissa punaviiniglögiä ja naposteltavana pähkinöitä. Nainen 58v ja dobberi 10v
Vierailija kirjoitti:
En syö enkä juo juuri nyt yhtään mitään, kun hengailen palstalla.
Vähän myöhemmin juon vielä teetä ja syön voileivän.
Tulit sitten tänne leuhkimaan. Häpeä!
Vettä, soijarouhetta ja tuijottelen seinää
Mitää sä pekonilla jossain jauhelihamakaroniaaatikossa teet? Kokeiile joskus sellaista että laitat broileria, gnoggini makaroonia, yrttituorejuuustoa ja aurinkokuivattttua tomaattia,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja tekeminen on niinkin vauhdikasta kuin leffan katselu. Ensin olin koko päivän etätöissä ja nyt yksin viettämässä perjantai-iltaa sohvan nurkassa. On tämä vain ihmeellinen vuosi.
Mistä tiedät tammikuun 15. päivä ihmetellä tätä vuotta? Tästä vuodesta on nähty vasta 4%
Muutama mukillinen laphroaig 10 pullosta otettu, saa nähdä meneekö koko leka.
Lasissa on jotakin kuivaa rähmää pohjalla. Pureskelen kynsiäni. Peukut heiluvat, kun kirjoitan palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vana tallin 0,2desiä ja kaksi bock olutta 7% ja kickers sipsipussi
Unohdin vielä sen, että katson 90 päivää morsiamena sarjoja. T: m39v. Noloa mutta totta
Istun sohvalla, katson Laulu rakkaudelle ohjelmaa ja justiin pohdin pitäiskö vaihtaa kanavaa. Ja roikun täällä palstalla. Syötävänä on kulhollinen kaurapuuroa jossa banaanin puolikas, tippa hunajaa ja liraus maitoa. Lasissa löytyy niinkin eksoottinen juoma kuin turkulainen kraanavesi.
Jääkylmää ginger alea ja giniä. Ginger ale oli hankittu jouluksi ja Gordons Gin ostettu joskus marraskuussa jouluksi. Pari juomaa juon, mutta sitten vaihtuu alkoholi maitoon/ veteen. Lounas/ päivällinen oli aasialaisiin maustettuja broilerinkoipea, riisi-ohraa ja veriappelsiini-sipulisalaattia. Iltapalaksi on jääkaapissa Riitan herkun salamipizza ( en ole ennen syönyt). Kahvin kanssa söin kokonaisen Pigalle- patukan. Nämä kaikki perjantain kunniaksi! En koskaan juo alkoholia kuin yhtenä päivänä viikossa.
Pyynikin Mosaic -olutta. Toisenkin ajattelin ehkä vielä ottaa.
Huono yhdistelmä, jos on palstalla ja dokaa. Jompaakumpaa voi tehdä, mutta ei yhtä aikaa molempia, se olisi selvä luuseriuden merkki.