Siis onko perhehuoneet ja yhdenhengenhuoneet erikseen?
Menen naistenklinikalle toista lasta synnyttämään ja olisi kiva tietää..
Kommentit (8)
Onkohan Naistenklinikalla noita 1hengenhuoneita?
roudasivat sinne miehelle ylimääräsen sängyn. tosin mies hoiti vauvaa.
kuten mustal...tarkoitan romanit.
synnärillä ollessani tyttö synnytti, sai perhehuoneen ja siellä majoittui lapsen isä ja parikymmentä muuta nuoremman polven sukulaista ja hilpeintä oli kun äitien iltapalalle tuli myös ylpeä lapsen isä!! teekuppi käteen ja jonoon vaan! tämä tosin onnistui vain kahtena iltana kun hoitsut tulivat kieltämään. minä sallin mieluusti iltapalan ressukalle :)) yhteiskuntahan ne muutenkin elättää
hilpeintä oli kun äitien iltapalalle tuli myös ylpeä lapsen isä!! teekuppi käteen ja jonoon vaan! tämä tosin onnistui vain kahtena iltana kun hoitsut tulivat kieltämään. minä sallin mieluusti iltapalan ressukalle :)) yhteiskuntahan ne muutenkin elättää
[/quote]
Vierailija:
hilpeintä oli kun äitien iltapalalle tuli myös ylpeä lapsen isä!! teekuppi käteen ja jonoon vaan! tämä tosin onnistui vain kahtena iltana kun hoitsut tulivat kieltämään. minä sallin mieluusti iltapalan ressukalle :)) yhteiskuntahan ne muutenkin elättää
Vitsit se oli ihanaa. Toisaalta, jäi kontaktit muihin äiteihin kutakuinkin luomatta.
että oli ihanaa se, että lapseni oli sairas tai noin niinkun normisti se sairaalassa olo.
mutta perhehuoneessa saa olla mies ympäri vuorokauden.