Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritsevätkö naisten ihokarvat miehiä?

Vierailija
15.01.2021 |

Onko se karvojen poisto vain tapa? Kauppiaat myyvät kaikenlaista ja hyvin menevät kaupaksi.

Kommentit (121)

Vierailija
61/121 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häiritsevät.Orangilla ok.Evoluutio tekee meistä ajan kanssa karvattomia.Hiukset,ja silmiä suojaavat ripset ja kulmakarvat jäävät,muut tulevat tippumaan ajansaatossa pois.

Ai hiukset jäävät? Miksi sitten näyttää siltä, että Evoluutio on aloittanut sen karvoituksen harventamisen miesten päästä.

Tuntuu kovin epäloogiselta, koska onko kukaan nähnyt myynnissä hiustenpidennyksiä miehille? Eli naisilla taitaa olla suurempi ongelma harvat hiukset.

1) Hiustenpidennyksiä ei yleensä käytetä kaljuuntumisen ja hiustenlähdön peittämiseen.

2) Miehille on markkinoilla jos jonkinlaista kaljunpeittäjää, keinohiusta, hiustenlähdön hillitsijää, hiusten uudelleen istutusta yms. Ja kumma kyllä, kauppa tuntuu käyvän.

Vierailija
62/121 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI! Oksennus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/121 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sugar daddya kiihottaa karvojen sänkä

Vierailija
64/121 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten näin miehen silmää kiehtoo juuri se karvoitus joka on alueilla joilta sheivausgurut käskisivät sen poistamaan, eli sheivausgurut ovat mauttomia eunukkejakautti kyssäniskaisia porkkanakroppaisia multiseksuaali-silakoita kuilla ei ole silmää kauneudelle

Vierailija
65/121 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena en ole sheivannut itseäni, mutta vaadin, että mies on posliini.

Vierailija
66/121 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ainoat karvat mitkä häiritsee ole pilde ja persekarvat.

Jaa, omasta mielestä siistitty alapää on paljon nätimpi kuin täysin kaljuks ajeltu rotta. Toki senkin ymmärtää jos ei jaksa tehdä mitään ja kasvattaa viidakon, tapansa kullakin.

Vierailija
67/121 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena en ole sheivannut itseäni, mutta vaadin, että mies on posliini.

Eli olet suhteen maskuliininen osapuoli ja miehesi on femiininen. Annatko myös piiskaa miehelles jne? :3

Vierailija
68/121 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto että tuo ameriikan kielen sana dädi luontuu typerästi suomen kielen sanaan. Vanhaan aikaan kun välteltiin lainakirjaimia tuo oltas kai vaan käännetty tätiks.

Vierailija
69/121 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä luen täällä että treffimiehellä alapää sheivaamatta. Että heti annetaan ekala kertaa .... ja naiset itkevät tuota luonnonantamaa karvoitusta.

Vierailija
70/121 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella kuuluu olla kainalokarvat, pimppa ja pyllykarvat. Ja pimpassa pitää olla kunnon pimppa ja pissituoksut ja peräaukko ehdottomasti pienen pierun tuoksuinen. Alkaa seisomaan aaahhh!!

GARWAINEN TOSIMIÄS

Vierailija
71/121 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto että tuo ameriikan kielen sana dädi luontuu typerästi suomen kielen sanaan. Vanhaan aikaan kun välteltiin lainakirjaimia tuo oltas kai vaan käännetty tätiks.

En kyllä ymmärrä tätä insestierotiikkaa. Kuvottavaa.

Vierailija
72/121 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä tätä insestierotiikkaa. Kuvottavaa.

Juu sekin vielä. Amerikkalaiset usein kiven kovaan väittää ettei daddy tarkoita oikeaa isää, mutta jatkuvastihan mm. amerikkalaisissa elokuvissa ja sarjoissa kuulee tytärtensä kutsuvan isää juuri daddyksi.

Vierailija
73/121 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut useita miehiä jotka sanoivat että eivät harrasta seksiä naisen kanssa jos nainen ei ole posliini. Siinä sitten sheivasin p illu ruvella kun kaikki karvat piti olla pois että sain heiltä kerran seksiä.

Opettele sheivaamaan paremmin.

Käytä baby oilia ja sheivaa sitten. Ei tule ongelmia.

Tai sitten antaa olla, koska luomu on paras.

Vierailija
74/121 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut useita miehiä jotka sanoivat että eivät harrasta seksiä naisen kanssa jos nainen ei ole posliini. Siinä sitten sheivasin p illu ruvella kun kaikki karvat piti olla pois että sain heiltä kerran seksiä.

Opettele sheivaamaan paremmin.

Käytä baby oilia ja sheivaa sitten. Ei tule ongelmia.

Tai sitten antaa olla, koska luomu on paras.

Viidakoon syöksytään vaan kuten tarzan konsanaan

Vierailija
75/121 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaiset naiset haluavat karvattomia miehiä. Miten se nyt näin päin pyörähti?

Vierailija
76/121 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. 

Vierailija
77/121 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin aikoinaan hetken erään tytön kanssa, jolla oli todella karvaiset jalat, mutta sitten reiden yläosasta ylöspäin sileäihoinen (siis ne normaalit alueet). Vaikka jalkojen karvaisuus oli hänelle samalla hieman häpeän aihe, niin silti hän ei ajellut/poistattanut niitä. Minua hänen jalkojen karvaisuus ei häirinnyt yhtään, vaikka itse olen aika lailla karvaton mies. Tyhmyyttäni ja kokemattomuuttani sitten jätin hänet erään bimbon takia, vieläkin kaduttaa. Hän oli/on hieno nainen ja vaikka en enää tavannutkaan häntä eromme jälkeen, niin toivon sydämestäni, ettei hän ajattele minun jättäneen häntä jalkojensa karvojen takia.

Vierailija
78/121 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Toive tietysti olisi että naisella olisi pienempi parta kuin itselläni mutta ei se mikään maailmanloppu olisi jos ei olisikaan näin.

Vierailija
79/121 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Noh, ehkä naamassa esim. huulten yläpuolella tai poskissa saattas vähän häiritä. Itsellä niitä kyllä löytyy noista kohdista, joten kuka minä olen tuomitsemaan.

Vierailija
80/121 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Toive tietysti olisi että naisella olisi pienempi parta kuin itselläni mutta ei se mikään maailmanloppu olisi jos ei olisikaan näin.

Joskus ennen sirkuksissa oli partaisia naisiakin. Tietystikään yleisö ei päässyt mitenkään varmistamaan, että he todella naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän