Mitä mieltä naiset on japanilaisista/ kiinalaisista miehistä?
Voisitko ihastua ja menmä naimisiin lyhyen ja hoikan aasialaisen kanssa?
Kommentit (42)
ei ne ole kaikki lyhyitä ja hoikkia. Ei kaikki japanilaiset kulje puku päällä ja salkku kädessä. Koettakaa nyt päästä noista stereotypioistanne.
En pyytele anteeksi, että itseäni lyhyempi ja hintelä mies ei sytytä. Edusti sitten mitä etnisyyttä tahansa.
Kiinalaisista ei ole mielipidettä, mutta japsit ja korealaiset <3 tosin taitaa ne draamojen näyttelijät, k-pop ja j-pop starat olla vähän eri kastia, kun ne tavan tallaajat.
Vierailija kirjoitti:
ei ne ole kaikki lyhyitä ja hoikkia. Ei kaikki japanilaiset kulje puku päällä ja salkku kädessä. Koettakaa nyt päästä noista stereotypioistanne.
Keskimäärin kyllä ovat lyhyempiä kuin länsimaiset miehet.
Minusta esim. kiinalaiset ( tai sekoitukset) ovat usein viehättäviä kasvoiltaan. Mutta lyhyitä kyllä. Olen seurustellut itseäni lyhyempien ksnssa, mutta nykyisin ehkä pitäisi olla edes samamittainen. Mitä väliä, minua ei kukaan halua joten nämä nyt ovat niitä toiveita.
Mutta kiuten sanoin, kiinalaiset kasvonpiirteet viehättävät.
Niinku jackie chankin oli aika viehättävä, kunnes luin hänen suhtautumisestaan tyttäreensä.
T. Joku edellinem
Olen asunut Japanissa 3v ja seurustelin sinä aikana japanilaisen miehen kanssa. Oli ihan tavallisen pituinen 179cm. Nuorempi sukupolvi on muuten siellä jo pidempää ja vanhemmat sukupolvet laskee keskipituutta. Poikaystäväni oli kyllä hoikka, mutta niin on nykyinen (suomalainen) aviomiehenikin. Hyvä vaan, en halua ylipainoista kumppania.
Pakko on kuitenkin sanoa että kiinalaisista tuli vähän negatiivinen kuva japanissa asuessani. Omalle luonteelle japanilainen rauhallisuus ja maailmankuva sopii hyvin. Kiinalaisissa keskimäärin tuntui olevan paljon enemmän helposti kiivastuvia ja jotenkin pinnallisen oloisia tyyppejä.
Höh mikä aloitus, lyhyen ja hoikan.. Örgh
Etsin kumppanissa ihan muita ominaisuuksia eli HENKISIÄ ominaisuuksia. Ihan sama onko lyhyt ja laiha vai ei.
Kiinalaisten kanssa ei arvomaailma natsaa, japanilaisissa on kohteliaita ja ihan hyvin ajattelevia, mutta ei tarpeeksi huumorintajuisia. Vietnamilaisilla on huumori parempaa, olen nauraa kätkättänyt kippurassa monet kerrat :D Ei ole kansallinen huumorinlaatu, mutta heistä löytyy humoristeja useammin. Sillä lailla vapaamielisempiä jotenkin.
Naiset on rasistisia aasialaisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Niillä on isot dikit.
Niin on, oli iso pettymys. Olisin nainut yhden jos sillä olisi ollut pieni.
Niputtaako ap Japanin ja Kiinan jotenkin samanlaisiksi?
Vierailija kirjoitti:
Mutta kiuten sanoin, kiinalaiset kasvonpiirteet viehättävät.
En haluaisi synnyttää niin isoa päätä.
Kinkimuaa kinkkkimunaa kinkkimunaa kiksimunaa kinkikinkimunaamumaa kinkimunaainkimyaa kinkmunaakinimunaa
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, minua ei kukaan halua joten nämä nyt ovat niitä toiveita.
Mene aasian deittisivuille, kyllä sieltä joku löytyy? Miljoonittain sakkia siellä.
Jos kulli on normimittainen niin voisin harkita.
suorat ja osuvat mielipiteet bambumetsästä repäistyistä naisolioista.
haluatko kuulla?
En.