Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioikaa markkina arvoni

Vierailija
15.01.2021 |

Olen käynyt lukion ja ammattikoulun /luen paljon myös tietokirjallisuutta
Olen hoikka ja rinnat ovat 75B eivät roiku , pyöreät /luomut
Olen iloinen ja tykkään hassutella
Tykkään pussailla , silitellä ja hemmotella kumppaniani
Olen uskollinen
Minulla ei ole lapsia/velkaa
Minulla ei ole lemmikkiä /kumppanin lemmikki ei haittaa:)
Koti on aina puhdas/järjestyksessä, mutta en ole kontrollifriikki

Sitten miinukset
Olen yli 50 vuotias
En saa orgasmia yhdynnässä
Saatan juoda itseni liian humalaan (juhlin harvoin)
En osaa/halua laittaa ruokaa

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nieletkö?

haluatko seksiä naisen kanssa ,joka ei saa?

Osta fleshlight

En halua, haluan, että hän nielee lastini.

Vierailija
22/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen nuorempi mies. Lapset omasta takaa, ei lemmikkejä. Ihan ok, riippuu oikestai millainen olet ns. livenä. Ja älä huoli, kyllä sulle orkku saadaan tavalla tai toisella. Sanoisin, että lapsettomat miehet ovat vähän hankalempia, mutta muuten en näe ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oleko mies vai nainen?

75B

vanhoille läskeille miehille rintsikat tekis ihan hyvää eli et vastannut kysymykseen

Vierailija
24/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 markkaa.

Mitä on markka?

Vierailija
25/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä syyllistä itseäsi orgasmin saamattomuudesta, vika on varmaan kumppanissa, eli ei aiheuta ongelmaa tulevassa suhteessamme. Kerroit, ettei ole velkaa, mutta toivottavasti on edes oma asunto, maksettuna? Muutama asia vielä mietityttää, ennen arvosanan antoa;

- etkö hallitse alkoholin käyttöä, kun käytät?

- mikä on kengännumerosi

- tulevia mahdollisia perintöjä?

Hallitsen nykyisin paremmin, mutta illat jää lyhyiksi..simahdan aikaisin (klo 1 yöllä)

kengän koko 40

säästöjä 200000 jos myyn asuntoni..muuta ei ole

Vierailija
26/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle:

Suurin ongelmasi lienee tuo, että haluat tuijottaa itseäsi muiden silmin. Kysyt markkina-arvoasi, vaikka kuitenkin yleistyyli on, että nainen on nainen aina.

Haetko onnellisuutta toisen ihmisen kautta? Tuntuuko että olisit onnellinen vasta toisen hyväksynnän kautta?

Fysiikassasi ei liene mitään ongelmaa, vaan kenties päässä? Ikäisesi miehet ovat olleet noin 20 vuotta jo testojen luovuttajia, joten moni ikäisesi mies on lauhkea ja mukavuutta arvostava. Tällöin fiksut miehet eivät jaksa enää 20 vuotiaan tavoin innostua ikinuoresta daamista, jonka priorisoinnin tähdellisimpänä nyanssina on ikuisen nuoruuden tavoittelu.

Aikuinen nainen, hento meikki, lauhkea parfyymin tuoksu ja hyvä ryhti... Sillä saa monelta penalta lohkareen lahkeeseen, näin kuvainnollisesti.

Hyvää markkina-aikaa! <3

Vierailija
27/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kysyin ihan tosissani..arvasin että yli 50 vuotiaan  arviointi on kuin arvioisi viikon vanhaa pizzaa:(

Niin. 50 vuotiaan eucon markkina-arvo 30 vuotiaalle miehelle on nolla. 

Pyöreä Nolla.

Sincc

Vierailija
28/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä nuorempi nainen itse, mutta jotenkin tuntuisi, että iloinen, lapseton ja  hoikka +50v olisi omassa ikäluokassaan ihan "haluttua tavaraa"?

Varmaan jos joku 25v mies on antamassa arviota, niin se vähän eri. Mutta että esim 55v miehelle ei muka "kelpaisi" nainen noilla spekseillä? En usko, ei se ainakaan katukuvassa siltä näytä!

Juuri näin. Ikää pitää tietenkin hieman huomioida näissä, vaikka halutuimmat yksilöt kelpaavatkin lähes kaiken ikäisille. Jollekin 50-60 hupipappareiselle ap vaikuttaa saaliiltaa, mutta esimerkiksi itselle aivan yhdentekevältä ilman muuta yhteyttä.

Vierailija
29/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12 kamelia.

T.Muhammad

Sori en huomannut tuota ikää, 3 kamelia riittää.

3 vanhaa kamelia.

t.Muhammad

Vierailija
30/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu kirjoitti:

Suurin ongelmasi lienee tuo, että haluat tuijottaa itseäsi muiden silmin. Kysyt markkina-arvoasi, vaikka kuitenkin yleistyyli on, että nainen on nainen aina.

Haetko onnellisuutta toisen ihmisen kautta? Tuntuuko että olisit onnellinen vasta toisen hyväksynnän kautta?

Fysiikassasi ei liene mitään ongelmaa, vaan kenties päässä? Ikäisesi miehet ovat olleet noin 20 vuotta jo testojen luovuttajia, joten moni ikäisesi mies on lauhkea ja mukavuutta arvostava. Tällöin fiksut miehet eivät jaksa enää 20 vuotiaan tavoin innostua ikinuoresta daamista, jonka priorisoinnin tähdellisimpänä nyanssina on ikuisen nuoruuden tavoittelu.

Aikuinen nainen, hento meikki, lauhkea parfyymin tuoksu ja hyvä ryhti... Sillä saa monelta penalta lohkareen lahkeeseen, näin kuvainnollisesti.

Hyvää markkina-aikaa! <3

Millä perusteella tavoittelen ikuista nuoruutta? selvennä? ap

Vierailija
31/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mistään tiedä, imen munaa aina.

Sincc

Vierailija
32/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillehän riittää että haaroissa on reikä ja sitä saa... toki plussaa kun on myös tissit.

Sitä ne miehet tälläkin palstalla marisee että pitäis vaan saada... ja naiset saa aina kun haluavat keneltä vaan mieleltä.

Vierailija
33/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä nuorempi nainen itse, mutta jotenkin tuntuisi, että iloinen, lapseton ja  hoikka +50v olisi omassa ikäluokassaan ihan "haluttua tavaraa"?

Varmaan jos joku 25v mies on antamassa arviota, niin se vähän eri. Mutta että esim 55v miehelle ei muka "kelpaisi" nainen noilla spekseillä? En usko, ei se ainakaan katukuvassa siltä näytä!

Juuri näin. Ikää pitää tietenkin hieman huomioida näissä, vaikka halutuimmat yksilöt kelpaavatkin lähes kaiken ikäisille. Jollekin 50-60 hupipappareiselle ap vaikuttaa saaliiltaa, mutta esimerkiksi itselle aivan yhdentekevältä ilman muuta yhteyttä.

Vaan mistäs sä tiedät mitä se papparainen haluaa. Se voi ajatella, että hyvin kelpaa sulle, vaan ei sille.

Vierailija
34/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen silmissäsi mummo, koska kerroin ikäni rehellisesti?

Ei kaikki ole tätimäisen näköisiä tai pappoja 50 vuotiaina .ap

Vierailija
35/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12 kamelia.

T.Muhammad

Sori en huomannut tuota ikää, 3 kamelia riittää.

3 vanhaa kamelia.

t.Muhammad

Niin vanhoja kameleita, että ne on jo viimeisen keitaan äärellä. Matkalla paratiisiin.

t.Muhammad

Vierailija
36/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillehän riittää että haaroissa on reikä ja sitä saa... toki plussaa kun on myös tissit.

Sitä ne miehet tälläkin palstalla marisee että pitäis vaan saada... ja naiset saa aina kun haluavat keneltä vaan mieleltä.

eli se että nainen ei saa orgasmia, on ok?

Kunhan mies saa sitä reikää?

Sinua pyydettiin jo lähtemään keskustelusta.

Omistat fleshlightin...siinä sulle reikä

Vierailija
37/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mistään tiedä, imen munaa aina.

Pyöreä nolla

Nimimerkkisi kertoo kaiken

Real King Sincc

Vierailija
38/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pyytämises ei merkkaa mitään. Sä et omista tätä palstaa.

Sincc

Saat pyydellä vaikka mitä muita tekemään, mutta ne ei oo sulle mitään velkaa, pälli. Tajuatko ?

Vierailija
39/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persu kirjoitti:

Hyvää markkina-aikaa! <3

Millä perusteella tavoittelen ikuista nuoruutta? selvennä? ap

Et ole kuin hyashint buckee : aikuinen nainen, hento meikki, lauhkea parfyymin tuoksu ja hyvä ryhti. :

Vierailija
40/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pyytämises ei merkkaa mitään. Sä et omista tätä palstaa.

Sincc

Saat pyydellä vaikka mitä muita tekemään, mutta ne ei oo sulle mitään velkaa, pälli. Tajuatko ?

Sincc tykkään susta kun oot rohkee.

Muut  vaan vihapostaa  täälä anonyymisti.

Älä nyt suutu...muuta vaan sävy asialliseksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi