Mitä työtä te teette, jotka ette ole koronapandemian aikana olleet etätöissä ollenkaan?
Tuntuu siltä, että media toitottaa kaikkien olevan nyt etätöissä ja ihan mökkihöperöitä. Puolisoni on ollut maaliskuusta lähtien etätöissä, itse taapertanut joka päivä töihin.
Olen lastentarhanopettaja.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
työtön
Eikö onnistu etänä?
Vierailija kirjoitti:
Prostituoitu.
Webcam olisi paljon helpompaa jos asiakkaita riittäisi. Siinä on vain vaikea erottua isosta joukosta.
Toimistoassari. Ulkoisesti palvelu niin minähän kipitän tyhjään toimistoon katsomaN päivän postit koska asiakas maksaa.
myyjä valokuvaamossa. toki etätyön sijasta olin lomautettuna useamman kuukauden :))
Vierailija kirjoitti:
Ketkähän ne paukotetaan töihin vaikka valmiuslain uhalla... vi...ttaa olla hoitaja.
Miksi menit alalle?
Sisäinen lähetti valtion laitoksessa.
Voisin tietty jäädä kotiin ja soittaa posteille ja muulle tavaralle että lajitelkaa ja viekää itse itsenne oikeisiin paikkoihin.
Jalkaterapeutti. Ei tullut huomioitua tätä skenaariota alaa valitessa
Varhaiskasvatuksen opettaja, eli tarhan täti.
Maski ja visiiri aiheuttavat migreeniä ( kolmoishermosärky) enkä voi pitää vaikka periaatteessa pitäisi. Joudun olemaan joko ilman maskia/visiiriä tai saikulla.
Paljaalla mennään.
Olen toimistotöissä, mutta en voi tehdä töitäni kotoa, työpaikan ohjelmissa yms. ei ole etäkäyttöä. Tarvitsen esim. varasto-ohjelmaa ja laskutusohjelmaa joka päivä. Lisäksi mun pomo on niin vanhanaikainen että se ei tajua etätöitä/ei halua että niitä tehdään. Mulle on se ja sama, mä teen töitä mielummin toimistolla, kotona en varmaan saisi mitään aikaan. Lisäksi kotona mä söisin huonommin ja epäterveellisemmin, töissä on terveellinen lounas joka päivä eikä tartte itse laittaa eikä tiskata.
Teen vuokrafirman kautta erilaisia keikkahommia tehtailla. Yhtään en ole tehnyt etänä eivätkä työkaveritkaan.
Kokoonpanotyötä tehtaalla. Töissä lomia lukuunottamatta koko ajan. Hieman ärsyttää se näkemys, että kaikki muut ovat etätöissä paitsi kriittisten alojen sankarit.
Poliisi ja farmaseutti.