Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioikaa markkina arvoni

Vierailija
15.01.2021 |

Olen käynyt lukion ja ammattikoulun /luen paljon myös tietokirjallisuutta
Olen hoikka ja rinnat ovat 75B eivät roiku , pyöreät /luomut
Olen iloinen ja tykkään hassutella
Tykkään pussailla , silitellä ja hemmotella kumppaniani
Olen uskollinen
Minulla ei ole lapsia/velkaa
Minulla ei ole lemmikkiä /kumppanin lemmikki ei haittaa:)
Koti on aina puhdas/järjestyksessä, mutta en ole kontrollifriikki

Sitten miinukset
Olen yli 50 vuotias
En saa orgasmia yhdynnässä
Saatan juoda itseni liian humalaan (juhlin harvoin)
En osaa/halua laittaa ruokaa

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Juoppo vanha nainen, ei kiitos! Tuo on todella paha, että ryyppäät. Sitä ei pelasta mitkään ulkonäköseikat todellakaan.

Vanha nainen hunningolla?:)

Onko uudenvuoden , juhannuksen ja vapun juhlinta ryyppäämistä?

Kotonani ei ole alkoa..

Normi ihmiset käyttää alkoa juhlissa

terv: ap

Vierailija
62/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs minun markkina-arvo on?

35v mies.

Lääkäri

tulot noin 150ke vuodessa

omaisuutta toistaiseksi vähä lähinnä auto ja kerrostaloasunto 80 neliötä keskisuuren kaupungin parhaalta paikalta

mitat 193cm 125kg, en omasta mielestä näytä iha noin lihavalta ku oo aika harteikas ja lihaksiaki jonku verra

Muute ulkonäkö ok ja siistit vaatteet, vähä kaljuunnun

urheilua harrastan jonku verra, suhteessa esim lenkkeilen yhdessä enemmän ku mielellää

ei lapsia tai aiempia liittoja, pari kertaa seurustellut aiemmin

alkoholia tykkään käyttää mutta en juo kovin humalaan itseäni seurustelukumppanin seurassa ja en juo seurassa jos pyytää etten juo

en tupakoi

iha mukava olen, puhelias mutta vähän epävarma

Minkälaisia naisia voin realistisesti yrittää?

Ihanne olisi pienikokoinen, normaalipainoinen luonnollisen söpö nainen, jonka kanssa olisi kivaa ja joka ottaisi päävastuun kodin pitämisestä. Teen kyllä kotitöitä mutta vähä saa patistella, mulla käy nyt esim siivooja ja se sais käydä jatkossakin. Maksan mielelläni isomman osan yhteisistä kuluista jos toinen on pienempituloinen ja tykkään tarjota illallisia jne.

Semmoista tyhmänpuoleista pikku plondia.

Lihoo pilalle, mutta vaihdat sit uuteen.

Haluaa unelma häät, mutta allekirjoittaa kyllä avioehdon.

Runkkaa spermaa pankkiin ja katkaise siemenjohtimesi (näin olet varmaan jo tehnyt)

Sit vaihdat uuteen  6 vuoden välein , ilman elatusvelkaa.

Ainoa kustannus 25000 häihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholia tykkään käyttää mutta en juo kovin humalaan itseäni seurustelukumppanin seurassa ja en juo seurassa jos pyytää etten juo

Tämä?

Onko sinua pyydetty hillitsemään alkon käyttöä sexymies 190cm/130kg?

Vierailija
64/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aå unohti kertoa olennaisia seikkoja, eli varallisuutensa ja harrastuksensa

Olen kertonut jo kengän numeronkin: 40  :)

Mitä vielä? kuva ja osoite?

Vierailija
65/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertooko ihmiset Tinderissä varallisuutensa?????

Ei varmaan?

Vierailija
66/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Edellinen naisystävä ei käyttänyt juuri itse alkoa niin kysyin yleensä haittaako jos juon parit lasit viiniä ruoan kanssa.

Ja en ollut tuo mihi viittaatte, eri mitatkin.

Vierailija
67/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillehän riittää että haaroissa on reikä ja sitä saa... toki plussaa kun on myös tissit.

Sitä ne miehet tälläkin palstalla marisee että pitäis vaan saada... ja naiset saa aina kun haluavat keneltä vaan mieleltä.

eli se että nainen ei saa orgasmia, on ok?

Kunhan mies saa sitä reikää?

Sinua pyydettiin jo lähtemään keskustelusta.

Omistat fleshlightin...siinä sulle reikä

Sun pyytämises ei merkkaa mitään. Sä et omista tätä palstaa.

Sincc

Saat pyydellä vaikka mitä muita tekemään, mutta ne ei oo sulle mitään velkaa, pälli. Tajuatko ?

Sincc tykkään susta kun oot rohkee.

Muut  vaan vihapostaa  täälä anonyymisti.

Älä nyt suutu...muuta vaan sävy asialliseksi

Turpa kiinni siellä! 

-eri

Vierailija
68/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittavaa, että aina annetaan ymmärtäö, että miehet voisivat vain valkata mieleisensä naisen. Treffipalstoilla on noun 3 kertaa enemmän miehiä kuin naisia. Vaikka yli 55-vuotiaista lähtien naisua on hiukan enemmän, tasoitus tulee siitä, että monet naiset eivät enää halua suhdetta.

Vierailija
69/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua määritellä kenenkään arvoa, mutta aloitus aika naiivi.

Vierailija
70/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35v mies.

Lääkäri

omaisuutta toistaiseksi vähä lähinnä auto ja kerrostaloasunto 80 neliötä keskisuuren kaupungin parhaalta paikalta

mitat 193cm 125kg, en omasta mielestä näytä iha noin lihavalta ku oo aika harteikas ja lihaksiaki jonku verra

urheilua harrastan jonku verra, suhteessa esim lenkkeilen yhdessä enemmän ku mielellää

en tupakoi

Ihanne olisi pienikokoinen, normaalipainoinen luonnollisen söpö nainen, jonka kanssa olisi kivaa ja joka ottaisi päävastuun kodin pitämisestä. Teen kyllä kotitöitä mutta vähä saa patistella, mulla käy nyt esim siivooja ja se sais käydä jatkossakin. Maksan mielelläni isomman osan yhteisistä kuluista jos toinen on pienempituloinen ja tykkään tarjota illallisia jne.

Etkö juuri toisessa ketjussa kertonut etsiväsi yhteistä asuntoa naisystäväsi kanssa? Miksi siis yrittäisit muita naisia?

Vierailija
71/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35v mies.

Lääkäri

en tupakoi

Kuulostaa trollilta, mutta oletetaan että tällainen mies olisi olemassa: Suoraan sanottuna voisi yrittää ketä tahansa, tuskin kovin moni antaisi pakkeja noilla meriiteillä. Lääkärit on todella haluttuja, ja vielä kookas mies, ihme että olet vielä sinkku.

Vierailija
72/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh, miten markkina-arvon voi määritellä, jos ei tiedä mitään muuta luonteesta kuin, että on iloinen ja tykkään hassutella?!

Tuskin viisikymppistä otettaisiin puolisoksi pelkästään ulkoisten seikkojen perusteella, joten luonne olisi aika tärkeä kriteeri.

Vierailija
73/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35v mies.

Lääkäri

en tupakoi

Kuulostaa trollilta, mutta oletetaan että tällainen mies olisi olemassa: Suoraan sanottuna voisi yrittää ketä tahansa, tuskin kovin moni antaisi pakkeja noilla meriiteillä. Lääkärit on todella haluttuja, ja vielä kookas mies, ihme että olet vielä sinkku.

Mä antaisin pakit, koska en halua ottaa päävastuuta kodista, vaan vastuu on 50/50. Jo pelkästään tuo asenne ärsyttää, että naisen tulisi ottaa päävastuu kotitöistä.

Vierailija
74/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne- trolli. Kukaan nainen ei kirjoita itsestään näin...

Vierailija
75/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonne- trolli. Kukaan nainen ei kirjoita itsestään näin...

Tai sitten on vasn se yx palstahullu, jolla on pakkomielle tasoista.

Vierailija
76/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35v mies.

Lääkäri

en tupakoi

No ei mua ainakaan. Ihan liian läski. Sytyn ainoastaan äärilaihoista hevarikundeista.

N23

Vierailija
77/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nieletkö?

haluatko seksiä naisen kanssa ,joka ei saa?

Osta fleshlight

Mitä väliä sillä on miehelle, jos nainen ei saa? Kunhan suostuu panemaan.

Vierailija
78/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

100,- / 30 min

Vierailija
79/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä miinuslistaasi. Ainoa mikä hieman särähtää on alkoholi, mutta toisaalta sanot juhlivasi harvoin, joten ei siis suurikaan "ongelma" minun vinkkelistäni. Orgasmeja voi saada yhdessä muutenkin kuin yhdynnässä eikä se siis ole mikään miinus.

Mitä ulkonäköön tulee, niin B-rinnat ja hoikkuus ovat turhankin harvinaista herkkua ikäryhmässäsi! 

Tiedonjano/yleissivistys/älyllinen uteliaisuus (myös koulutus mutta ei välttämättä) ovat minulle erittäin tärkeitä ominaisuuksia ihannenaisessani.

Itsenäisyydestäsi tai itsetunnostasi et mainitse mitään, ne ovat myös tärkeitä ominaisuusksia. Haluan omaa tilaa ja osaan myös sitä antaa. Jotkut saattavat kokea sen piittaamattomuudeksi.

M45

Vierailija
80/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin, sitähän sä kysyit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi