Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jääkaappi jossa automaattinen jääpalakone?

Vierailija
09.08.2006 |

Onko kokemuksia? Olen kuullut että jääpaloissa on outo maku?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhetutuilla on tuollainen tai pitäisikö sanoa että oli. Eipä se kauaa toiminut. Jos vetelette drinksuja kaiket päivät niin kaipa se sitten tarpeellinen olisi. Saa niitä jääpaloja muutenkin tehtyä.. ;D

Vierailija
2/8 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan siitä kätevästi murskaa ja palaa ja jääkylmää vettä, lievä sivumaku havaittavissa, tai ehkä paremmisnki haju. Muuten kaappi on tosi hyvän kokoinen, hyllyjen ja oven " maitopuolen" suhteen. Ottaisin heti, jos ois mahis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nojoo, se olis vaan " katteltavana" keittiössä. Aina vaan haaveillu sellaisesta mutta maksaakos silmänilosta (nainen varsinkaan) ylimäärästä viittäsataa?:)

t:ap

Vierailija
4/8 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli saada , mutta turhaksi havaittu.

Vierailija
5/8 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehukaa nekin samantein :)

t:ap

Vierailija
6/8 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän jäitä lähes kaikissa juomissa mitä juon, joten niitä kuluu paljon...!:) Olen haaveillut jääpalakoneesta, joskus sellaisen vielä hankin:) KÄSITTÄÄKSENI ei tarvitsisi availla pakastimen ovea monta kertaa päivässä, kun jääpalat saa kaapin " ulkopuolelta" ...? Sillä pakastimemme vaatii sulatusta todella usein, harvoinhan sitä ovea auotaan monta kertaa päivässä, minulla menisi useita päiviä, jopa viikkoja etten aukaisisi ovea, ellen olisi jää-addikti...;)

Vierailija
7/8 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on saatavana myös ilman jääpalakonetta...

Vierailija
8/8 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastonmuutoksen kannalta ensimmäisenä poistettavia turhakkeita tuollaiset sähkönsyöpöt lisävarusteet.

Leivänpaahdinkin voisi olla koko ajan päällä, saisi nopeammin paahdettua leipää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi