Mitä mieltä naiset on japanilaisista/ kiinalaisista miehistä?
Voisitko ihastua ja menmä naimisiin lyhyen ja hoikan aasialaisen kanssa?
Kommentit (42)
Japanilaiset on kauniita/komeita. Kiinalaiset ei niinkään. Molemmilla pienet penikset. En sen takia seukkaisi.
Japanilainen ehkä menettelisi, kiinalainen ei. Liian lyhyet ei viehätä, hoikat kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Jos kulli on normimittainen niin voisin harkita.
Kerrotko käsityksesi normimitasta kiitos
Vierailija kirjoitti:
pikkupikkupippelit
Kelaa 100 kiinalaista mikrokikkeliä alasti rivissä seisomassa heiluttelemassa mikrokikkeliä ympyrää.
Japanilaisten miesten keskipituus on 171cm ja suomalaisten naisten 166cm. Ymmärrettävästi tämä ei vastaajien enemmistölle riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, minua ei kukaan halua joten nämä nyt ovat niitä toiveita.
Mene aasian deittisivuille, kyllä sieltä joku löytyy? Miljoonittain sakkia siellä.
Olen jo 50, enkä ole kelvannut kelkekään. En yritä enää. Ei varmsan mummot kelpaa kiinalaisillekaan, vaikken sellainen olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut Japanissa 3v ja seurustelin sinä aikana japanilaisen miehen kanssa. Oli ihan tavallisen pituinen 179cm. Nuorempi sukupolvi on muuten siellä jo pidempää ja vanhemmat sukupolvet laskee keskipituutta. Poikaystäväni oli kyllä hoikka, mutta niin on nykyinen (suomalainen) aviomiehenikin. Hyvä vaan, en halua ylipainoista kumppania.
Pakko on kuitenkin sanoa että kiinalaisista tuli vähän negatiivinen kuva japanissa asuessani. Omalle luonteelle japanilainen rauhallisuus ja maailmankuva sopii hyvin. Kiinalaisissa keskimäärin tuntui olevan paljon enemmän helposti kiivastuvia ja jotenkin pinnallisen oloisia tyyppejä.
70-luvun lopulla syntyneet japanilaiset on pisimpiä. 80-luvulta eteenpäin kansa on lyhentynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, minua ei kukaan halua joten nämä nyt ovat niitä toiveita.
Mene aasian deittisivuille, kyllä sieltä joku löytyy? Miljoonittain sakkia siellä.
Olen jo 50, enkä ole kelvannut kelkekään. En yritä enää. Ei varmsan mummot kelpaa kiinalaisillekaan, vaikken sellainen olekaan.
Kiinalaisille ikäisillesi miehille voisit kelvata hyvinkin. Nehän on raukat ikänsä olleet naisenpuutteessa. Olisivat onnessaan jos vanhoilla päivillä lykästäisi :)
En tarkista kenenkään passia enkä pituutta. Kyllä se on ekaksi käytös, äly ja huumorintaju, joka saa kiinnostumaan.
Stereotyypittely on typerää ja kertoo ajattelukyvyn niukkuudesta. Kun ajattelu on niukkaa, on vuorovaikutuskin kökköä ja käytös urpon.
Ensin tarkistetaan rahapussi. Sitten tulevat käytös, äly ja huumorintaju, sen koko, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ne ole kaikki lyhyitä ja hoikkia. Ei kaikki japanilaiset kulje puku päällä ja salkku kädessä. Koettakaa nyt päästä noista stereotypioistanne.
Keskimäärin kyllä ovat lyhyempiä kuin länsimaiset miehet.
Edustatko sinä keskiarvomiestä? Moniko nainen ottaa keskiarvon eikä miestä? Etsitkö sinä keskiarvoa vai seurustelukumppania?
Vierailija kirjoitti:
Ensin tarkistetaan rahapussi. Sitten tulevat käytös, äly ja huumorintaju, sen koko, jne.
Sovitaan niin. Haali rahaa ja suurenna vehkeesi niin näet, mikä on totuus.
Pieni penis. Ei semmoista kiitos tänne.
Vierailija kirjoitti:
ei ole. kokemusta on
Kuulun kai siihen vähemmistöön joka preferoi itä-aasialaisia, ovat kyllä viehättäviä vaikka kiinalaiset jääneet vähän mulla paitsioon. Löytyy varmasti sekä lyhyttä että pitkää kun on paljon populaa. Eli ihan positiivinen mielikuva noin yleisesti. Toki persoonia on sit yhtä lailla m'lkusta herttaseen, mutta ulkonäöllisesti ja kulttuurisesti juu, miksi en voisi seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tilauksessa.
Söpöliinejä. Voisi laittaa pulloon ja kirjahyllyyn koristeeksi.