Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin kypsä miehen yöllisiin huutoaivastuksiin ja muuhunkin toimintaan. Otan eron

Vierailija
14.01.2021 |

Miehelläni on huonot unenlahjat ja niin on minullakin, mutta ei mitään häneen verrattuna.
Jokunen vuosi sitten aloin käyttämään korvatulppia nukkuessani, kun mies yskii, aivastelee, piereskelee yön aikana (ei tulpat kyl paljon auta). Sitten herätessään alkaa selaamaan kännykkäänsä jossa taustavalo kirkkaimmalla mahdollisella säädöllä ja näin ollen se häikäisi minutkin hereille.

Aloin tästä syystä käyttämään myös unimaskia.
Jos ei mekkaloi tai häikäise, niin joka kerta kun kääntää kylkeään, niin tekee sen lähes hyppäämällä ilmaan kääntyäkseen ja pöllyttää peittoa samalla, joten tästä syystä ostettiin omat sängyt, jotka on kylläkin vierekkäin, mutta en huomaa hänen kääntyilyään.

Nyt nämä huutoaivastukset öisin saavat mut säpsähtämään hereille. Vaikka olen monta kertaa pyytänyt, että aivastaisi peittoon taikka tyynyyn äänen vaimentamiseksi, niin ei. Itse en saa uudestaan enää nukahdettua, eli saatan herätä aamuyöstä yhdeltä enkä enää nuku.
Harkitsen vakavasti avioeroa. Hyvät yöunet on mulle parisuhdetta tärkeämpi.

Kommentit (124)

Vierailija
1/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eri huoneessa nukkuminenko ei ole vaihtoehto?

Vierailija
2/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ensiksi nukkuminen eri huoneessa jos on mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyljepomppumies!

Vierailija
4/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilliset makkarit on vielä kokeilematta

Vierailija
5/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama meillä. Lisäksi mies saa joskus suonenvedon esim pohkeeseen ja se on niin valtava draama, että pitää pompata ylös sängystä karjuen auauau. Kiva herätä melkein sydänkohtaukseen säikähdyksestä. Jos herään esim klo 4:30, en todennäköisesti saa enää unta. Pahimmillaan miehen yöllisen mekkaloinnin takia nukun 3-4 tuntia, olen ihan aivosumussa kaikki päivät.

Nykyään mies herää viikonloppuaamusinkin klo 6-7. Kovalla metelillä ja tohinalla keittössä kolistelee ja valot täysillä päällä.

Vierailija
6/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja päätit sitten ilmoittaa erostasi tällä palstalla. Mikäs siinä. 

Vierailija
7/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama meillä. Lisäksi mies saa joskus suonenvedon esim pohkeeseen ja se on niin valtava draama, että pitää pompata ylös sängystä karjuen auauau. Kiva herätä melkein sydänkohtaukseen säikähdyksestä. Jos herään esim klo 4:30, en todennäköisesti saa enää unta. Pahimmillaan miehen yöllisen mekkaloinnin takia nukun 3-4 tuntia, olen ihan aivosumussa kaikki päivät.

Nykyään mies herää viikonloppuaamusinkin klo 6-7. Kovalla metelillä ja tohinalla keittössä kolistelee ja valot täysillä päällä.

Pohjekramppi on niin järjetön kipu, että tuolle reaktiolle tuskin voi mitään. Metelöinti aamuvarhaisella taas on pelkkää kusipäisyyttä.

Vierailija
8/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vappupillejä ja kun äijä on unessa tööttäät sen korvan juuressa. On varmaan ihmeissään.

Vierailija
9/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se ero, miehesi tuskin tekee sinusta mitään muutakaan oikein koska sinua on mahdotonta miellyttää.

Toivottavasti seuraava nainen osaa arvostaa miestäsi enemmän

Vierailija
10/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Lisäksi mies kuorsaa mutta lopettaa jos tönäisen häntä vähän. Minä heräilin jatkuvasti miehen kuorsaukseen, kännykän selaamiseen, jne. Ja miestä ärsytti herätä kun tönin häntä ettei kuorsaisi. Ratkaisu oli että muutimme eri huoneisiin nukkumaan. Nyt molemmat saa nukkua ihan kaikessa rauhassa kuorsaten ja piereskellen, ei häiritse ketään. Päiväsaikaan ei ole kummallakaan univajetta joten riitelemme tosi paljon vähemmän kun hermot ei kiristä. Suosittelen lämpimästi!

Vierailija
11/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan kaksiossa ja yritettiinkin jonkin aikaan niin, että mies nukkuu olohuoneessa. Pidemmän päälle suhde aloi silloin tuntumaan siltä, että ollaan pelkkiä kämppiksiä ja romantiikka kuoli  kokonaan. Nyt en oikeastaan enää edes jaksa panostaa. Harmittaa tosi paljon miehen itsekkyys tässä, koska häntä ihan selvästi vi*uttaa se, että mä nukun ja hän ei, niin tekee näitä tempauksiaan.

Voiko ihminen aivastaa niin yhtäkkiä, ettei ehdi mitenkään reagoida? Luulis et aivastus edes puoli sekuntia kutittelisi nenässä ennen kuin purskahtaa ulos ja siinä ajassa ehtii esim laittamaan jo peiton naaman eteen, mut hän vaan huutaa sen ulos.

AP

Vierailija
12/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjekramppi on niin järjetön kipu, että tuolle reaktiolle tuskin voi mitään. Metelöinti aamuvarhaisella taas on pelkkää kusipäisyyttä.

Eiks magnesium auta kramppeihin, siis jonkin kivennäisen puutehan aiheuttaa suonenvetoja ja kramppeja.

Vierailija
13/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä nukkuminen on kamalaa. Parisuhteen yksi ikävistä puolista .

Vierailija
14/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin kun en enää kestänyt miehen kuorsausta ja unissa puhumista. Ja kyllä, nukuttiin eri huoneissa, mutta se korina ja huutelu kuului seinän läpi.

Olen myös ihminen joka ei saa unta tosta vaan uudestaan kun kerran herää, joten kuljin zombina päivät koska miehen kuorsaus herätti lähes joka yö. Pakko oli lähteä.

15/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö majavajuttuja?

Vierailija
16/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ero on parempi kuin eri huoneissa nukkuminen?

Vierailija
17/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks magnesium auta kramppeihin, siis jonkin kivennäisen puutehan aiheuttaa suonenvetoja ja kramppeja.

Auttaa, mutta ei välttämättä kovin nopeasti. Minä jouduin syömään magnesiumia päivittäin yli vuoden ennen kuin pääsin kokonaan eroon yöllisistä krampeista. Ja ne palaavat heti, jos annostusta vähentää.

Vierailija
18/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta vappupillejä ja kun äijä on unessa tööttäät sen korvan juuressa. On varmaan ihmeissään.

Kiusaaminen ei ole kivaa, mitä jos heräisit samaan onko se kivaa voin tulla testaa

Vierailija
19/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosh kirjoitti:

Eli ero on parempi kuin eri huoneissa nukkuminen?

Ei ylimääräisiä huoneita saa taikasauvaa heilauttamalla.

Itse muuttaisin tuossa kohtaa erilleen enkä yhteiseen isompaan asuntoon. Tuossahan on kyse häiriköinnistä ja kostosta siitä, että toinen saa nukuttua.

Vierailija
20/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama. Lisäksi mies kuorsaa mutta lopettaa jos tönäisen häntä vähän. Minä heräilin jatkuvasti miehen kuorsaukseen, kännykän selaamiseen, jne. Ja miestä ärsytti herätä kun tönin häntä ettei kuorsaisi. Ratkaisu oli että muutimme eri huoneisiin nukkumaan. Nyt molemmat saa nukkua ihan kaikessa rauhassa kuorsaten ja piereskellen, ei häiritse ketään. Päiväsaikaan ei ole kummallakaan univajetta joten riitelemme tosi paljon vähemmän kun hermot ei kiristä. Suosittelen lämpimästi!

Mun miesystävä kuorsasi kuin hullu, ja kerran kun heräsi siihen että tönin älä kuorsaa, ilmoitti että jos vielä herätät hän potkaisee, hänelle yöunet ovat tärkeät. No minä kysymään että mulleko ei ole, häh?. Itse olin lopen väsynyt tekonivelleikkauksen jälkeen. Niin ennenkuin lonkan nivel vaihdettiin äijä vaati seksiä tyyliin kyllä sitä kipua pitää vähän kestää. Sehän on selvää että siitä tuli ex. Uskomaton tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä