Olen niin kypsä miehen yöllisiin huutoaivastuksiin ja muuhunkin toimintaan. Otan eron
Miehelläni on huonot unenlahjat ja niin on minullakin, mutta ei mitään häneen verrattuna.
Jokunen vuosi sitten aloin käyttämään korvatulppia nukkuessani, kun mies yskii, aivastelee, piereskelee yön aikana (ei tulpat kyl paljon auta). Sitten herätessään alkaa selaamaan kännykkäänsä jossa taustavalo kirkkaimmalla mahdollisella säädöllä ja näin ollen se häikäisi minutkin hereille.
Aloin tästä syystä käyttämään myös unimaskia.
Jos ei mekkaloi tai häikäise, niin joka kerta kun kääntää kylkeään, niin tekee sen lähes hyppäämällä ilmaan kääntyäkseen ja pöllyttää peittoa samalla, joten tästä syystä ostettiin omat sängyt, jotka on kylläkin vierekkäin, mutta en huomaa hänen kääntyilyään.
Nyt nämä huutoaivastukset öisin saavat mut säpsähtämään hereille. Vaikka olen monta kertaa pyytänyt, että aivastaisi peittoon taikka tyynyyn äänen vaimentamiseksi, niin ei. Itse en saa uudestaan enää nukahdettua, eli saatan herätä aamuyöstä yhdeltä enkä enää nuku.
Harkitsen vakavasti avioeroa. Hyvät yöunet on mulle parisuhdetta tärkeämpi.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama. Toivoin joka yö ettei heräisi enää kunnes muutin toiseen huoneeseen nukkumaan. Silti ryntää mut ei häiritse niin paljoa. Herra vähän ihmettelee kun ei ole seksiä. Minä olen tyytyväinen jos saan nukkua rauhassa.
Ryntää=rymyää
Minä kun valitin kuorsauksesta niin vastaus oli " nuku muualla". No niin nykyään nukunkin, omassa kodissani. Kuten muutenkin vietän toki aikani.
Seurustelin exän kanssa alkuun etäsuhteessa ja ne harvat kerrat kun tuolloin herättiin samasta sängystä ihmettelin sitä pyörimistä ja pomppimista, mutta kohautin vaan olkia koska univaje korjaantui aina kun lähdin toiselle paikkakunnalle. Yhteenmuttaessa kaikki meni aluksi hyvin ja ajattelin että se jatkuva yösätkiminen johtui valoisasta vuodenajasta. Sitä vaan jatkui ja jatkui, ja kun puolen vuoden kuluttua asiat vaan paheni niin päätin erota. Vie mielenterveyden se unettomuus, ja jokinlainen henkisen väkivallan muoto lienee sekin että toisella huoneessa nukkuessani exä tuli laittamaan valot ja "unohti" ne joka ikinen kerta päälle. Pöytävalo oli mutta piti laittaa aina se kattovalo. Kertaakaan en nukkunut kunnola sen suhteen aikana saman katon alla. Näitä vittupäitä on kyllä paljon jotka eivät anna toisten nukkua jos eivät saa unta tai joutuvat mennä aikaisin töihin. Ärsytti se aika joka tuhlaantui kun en etäsuhteessa tajunnut koko ihmisen todellista luonnetta.
Eiköhän tuo ole tahallista kiusaamista. Meilläkään ei voinut laittaa makuuhuoneen ikkunaan yöksi kiinni vaikka olisi ollut 35 asteen pakkaset ja minä kuumeessa. Niin miehen ehdoilla mentiin aina. Minä nukuin parin peiton alla että mies sai nukkua 16 asteessa.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs ulimiesten ristiretki täällä taas on, häiriköimässä asia keskustelua. Jos ette halua lukea naisten mielipiteitä sikamiespuolisoista ei varmaan kannata tulla naisten palstalle eh?
Ottakaa tytöt se ero älkääkä vain uhkailko sillä tällä palstalla.
Mitä v**tua siinä on ulìstavaa tyttöjen kesken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vartissa 17 tykkäystä keskellä päivää eli porukka on "töissä"
eikä palstalla ole miesvihaa.
Voi kulta rakas, kaikki ei tee töitä klo 8-16 välisellä ajalla.
Tsemppiä elämääsi 😘
Joo harva teistä tuottavassa työssä on.
Vierailija kirjoitti:
Laita perseplugi miehen paskareikään niin ei tuu yöllisiä hajuhaittoja
Annatko omasi lainaan?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ja monet muut vastaavat jutut täällä saavat parisuhteen kuulostamaan helvetinen esikartanolta.
Kallistunut yhä enemmän siihen, että avioliitto tai vastaava viritys on pikemminkin taloudellinen kuin rakkaudellinen suhde.
Tietysti ei tarvitse olla yksin, koska on mukava kyllä puhua "meidän miehestä tai meidän emännästä" kun on taas sellainen paikka missä on kiva mainostaa olevansa parillinen ihminen.
Ja monesti pariskuntana on helpompi mennä erilaisiin tilaisuuksiin koska muutkin ovat siellä puolisoineen.Suu auki naiset ja miehet. Jos puoliso räplää puhelintaan liian valoisalla näytöllä siitä sanotaan niin selkeästi, että toinen ymmärtää
Jos puoliso kolistelee ja meluaa siitä sanotaan niin selkeästi, että toinen ymmärtää. .
Jos on varaa niin ostetaan isompi asunto kuin se kaksio.
Tai tehdään olohuoneesta sellainen, että siinä on oma mukava soppi toisen nukkua.
Jos hyvää tahtoa ja rakkautta löytyy niin löytyy ratkaisujakin.
Jos on toiseen jo perin juurin kyllästynyt muiltakin osin niin muuttakaa erilleen tai erotkaa kunnolla.
Erillään voi asua, jos on varaa, myös silloin kun haluaa olla kuitenkin yhdessä, mutta toisen tavat, omat tavat tai molempien tavat tai toiminnot ovat muuttuneet niin, että yhdessä eläminen on hankalaa.
Kyseessä on aina naiselle "taloudellinen viritys"
Sitten ihmettelette kun teitä kutsutaan maksullisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Omani kuorsaa aivan järkyttävän kovaa, korvatulpat eivät meinaa riittää. Muutenkin vituttaa että minun pitää herkkäunisena sietää tilannetta, eikä miehen itse tehdä sille jotain (on esim. 30kg ylipainoinen, nenässä vika jonka saisi leikkaamalla kuriin jne.). >:( Mutta jos siirryn loppuyöksi sohvalle nukkumaan, mies loukkaantuu! Alkaa kitinä ja ulina. Sitä en halua kuunnella ollenkaan. Jos tarpeeksi usein olen nukkunut sohvalla (tyytyväisenä, meillä on iso ja laadukas sohva), mies huokailee että pitäisi varmaan muuttaa erillisiin makkareihin. Ääääh.
Ai joo, ja jos JOSKUS nukahdan ennen häntä ja mahdollisesti vieläpä KUORSAAN, miehen pitää joka helvetin kerta kertoa tästä minulle silmät suurina että "sä kuorsasit niin lujaa etten minä/lapsi/naapuri saatu unta!!!1" -_-* Joo aha, no kiitos.
Mitä olet tehnyt kuorsauksellesi?
Vierailija kirjoitti:
Hyi kauhea kun näitä juttuja lukee... miten ihmeessä te että ole tappaneet niitä ukkojanne?
Me nukutaan eri huoneissa miehen kuorsaamisen takia. Työn ja lasten takia unta on muutenkin vähän joten siitä otetaan kaikki irti kun saa nukkua.
En muuten voisi elää mieheni kanssa jos tämä ei olisi mahdollista. Uni on todella tärkeää ihan kaikille, pitäkää kiinni oikeudestanne kunnon yöuniin! Tai vaikka päiväuniin jos on yötyöläinen!
Kysymys kuuluu: miksi ihmeessä nuo vammaset on ukkojensa kanssa kun ne kerran inhoaa niitä niin syvästi?
Vastaus: miehen rahat kelpaa kyllä
Eksä pilasi mun yöunet vuosiksi. Heräili, pyöri, katto puhelinta jne. keskellä yötä. Herätti aamulla sanomalla heipat kun lähti töihin klo 6 aamulla. Ei mitään järkeä. Menetin kyvyn nukkua pitkään, heräilin klo 4 aamulla joka yö, uni ei palauttanut yhtään. Paino ja stressi nousi vuorotellen. Nyt kun erosta on puoli vuotta, olen saanut unenlahjat takaisin, luojan kiitos. Nukun hyvin, en heräile, kaikki kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Superkuorsaaja-exälläni on uusi nainen ja asuvat pikku-kaksiossa. Käy naista sääliksi, onneksi itse pääsin eroon.
Tiesithän että se mies nukkuu nussittuaan paremmin. Ei ole ongelmaa uuden kanssa.
Ymmärrän, naapurissa tuollainen!
Meilläkin mies kuorsasi, pyöriskeli, piereskeli, marskityyliin hampaita, ja tuijotti puhelinta öisin. Sanoin, että miehen pitää mennä lääkäriin ja muutan siksi aikaa sohvalle nukkumaan.
Hän meni lääkäriin sekä hammaslääkäriin. Sai hammaslääkäriltä yö”raudat” jotka estävät hampaiden narskuttelun. Lääkäri kehotti lopettamaan kaljan juonnin illalla. Onneksi tämä auttoi nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin mies kuorsasi, pyöriskeli, piereskeli, marskityyliin hampaita, ja tuijotti puhelinta öisin. Sanoin, että miehen pitää mennä lääkäriin ja muutan siksi aikaa sohvalle nukkumaan.
Hän meni lääkäriin sekä hammaslääkäriin. Sai hammaslääkäriltä yö”raudat” jotka estävät hampaiden narskuttelun. Lääkäri kehotti lopettamaan kaljan juonnin illalla. Onneksi tämä auttoi nopeasti.
Marskityyliin = narskutteli :D
Vierailija kirjoitti:
Ette te kauheesti miehiänne rakasta, jos tommosten asioiden takia eroatte
Joo, on vaikea rakastaa ketään joka käyttäytyy kuin itsekäs idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä elämääsi 😘
Oletpa oudon wittuuntunut. Taidat olla kuorsaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette te kauheesti miehiänne rakasta, jos tommosten asioiden takia eroatte
Joo, on vaikea rakastaa ketään joka käyttäytyy kuin itsekäs idiootti.
Näin ne miehen hauskat jutut jatkuessaan muuttuu vmäisiksi ominaisuuksiksi.
Naiset: älkää ottako miestä jonka pitää muuttua merkittävästi. Se ei toimi niin. Mies on saanut haluamansa (henkilökohtainen mällìrännì) ja hän sai sen olemalla ìdìootti. Hän ei ymmärrä että pitääkseen sinut hänen tulee muuttua. Ei hänkään halua että sinä muutut urheilullisesta naisesta sohvaperunaksi todistaen että "hääkakku tuo 10 kiloa" on lievästi sanottuna vähättelyä. 10 kiloa? Joo, reiteen. Sitten on vielä se toinen reisi ja kaikki muu sen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä elämääsi 😘
Oletpa oudon wittuuntunut. Taidat olla kuorsaaja.
Ihan kulta pieni näiden teidän päivää piristävien juttujen ansiota.
Meillä sama. Toivoin joka yö ettei heräisi enää kunnes muutin toiseen huoneeseen nukkumaan. Silti ryntää mut ei häiritse niin paljoa. Herra vähän ihmettelee kun ei ole seksiä. Minä olen tyytyväinen jos saan nukkua rauhassa.