Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin kypsä miehen yöllisiin huutoaivastuksiin ja muuhunkin toimintaan. Otan eron

Vierailija
14.01.2021 |

Miehelläni on huonot unenlahjat ja niin on minullakin, mutta ei mitään häneen verrattuna.
Jokunen vuosi sitten aloin käyttämään korvatulppia nukkuessani, kun mies yskii, aivastelee, piereskelee yön aikana (ei tulpat kyl paljon auta). Sitten herätessään alkaa selaamaan kännykkäänsä jossa taustavalo kirkkaimmalla mahdollisella säädöllä ja näin ollen se häikäisi minutkin hereille.

Aloin tästä syystä käyttämään myös unimaskia.
Jos ei mekkaloi tai häikäise, niin joka kerta kun kääntää kylkeään, niin tekee sen lähes hyppäämällä ilmaan kääntyäkseen ja pöllyttää peittoa samalla, joten tästä syystä ostettiin omat sängyt, jotka on kylläkin vierekkäin, mutta en huomaa hänen kääntyilyään.

Nyt nämä huutoaivastukset öisin saavat mut säpsähtämään hereille. Vaikka olen monta kertaa pyytänyt, että aivastaisi peittoon taikka tyynyyn äänen vaimentamiseksi, niin ei. Itse en saa uudestaan enää nukahdettua, eli saatan herätä aamuyöstä yhdeltä enkä enää nuku.
Harkitsen vakavasti avioeroa. Hyvät yöunet on mulle parisuhdetta tärkeämpi.

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vartissa 17 tykkäystä keskellä päivää eli porukka on "töissä"

eikä palstalla ole miesvihaa.

Voi kulta rakas, kaikki ei tee töitä klo 8-16 välisellä ajalla.

Tsemppiä elämääsi 😘

Vierailija
22/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjuva hyljesika jätetään! Routa porsaan ulos ajaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta vappupillejä ja kun äijä on unessa tööttäät sen korvan juuressa. On varmaan ihmeissään.

Kiusaaminen ei ole kivaa, mitä jos heräisit samaan onko se kivaa voin tulla testaa

No okei ei pilliä, voihan sitä huutoaivastaa ja hyppiä sängyllä sekä pidellä puhelinta auki ja ryskätä. Se ei ole kiusaamista vaan joidenkin luontaista toimintaa. Vappupillillä tulis vaan samat fiilikset kuin huutoaivastusta pelästyessä. Mä kyllä tööttäisin pillillä kun tarpeeksi vtuttaisi. Tai hakkaisin kattilan kansia yhteen. Kyllä. Minä olisin niin inhottava jos en saisi nukuttua toisen metelöinnin takia.

Vierailija
24/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä selvästi uniapnea tai jotain muita unihäiriöitä, ja jostain syystä ei haluaisi että toinenkaan saa nukuttua, jos hänkään ei saa. Ei kauhean kivaa käytöstä parisuhteessa.

Vierailija
25/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama. Lisäksi mies kuorsaa mutta lopettaa jos tönäisen häntä vähän. Minä heräilin jatkuvasti miehen kuorsaukseen, kännykän selaamiseen, jne. Ja miestä ärsytti herätä kun tönin häntä ettei kuorsaisi. Ratkaisu oli että muutimme eri huoneisiin nukkumaan. Nyt molemmat saa nukkua ihan kaikessa rauhassa kuorsaten ja piereskellen, ei häiritse ketään. Päiväsaikaan ei ole kummallakaan univajetta joten riitelemme tosi paljon vähemmän kun hermot ei kiristä. Suosittelen lämpimästi!

Mun miesystävä kuorsasi kuin hullu, ja kerran kun heräsi siihen että tönin älä kuorsaa, ilmoitti että jos vielä herätät hän potkaisee, hänelle yöunet ovat tärkeät. No minä kysymään että mulleko ei ole, häh?. Itse olin lopen väsynyt tekonivelleikkauksen jälkeen. Niin ennenkuin lonkan nivel vaihdettiin äijä vaati seksiä tyyliin kyllä sitä kipua pitää vähän kestää. Sehän on selvää että siitä tuli ex. Uskomaton tyyppi.

Jep, kuka helvetti sulle tuon aarteen oli kaivanut? Ilmeisesti oli sen verran omaisuutta että kelpasi aikansa jopa puutteineen.

Whaat? Eihän miesystävän omaisuus ole yhteistä, mitä ihme horinaa? Ja ikävä kyllä tämä on ihan täyttä totta. Ei kai etukäteen tiedä millainen jostain ihmisestä kuoriutuu ennen pitkää, johan sellaista väistäisi.

Vierailija
26/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta vappupillejä ja kun äijä on unessa tööttäät sen korvan juuressa. On varmaan ihmeissään.

Kiusaaminen ei ole kivaa, mitä jos heräisit samaan onko se kivaa voin tulla testaa

No okei ei pilliä, voihan sitä huutoaivastaa ja hyppiä sängyllä sekä pidellä puhelinta auki ja ryskätä. Se ei ole kiusaamista vaan joidenkin luontaista toimintaa. Vappupillillä tulis vaan samat fiilikset kuin huutoaivastusta pelästyessä. Mä kyllä tööttäisin pillillä kun tarpeeksi vtuttaisi. Tai hakkaisin kattilan kansia yhteen. Kyllä. Minä olisin niin inhottava jos en saisi nukuttua toisen metelöinnin takia.

Varmaan ihmettelet miksi eksäsi hakkasi sinua?

Missä lukee että hakkasi minua? Täällä kirjoitellaan ihan outoja, lukihäiriökö?

Vierailija
27/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jo vuosia vuosia eri makuuhuoneet, muutenkin huono unisena en siedä mitään häiriötä yöllä, ja kyllä toisesta ihmisestä aina lähtee ääntä öisin, milloin mistäkin päästä. Eri makuuhuoneet on pelastaneet monta avioliittoa.

Vierailija
28/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama. Lisäksi mies kuorsaa mutta lopettaa jos tönäisen häntä vähän. Minä heräilin jatkuvasti miehen kuorsaukseen, kännykän selaamiseen, jne. Ja miestä ärsytti herätä kun tönin häntä ettei kuorsaisi. Ratkaisu oli että muutimme eri huoneisiin nukkumaan. Nyt molemmat saa nukkua ihan kaikessa rauhassa kuorsaten ja piereskellen, ei häiritse ketään. Päiväsaikaan ei ole kummallakaan univajetta joten riitelemme tosi paljon vähemmän kun hermot ei kiristä. Suosittelen lämpimästi!

Mun miesystävä kuorsasi kuin hullu, ja kerran kun heräsi siihen että tönin älä kuorsaa, ilmoitti että jos vielä herätät hän potkaisee, hänelle yöunet ovat tärkeät. No minä kysymään että mulleko ei ole, häh?. Itse olin lopen väsynyt tekonivelleikkauksen jälkeen. Niin ennenkuin lonkan nivel vaihdettiin äijä vaati seksiä tyyliin kyllä sitä kipua pitää vähän kestää. Sehän on selvää että siitä tuli ex. Uskomaton tyyppi.

Jep, kuka helvetti sulle tuon aarteen oli kaivanut? Ilmeisesti oli sen verran omaisuutta että kelpasi aikansa jopa puutteineen.

Whaat? Eihän miesystävän omaisuus ole yhteistä, mitä ihme horinaa? Ja ikävä kyllä tämä on ihan täyttä totta. Ei kai etukäteen tiedä millainen jostain ihmisestä kuoriutuu ennen pitkää, johan sellaista väistäisi.

Ei tietenkään ole yhteistä, mutta pitäähän se tsekata jospa se ostais sulle kaikkea kivaa.

Vierailija
29/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on sama sekopääjankkaaja, joka häiriköi jokaisessa ketjussa, jossa mainitaan sana "mies".

Vierailija
30/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin että jos sinulla on tapana sikailla kattilan kansilla tai muuta vastaavaa (olet niin inhottava, harva sen tosin myöntää rehellisesti) niin siinä voisi joku muukin antaa palaa siinä vaiheessa.

Vierailija
31/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voishan sitä jopa unissaan heittää nyrkkinsä naapurin puolelle sänkyä, sinne tyynyyn.

"unissaan" tietysti, vahingossa, ei mitenkään miehen kostona vappupillistä.

Jos nyt ruvetaan vekkuleita ehdotuksia esittämään.

Säpäs vasta vekkuli oletkin. Kierrän kaukaa moiset nyrkinheiluttelijat. Alunperinhän ongelma tässä viestiketjussa on ollut se ettei ole saanut nukuttua äijän öisen melskaamisen takia. Niin nyt ilmoittautuu sellainen joka ei osaisi lopettaa jos saisi samalla mitalla takaisin eli puntit tasattaisiin kun kerran heräisi pelästyttyään yhtäkkistä ääntä, eli agressioita tuntuu löytyvän. Karmivaa.

Vierailija
32/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on sama sekopääjankkaaja, joka häiriköi jokaisessa ketjussa, jossa mainitaan sana "mies".

Miksi ei vain ota sitä eroa jos kerran miehet on niin paskoja?

Kakarat on varmaan tehty jo vai odotetaanko siinä vielä elarit ennen kuin mies laitetaan ulos?

Minulla ei ole miestä eikä lapsia. Ja aloituksessa kuvattu käytös olisi ihan yhtä kusipäistä, jos sen tekisi nainen.

Vierailija
33/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tarvii ne tulpat. Kaikkiin niihin paikkoihin mistä ääniä ja päästöjä tulee.

Mies tarvitsee eron kusipäistä jotka ehdottelee tälläisiä "leikillään"

Vierailija
34/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin tolle ”käytännössä hyppää ilmaan kääntyäkseen ja pöllyttää peittoa” jutulle. Mielikuva muuten täysjäykkänä olevasta ilmaan ponnistavasta ukosta, mutta joka räpiköi käsillään sivuilla peittoa vimmatusti pöllyttäen kuin joku soidinmenoinen lintu.

Mutta siis mun mies tekee tota samaa; yhtäkkiä ihan helvetin nopealla pomppusäpsähdyksellä kääntyminen, kunnon sätky, ihan kun matokuuria kaipaava kissa. Sain itekin raivarit joskus ja sanoin että kääntyillä tietenkin saa mutta voisko tehdä sen rauhallisesti. Ja ainiin, jos ei nukahda niin alkaa oikein piiiiiitkin ja nautinnollisin ja ÄÄNEKKÄIN vedoin raapimaan käsivarsiensa sisäpuolia 😂

Vierailija
35/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri makuuhuoneet pitäisi olla ihan selviö, itse en muuttaisi asuntoon jossa mulle ei olisi omaa makuuhuonetta. Muussa tapauksessa sitten ero ja omat kämpät kummallekin. Mikään, toistan: mikään tässä elämässä ei ole tärkeämpää kuin hyvät yöunet. Huonosti nukkunut on huono kumppani, huono vanhempi, huono työntekijä, huono ihminen kiukuspäissään.

En tule eläissäni enää olemaan tilanteessa, jossa en nukkuisi omassa makuuhuoneessani yksin, parisuhdetilanteesta riippumatta.

Vierailija
36/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkukaa eri sängyissä ja/tai huoneissa.

Tämä tekisi monien seksielämällekin hyvää, jos on liian tottunut toiseen.

Vierailija
37/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukkukaa eri sängyissä ja/tai huoneissa.

Tämä tekisi monien seksielämällekin hyvää, jos on liian tottunut toiseen.

Minä pidän parhaana ratkaisuna omat asunnotkin...Näin suhde ei pääse väljähtymään läheskään niin helposti.

Vierailija
38/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä pitää. Ero on sille sialle oikein.

Vierailija
39/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutaan kaksiossa ja yritettiinkin jonkin aikaan niin, että mies nukkuu olohuoneessa. Pidemmän päälle suhde aloi silloin tuntumaan siltä, että ollaan pelkkiä kämppiksiä ja romantiikka kuoli  kokonaan. Nyt en oikeastaan enää edes jaksa panostaa. Harmittaa tosi paljon miehen itsekkyys tässä, koska häntä ihan selvästi vi*uttaa se, että mä nukun ja hän ei, niin tekee näitä tempauksiaan.

Voiko ihminen aivastaa niin yhtäkkiä, ettei ehdi mitenkään reagoida? Luulis et aivastus edes puoli sekuntia kutittelisi nenässä ennen kuin purskahtaa ulos ja siinä ajassa ehtii esim laittamaan jo peiton naaman eteen, mut hän vaan huutaa sen ulos.

AP

Mun mies on myös tällainen huutoaivastelija. Mietin jos hänelle tulisi korona, tarttuisi koko perheelle heti. Olen useasti ihmetellyt tätä ettei ehdi edes hihaa laittamaan suunsa eteen. Tää on varmasti jäänne jostain luolamies ajoista.

Vierailija
40/124 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei vain ota sitä eroa jos kerran miehet on niin paskoja?

Kakarat on varmaan tehty jo vai odotetaanko siinä vielä elarit ennen kuin mies laitetaan ulos?

Minulla ei ole miestä eikä lapsia. Ja aloituksessa kuvattu käytös olisi ihan yhtä kusipäistä, jos sen tekisi nainen.

en puhunut sinusta vaan ap:sta (ei vs et)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän