Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioikaa markkina arvoni

Vierailija
15.01.2021 |

Olen käynyt lukion ja ammattikoulun /luen paljon myös tietokirjallisuutta
Olen hoikka ja rinnat ovat 75B eivät roiku , pyöreät /luomut
Olen iloinen ja tykkään hassutella
Tykkään pussailla , silitellä ja hemmotella kumppaniani
Olen uskollinen
Minulla ei ole lapsia/velkaa
Minulla ei ole lemmikkiä /kumppanin lemmikki ei haittaa:)
Koti on aina puhdas/järjestyksessä, mutta en ole kontrollifriikki

Sitten miinukset
Olen yli 50 vuotias
En saa orgasmia yhdynnässä
Saatan juoda itseni liian humalaan (juhlin harvoin)
En osaa/halua laittaa ruokaa

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 23vuotias olisikin liian nuori ja jos tykkää hevareista niin emme olisi muutenkaan hyvä pari.

Toho kodinhoitoon, että toki maksaisin esim siivojan käymää kerran viikkoon. Kokkailisin mielellää vähintään joka toinen päivä ja pesisin omat pyykkini, kauluspaidat voisin viedä pesulaan kuten nytki. Mutta muuten olisi kiva jos ottaisi päävastuun. Olen huono organisoimaan tommoisia asioita.

Ikäihanne naiselle olisi 25-32v,koska haluan lapsia.

Millaisen tinderilmoituksen avulla löytäisi kivoja naisia? Etsin siis ihan pitkäaikaista suhdetta.

Vierailija
82/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lääkäri kirjoitti:

No 23vuotias olisikin liian nuori ja jos tykkää hevareista niin emme olisi muutenkaan hyvä pari.

Toho kodinhoitoon, että toki maksaisin esim siivojan käymää kerran viikkoon. Kokkailisin mielellää vähintään joka toinen päivä ja pesisin omat pyykkini, kauluspaidat voisin viedä pesulaan kuten nytki. Mutta muuten olisi kiva jos ottaisi päävastuun. Olen huono organisoimaan tommoisia asioita.

Ikäihanne naiselle olisi 25-32v,koska haluan lapsia.

Millaisen tinderilmoituksen avulla löytäisi kivoja naisia? Etsin siis ihan pitkäaikaista suhdetta.

Tietääkö tyttöystäväsi, että etsit tinderistä pitkäaikaista suhdetta? Vai väitätkö, että alle lainaamassani keskustelussa kirjoittaa joku muu kuin sinä? Vai onko tullut ero tässä parin viikon aikana ja nyt jo uusi haku päällä?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suunnitellaan tyttöystävän kanssa yhteen muuttoa. Muuttaisi minun luo, kun minulla 2 kertaa suurempi asunto. Hänellä myös omistusasunto. Itse ehdotin tuota, että maksaisi puolet vastikkeesta. Päivittäistavarakuluista on tarkoitus että maksan 2/3 laitetaan yhteiselle tilille minä 700 ja hän 350 ja sille molemmille kortit. Muuten omat rahat molemmilla.

Tosin omat tuloni ovat paljon töitä tekevänä lääkärinä noin 15ke kuussa ja hänen alle 4ke. Mielestäni tuo on silti reilu sopimus. Syönkin 2x suurempana noin tuplasti mitä hän.

Kun aikanaan toivottavasti hankimme yhteisen talon nii se tulee puoliksi. Nyt hän saa tuon yhdessäoloajan toivottavasti kivasti säästöjä kun tuo vastikeki on hänen osaltaan vain 125e ja laittaa vanhan asuntonsa vuokralle. Talon ostamme sellaisen mihin molemmilla on hyvin varaa. Muuten kumpikin maksaa omat kulunsa mutta ravintolassa maksan minä.

Noin kovatuloiseksi ihmiseksi asut yllättävän kämäisessä luukussa (jos siis vastike on vain 250 €)

80 neliötä uudessa kerrostalossa rannassa keskustassa. En poikamiehenä kokenut suurempaa tarvitsevani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään en hae ketään tinderistä ja kyllä on eri. Tuossahan juuri sanon, että mikä olisi hyvä tinderilmoitus.

Vierailija
84/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään en hae ketään tinderistä ja kyllä on eri. Tuossahan juuri sanon, että mikä olisi hyvä tinderilmoitus.

Ok, eli vauvapalstalle kirjoittelee (samalla tyylillä) useampikin isokokoinen lääkärimies, jotka asuvat yksin 80-neliöisessä asunnossa kaupungin keskustassa ja tienaavat keskimääräistä lääkäriä enemmän, mutta eivät vielä ole kerryttäneet omaisuutta. Uskokoon ken tahtoo.

Vierailija
85/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, eli vauvapalstalle kirjoittelee (samalla tyylillä) useampikin isokokoinen lääkärimies, jotka asuvat yksin 80-neliöisessä asunnossa kaupungin keskustassa ja tienaavat keskimääräistä lääkäriä enemmän, mutta eivät vielä ole kerryttäneet omaisuutta. Uskokoon ken tahtoo.

Busted!!

Vierailija
86/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs vaikka olisiki. Kyl tääl kaikki mammatki pohtii suhteitaa ja suunnitelmiaan. En oo mitää seuraa hakenut.

Vierailija
87/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs vaikka olisiki. Kyl tääl kaikki mammatki pohtii suhteitaa ja suunnitelmiaan. En oo mitää seuraa hakenut.

Mutta kuitenkin sanot etsiväsi pitkäaikaista suhdetta. Miksi näin, jos sinulla on jo tyttöystävä?

Vierailija
88/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin toki jos hakisin. Nykyisessä on pahin puute se, että ei näytä etenevän riittävästi eikä välttämättä vaikuta nuo mun tavoitteet perheestä toteutuvan. Lähinnä mietin sitä miten kiinnostava olisin sinkkuna, en nyt täältä palstalta ollut ketää iskemässä...

Vierailija
89/89 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä miinuslistaasi. Ainoa mikä hieman särähtää on alkoholi, mutta toisaalta sanot juhlivasi harvoin, joten ei siis suurikaan "ongelma" minun vinkkelistäni. Orgasmeja voi saada yhdessä muutenkin kuin yhdynnässä eikä se siis ole mikään miinus.

Mitä ulkonäköön tulee, niin B-rinnat ja hoikkuus ovat turhankin harvinaista herkkua ikäryhmässäsi! 

Tiedonjano/yleissivistys/älyllinen uteliaisuus (myös koulutus mutta ei välttämättä) ovat minulle erittäin tärkeitä ominaisuuksia ihannenaisessani.

Itsenäisyydestäsi tai itsetunnostasi et mainitse mitään, ne ovat myös tärkeitä ominaisuusksia. Haluan omaa tilaa ja osaan myös sitä antaa. Jotkut saattavat kokea sen piittaamattomuudeksi.

M45

Viihdyn yksin ja tarvitsen omaa rauhaa..esim lukemiseen.

Annan miehelle vapauden tulla ja mennä, ketään ei voi omistaa.

Tietenkin minun seurani pitäisi edes suhteen alussa olla haluttua.

Tarvitsen paljon hellyyttä ja suukkoja ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi