Häiritsevätkö naisten ihokarvat miehiä?
Onko se karvojen poisto vain tapa? Kauppiaat myyvät kaikenlaista ja hyvin menevät kaupaksi.
Kommentit (121)
Riippuu missä karvoja on. Semmoinen amisviiksi nenän alla häiritsee. Kainalo ja säärikarvat eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häiritsevät.Orangilla ok.Evoluutio tekee meistä ajan kanssa karvattomia.Hiukset,ja silmiä suojaavat ripset ja kulmakarvat jäävät,muut tulevat tippumaan ajansaatossa pois.
Niillä on tarkoitus, ne ilmastoi. Ilman niitä taipeiden iho hautuu ja tulehtuu. Ne ehkä kylmissä oloissa myös lämmittää.
Ihanne on hikinen hautunut hiivapi**u, vai?
Mitä :D pitkät kainalokarvat nyt ainakin haisevat enemän kuin siistitty tai ettei ole ollenkaan. Hikistä hiivap*llua taas ei oo koskaan ollut vaikka kiitoradalla ja tai posliinilla ollaan menty vuosikaudet. Tai no hikoaahan sekin paikka, tottakai, mutta ei hiivaannu kylläkään. Opettele pitämään vasoon kunnossa.
On se totta, että ihmisen karvoilla on biologisesti oma tehtävnsä. Myös alapään ja kainoloiden karvoilla, ei ne turhaan aikuiselle ihmiselle kasva. ERI
Minulla oli mies joka halusi minulta aina lähes kaikki karvat pois pakkomielteisesti. Oikeastaan kuin fetissi. Valitsin elämäni ilman häntä. Tappoi ihastuksen tunteet ja himot. Ehkä joskus löydän miehen jolla ei ole niin pakkomielle karvoista tai karvattomuudesta. Siihen asti, olen mieluummin ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häiritsevät.Orangilla ok.Evoluutio tekee meistä ajan kanssa karvattomia.Hiukset,ja silmiä suojaavat ripset ja kulmakarvat jäävät,muut tulevat tippumaan ajansaatossa pois.
Ai hiukset jäävät? Miksi sitten näyttää siltä, että Evoluutio on aloittanut sen karvoituksen harventamisen miesten päästä.
Tuntuu kovin epäloogiselta, koska onko kukaan nähnyt myynnissä hiustenpidennyksiä miehille? Eli naisilla taitaa olla suurempi ongelma harvat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut useita miehiä jotka sanoivat että eivät harrasta seksiä naisen kanssa jos nainen ei ole posliini. Siinä sitten sheivasin p illu ruvella kun kaikki karvat piti olla pois että sain heiltä kerran seksiä.
Olen mies ja olen kieltäytynyt seksistä muutaman kerran, kun naisella on ollut poslari. Jokainen kasvatti kiltisti karvat takaisin ja tunsivat itse asiassa itsensä paljon seksikkäämmäksi karvoineen. Mielestäni paljas pimpsa aikuisella naisella on naurettavan näköinen samoin kuin pelkkä tupsu kummulla tai kiitorata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai hiukset jäävät? Miksi sitten näyttää siltä, että Evoluutio on aloittanut sen karvoituksen harventamisen miesten päästä.
Se voi naisesta näyttää seksikkäältä vaikka sitä on paljon parjattu ajan saatossa. Riippuu miltä muuten näyttää. Naisilla ei kyllä välttämättä ole paljon valinnanvaraa kun etsitään puolisoa jolle itse kelpaa.
Väärin. Kautta ihmiskunnan historian naiset ovat olleet hyvin menestyviä parisuhdemarkkinoilla (70 prosenttia naisista on saanut lapsen), mutta miehet ovat jatkuvasti puutteessa (vain 30 prosenttia miehistä on päässyt siittämään lapsen). Tämä tutkimustulos voidaan helposti vahvistaa tutkimalla ihmiskunnan geeniperimää.
Miehet ovat aina olleet "tusinatavaraa", joten jokaisesta ikäluokasta jää paljon miehiä vaille puolisoa. Naiset löytävät aina seksikumppanin, jos haluavat. Ei lasten saamiseen tarvita parisuhdetta. Yksi pano riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voi naisesta näyttää seksikkäältä vaikka sitä on paljon parjattu ajan saatossa. Riippuu miltä muuten näyttää. Naisilla ei kyllä välttämättä ole paljon valinnanvaraa kun etsitään puolisoa jolle itse kelpaa.
No kai nainen voi valta puolison jota ei karvat haittaa. Jos ei löydy, niin sitten voi olla ilman, en minä ainakaan naisena ole miehestä riippuvainen. Voin elää yksinkin.
Naisilla on enemmän valinnanvaraa kuin miehillä. Maailma on täynnä kiimaisia miehiä, jotka ovat heti valmiita seksiin jos vaan joku nainen vähänkään osoittaa mielenkiintoa. Monet miehet ovat valmiita jopa MAKSAMAAN seksistä (prostituutio ja sugar dating).
Naiset voivat myös ryhtyä lesbosuhteeseen toisen naisen kanssa. Suurin osa naisista on nimittäin luonnostaan biseksuaaleja (he pitävät naisvartaloa seksikkäänä), joten naisten ei tarvitse tyytyä miesten seuraan.
Osaa häiritsee, osaa ei.
Minua ei.
Kyllä, silmäripsiä, kulmakarvoja ja hiuksia lukuunottamatta karvat oksettaa. En halua luolanaista, joka ei pidä huolta ulkonäöstään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, silmäripsiä, kulmakarvoja ja hiuksia lukuunottamatta karvat oksettaa. En halua luolanaista, joka ei pidä huolta ulkonäöstään.
Ja tuon viestin kirjoittaja oli mies, joka ei ole koskaan ajellut omia ihokarvojaan (haaroväli, kainalot, käsivarret, jalat, selkä).
Viikset ja karvaiset nännit häiritsevät hieman. Ne pystyy onneksi sheivaamaan helposti. Muualla kehossa ei häiritse.
Sheivaaminen on varmaan helppoa niille, joilla niitä karvoja ei luonnostaan paljoa edes ole. Minulla kasvaa reisissäkin tummaa karvaa, joten säärikarvojen ajelu on käytännössä sitä, että sheivaan kummankin jalan koko pituudeltaan. Onneksi talvella ei tarvitse ryhtyä siihen karvaurakkaan.
Naurattaa myös nämä muutamat lehdissä olleet naikkoset, jotka eivät sheivaa ja "nauttivat luonnollisuudestaan." Se varmaan onnistuu, jos säärikarvat on tosiaan sitä, että pikkaisen kasvaa tuossa nilkkojen kohdalla tummempaa karvaa, muualla jalassa vaan haituvaa. Kokeilisivat näillä gorillansäärillä samaa...
Miehenä toivon että nainen ajaa säärikarvat pois, kainalokarvat pois sekä siistii alapään karvoituksen rajaamalla ja karvoja lyhentämällä. Ei tarvitse ajaa täysin paljaaksi, mutta ei sekään haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut useita miehiä jotka sanoivat että eivät harrasta seksiä naisen kanssa jos nainen ei ole posliini. Siinä sitten sheivasin p illu ruvella kun kaikki karvat piti olla pois että sain heiltä kerran seksiä.
Olen mies ja olen kieltäytynyt seksistä muutaman kerran, kun naisella on ollut poslari. Jokainen kasvatti kiltisti karvat takaisin ja tunsivat itse asiassa itsensä paljon seksikkäämmäksi karvoineen. Mielestäni paljas pimpsa aikuisella naisella on naurettavan näköinen samoin kuin pelkkä tupsu kummulla tai kiitorata.
Vai että kiltisti :D. Voin sanoa että en huolisi kaltaistasi miestä riippumatta siitä missä tilassa omat karvani olisivat.
Tuo ajatus että evoluutio tekisi ihmisestä tulevaisuudessa vähemmän karvaisen,tarkoittaisi sitä että hyvin karvaisilla ihmisillä olisi enemmän Neardentalin geenejä.Eikö niin?Mielenkiintoinen ajatus!
Kaikki pois! Mukaanlukien silmäripset. Tarkastan naisen aina suurennuslasilla ennen kuin suostun viettää aikaa hänen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen karvainen ja ylipainoinen nainen joka ei meikkaa eikä käytä topattuja rintaliivejä, mutta valinnanvaraa on aina ollut paljon. Ei ole tarvinnut ikinä "kelvata" kenellekään.
Eli paskaa puhut.
-eri
Ei luomukarvat häiritse. Posliini, sänki ja muotoiltu karvoitus ovat aika turnoff-näkyjä
Mitä tarkoitat, häiritsee? Miten? Mikä ajatus tässä on takana?