Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kieltäydyn maskista koska...

Vierailija
15.01.2021 |

Olen ollut kiusaamisen uhri koko elämäni. Päiväkoti, eskari, peruskoulu, ammattikoulu, armeija... Kaikissa kiusattu koska minussa on synnynnäinen vika jolle en voi mitään.

Olkaa iloisia kun onnistuitte tehtävässänne. En aio käyttää maskia koskaan teiän takia. Enkä käsidesiä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Pidä sit turvavälis äläkä änge maskitta lähelle ihoa. Voi tulla itsepuolustusrefleksinä käsidesit naamalle koska kuka haluisi sinun koronamutaatiosi?

Vierailija
2/5 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Minä en ole saanut ihmisiltä koskaan mitään hyvää, vain pilkkaa ja hyljintää. Ei ole vähäisintäkään motivaatiota tehdä mitään niiden hyväksi. Kuolkoot Koronaan 👻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona ei ole mitään muuta kuin kausiflunssa muiden joukossa. Ja nämä jotka sekoaa siitä että muut ei käytä maskia, tarvitsevat jotain muuta kuin avohoitoa.

Vierailija
4/5 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua haittaa vaikka kieltäytyisi kaikki

Vierailija
5/5 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä joku kiusaaminen voi vaikuttaa koronaan ja suojautumiseen? Ihan kaksi eri asiaa. 

Korona on vakava asia eikä sillä ole kiusaamisen kanssa mitään tekemistä, mitä joku on joskus kokenut. 

Älä anna kenenkään onnistua missään asiattomassa kiusaamisessa, äläkä kosta sitä syyttömille ihmisille. 

Siinä sinun vahvuus punnitaan että pääset ylitse siitä etkä jatka eteenpäin. 

Korona ei ole kausiflunssa vaan jotain pahempaa. Se tekee ihan eri tuhoa kuin kausiflunssa. 

Menkää hoitoon jos ette välitä muiden ihmisten terveydestä tai jos omastakaan niin miksi sitten yleensäkkään elää. Monia keinoja on päättää päivänsä heti eikä täällä ole pakko elää jos noin kurjaa on elämä. En yhtään sääli itsarin tehneitä vaan ne ovat olleet pitkään jo kamala riesa omaisille kun eivät ole löytäneet elämästä mitään iloa. Kamalan itsekeskeinen narsisti eikä tule toimeen normaalien ihmisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan