Tänään alkoi Sofian uusi työ. Kuka tietää mikä on uutta?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Työn tekemisen tavat muuttuvat todellakin.
No Sofialle jos jollekkin sopii työ hotellihuoneen markkinoijana ja ruokien esittelijänä. Juomapuolikin tulee varmasti tutuksi.
Mitä tulee tosi tv sarjaan niin varmaan sitä sitten katsoo samat ketkä Katiskaa ja hänen vlogissn seuraa.
Oman näköistä työtä on eli ihan huttua mutta jokuhan tästä haluaa maksaa niin eihän siinä mitään.
Itse pidän ihan mitä tahansa ihan oikeaa työtä arvokkaanpana.
Ihan ok työ muiden joukossa 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Sofialle jos jollekkin sopii työ hotellihuoneen markkinoijana ja ruokien esittelijänä. Juomapuolikin tulee varmasti tutuksi.
Mitä tulee tosi tv sarjaan niin varmaan sitä sitten katsoo samat ketkä Katiskaa ja hänen vlogissn seuraa.
Oman näköistä työtä on eli ihan huttua mutta jokuhan tästä haluaa maksaa niin eihän siinä mitään.
Ihan ok työ muiden joukossa 👍
Ei kai missään työssä vikaa koskaan ole, tekijöissä korkeintaan. Sofialla on kokemustakin hotellitöistä männä vuosilta. Antaa nyt yrittää, jos sais ne ulosottonsakin hoidettua.