Olen niin kypsä miehen yöllisiin huutoaivastuksiin ja muuhunkin toimintaan. Otan eron
Miehelläni on huonot unenlahjat ja niin on minullakin, mutta ei mitään häneen verrattuna.
Jokunen vuosi sitten aloin käyttämään korvatulppia nukkuessani, kun mies yskii, aivastelee, piereskelee yön aikana (ei tulpat kyl paljon auta). Sitten herätessään alkaa selaamaan kännykkäänsä jossa taustavalo kirkkaimmalla mahdollisella säädöllä ja näin ollen se häikäisi minutkin hereille.
Aloin tästä syystä käyttämään myös unimaskia.
Jos ei mekkaloi tai häikäise, niin joka kerta kun kääntää kylkeään, niin tekee sen lähes hyppäämällä ilmaan kääntyäkseen ja pöllyttää peittoa samalla, joten tästä syystä ostettiin omat sängyt, jotka on kylläkin vierekkäin, mutta en huomaa hänen kääntyilyään.
Nyt nämä huutoaivastukset öisin saavat mut säpsähtämään hereille. Vaikka olen monta kertaa pyytänyt, että aivastaisi peittoon taikka tyynyyn äänen vaimentamiseksi, niin ei. Itse en saa uudestaan enää nukahdettua, eli saatan herätä aamuyöstä yhdeltä enkä enää nuku.
Harkitsen vakavasti avioeroa. Hyvät yöunet on mulle parisuhdetta tärkeämpi.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama meillä. Lisäksi mies saa joskus suonenvedon esim pohkeeseen ja se on niin valtava draama, että pitää pompata ylös sängystä karjuen auauau. Kiva herätä melkein sydänkohtaukseen säikähdyksestä. Jos herään esim klo 4:30, en todennäköisesti saa enää unta. Pahimmillaan miehen yöllisen mekkaloinnin takia nukun 3-4 tuntia, olen ihan aivosumussa kaikki päivät.
Nykyään mies herää viikonloppuaamusinkin klo 6-7. Kovalla metelillä ja tohinalla keittössä kolistelee ja valot täysillä päällä.Pohjekramppi on niin järjetön kipu, että tuolle reaktiolle tuskin voi mitään. Metelöinti aamuvarhaisella taas on pelkkää kusipäisyyttä.
Eiks magnesium auta kramppeihin, siis jonkin kivennäisen puutehan aiheuttaa suonenvetoja ja kramppeja.
Magnesiumista ei tule kuin virtsakiviä, kokemusta on. Banaanista saatava kalium on sitten toinen juttu.
up!
Kertokaa naiset lisää ihania tarinoita miehistänne!
taidat olla sossutäti, tai asiakas