Häiritsevätkö naisten ihokarvat miehiä?
Onko se karvojen poisto vain tapa? Kauppiaat myyvät kaikenlaista ja hyvin menevät kaupaksi.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Naisella kuuluu olla kainalokarvat, pimppa ja pyllykarvat. Ja pimpassa pitää olla kunnon pimppa ja pissituoksut ja peräaukko ehdottomasti pienen pierun tuoksuinen. Alkaa seisomaan aaahhh!!
GARWAINEN TOSIMIÄS
EIkä siinä kaikki, saa olla vähän varpaissakin. Ainakin se kielii hyvästä verenkierrosta http://atkhairy.oldax.com/exotic-and-hairy/286903/m01.jpg
En ole ikinä tavannut naista, jonka karvoitus olisi häirinnyt. Ehkä on teoriassa mahdollista, että erittäin poikkeuksellinen karvoitus olisi häiritsevää, mutta edes löyhästi tyypillisenä pidettävä karvoitus ei ole häiritsevää.
Hykerryttävä ja mielihyvää kerryttävä yhdistelmä olisi: sheivaamaton kroppi, vaatteet jotka joku karvakauhuinen uskaltaa laittaa vain täysin sheivattuaan itsensä ja keimaileva käytös+ liikehdintä, joka ei semparee koeta piilotella karvoja kuin esitelläkään niitä.
Ullakon ja alakerranhan nimenomaan ei pitäisi olla samaa paria ja mielluummin tietysti niimpäi että kaulan yläpuoli on se jota on laitettu tunti ja alapuoli se jolle on uhratttu ylintään sekuntti, jos nääs itse-ehostukseen on kehonhaltijalla mielestään 3601 sekuntia aikaa
Kainalokarvat ovat ällöjä, mutta pillukarvoitus on välillä suhteellista, onko se ok vai ei, mutta posliini on best.
Näkyvät ja tuntuvat karvat häiritsevät, hennot vaaleat haituvat eivät.
Pidän posliinista, mutta koska menee ajellessa araksi, niin en tietenkään vaadi.
Eikä se muutenkaan haittaa, vain antaessa suuseksiä, siinäkin se on pikkujuttu.
Olen muutamia kuvia nähnyt oikein näteistä nuorista naisista, joilla on paksut tummat säärikarvat; aivan kauhea näky.
Karvat ei häiritse sen enempää kuin ihokaan. Karva on kuitenkin luonnostaan sen verran kauniisti sijoittunut ja vielä oikeisiin paikkoihin oikeanvahvuisesti. Se on rauhoittava näky. Sheivattu ja tatutettu bodi riipii silmää ja tsessaa mielen, synnyttäen epäilyksen; vohi pannahinen, mitä hää nyt oireilee kun ihoon piirtellee.
Paperilla tatu on nätti ja karva ihossa, mutta ihossa oleva tatu on vähän kuin hyppysellinen valkoselle paperiarkille viskattuja irtokarvoja.
Kun sheivattu iho alkaa kasvaa sänkeä, se ei tunnu yhtään mukavalta. On kuin miehen päivän parin sänki naamalla.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä luen täällä että treffimiehellä alapää sheivaamatta. Että heti annetaan ekala kertaa .... ja naiset itkevät tuota luonnonantamaa karvoitusta.
Yksi ja sama trolli aloittaa noi ketjut.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin aikoinaan hetken erään tytön kanssa, jolla oli todella karvaiset jalat, mutta sitten reiden yläosasta ylöspäin sileäihoinen (siis ne normaalit alueet). Vaikka jalkojen karvaisuus oli hänelle samalla hieman häpeän aihe, niin silti hän ei ajellut/poistattanut niitä. Minua hänen jalkojen karvaisuus ei häirinnyt yhtään, vaikka itse olen aika lailla karvaton mies. Tyhmyyttäni ja kokemattomuuttani sitten jätin hänet erään bimbon takia, vieläkin kaduttaa. Hän oli/on hieno nainen ja vaikka en enää tavannutkaan häntä eromme jälkeen, niin toivon sydämestäni, ettei hän ajattele minun jättäneen häntä jalkojensa karvojen takia.
Mitkä normaalit alueet? Kaikki alueet vartalossa on normaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Toive tietysti olisi että naisella olisi pienempi parta kuin itselläni mutta ei se mikään maailmanloppu olisi jos ei olisikaan näin.
Oho! Ollaanko me sielunkumppaneita? Mäkin toivon, että mulla olisi pienempi parta kuin miehelläni!
Naisen karvaisuus on oksettavaa, tulee heti mies mieleen,yöks!
Vierailija kirjoitti:
Naisen karvaisuus on oksettavaa, tulee heti mies mieleen,yöks!
Poikani, olet saanut joliikaa. Neitsyttä ei karvat haittais
Eipä nyt karvat oo sen pahempi asia kuin vaikka iho, raajat tai sisäelimet. Karvat, samoin kuin jalat ja kädet, kasvavat niihin kohtiin kehoa joissa niistä tarvitaan ja joihin ne parhaiten esteettissti istuvat, eikä niistä sen.....
Sänki häiritsisi enemmän. Antaa kasvaa, jollei ole häiritsevän pitkää ja paksua kasvusto.
Kai niillä karvoilla joku tarkoitus on, onkohan pidemmän päälle hyväksi kun jopa sieraimista rullataan karvat pois. Nuorille suunnatuissa tositoosaohjelmissa nuoret miehet ovat rullanneet jokaisen karvan vartalostaan, miksi. Kuka tätä vaatii. Istutetaan karvoja päähän kun kaljua uhkaa pukata ja naiset laittavat tekelettiä letin päälle ja viiden sentin ripset.
Naisille mainostetaan parranajokoneita joilla ajelevat, partansa, säärensä jopa isovarpaan päällä olevat karvat päivittäin, miksi.
Kainalokarvojen siistimisen ymmärrän.
Mulle on yksi ja sama mitä miehet karvoistani ajattelevat. Minä saan mielihyvää siitä, että karvojani haistellaan ja maistellaan, kiedotaan sormen ympärille ja vähän tukistetaan. Tiedän myös, että biologisesti terve mies saisi myös itse mielihyvää niistä ja esimerkiksi kainalokarvojen nuuhkiminen on elintärkeää parisiteen muodostamisessa. Ei mikään ihme, että niin monet ihmiset nykyisin eroavat, kun eivät saa yksinkertaisimpia elämänlaatua parantavia toimintoja toteutettua.
Biseksuaalina naisena olen myös huomannut, että naiset osaavat arvostaa häpykarvoitusta miehiä paljon enemmän. SIksi usein valitsenkin seksikumppanikseni naisen miehen sijasta. Te pelaatte itsenne ulos.
Jos et ole koskaan maannut raukena nenä naisen lämpimään kainalountuvaan painautuneena, oletko edes elänyt?
Ei karvat häiritse. Esim säärikarvat tuntuvat tosi seksikkäiltä. Ainut milloin karvat häiritsee on on pieni terävä sänki.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on yksi ja sama mitä miehet karvoistani ajattelevat. Minä saan mielihyvää siitä, että karvojani haistellaan ja maistellaan, kiedotaan sormen ympärille ja vähän tukistetaan. Tiedän myös, että biologisesti terve mies saisi myös itse mielihyvää niistä ja esimerkiksi kainalokarvojen nuuhkiminen on elintärkeää parisiteen muodostamisessa. Ei mikään ihme, että niin monet ihmiset nykyisin eroavat, kun eivät saa yksinkertaisimpia elämänlaatua parantavia toimintoja toteutettua.
Biseksuaalina naisena olen myös huomannut, että naiset osaavat arvostaa häpykarvoitusta miehiä paljon enemmän. SIksi usein valitsenkin seksikumppanikseni naisen miehen sijasta. Te pelaatte itsenne ulos.
Rakastan miestä, en halua mitään lättäplua. Naiset taitavat pelata itsensä ulos yhä enenevässä määrin ja tutkijanaiset miettivät pää punaisena miksi syntyvyys Suomessa laskee. Nythän tilanne muuttuu, ei puhuta enää isästä ja äidistä, vaan synnyttäjästä ja siittäjästä. Meillä kävi akanaan keinosiementäjä, kyllä siinä sonnin tiedot kirjattiin, tärkeää että oli kunnon kantakirjasonni.
Etelä-Euroopassa naiset ovat yleensä karvaisempia kuin täällä. Kun karvoitus on lisäksi mustaa tai tummanruskeaa, se näkyy hyvin.