Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MTV: Uusista törkeistä rikoksista epäilty Niko Ranta-aho otettiin kiinni Marbellassa – poliisi haki miehen Stefan Thermanin omistamasta asun...

Kommentit (1389)

Vierailija
801/1389 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkillisiä majoitusratkaisuja:

Stefu vuokraa Nikolle asunnon.

Hotel U14 tarjoaa Sofialle ilmaisen huoneen.

Oikein hienoa mainosta luksushotellille 😂

Kaikki maksavat asiakkaat haluavat varmaankin aamupuurolle villahousuhiippailijan ja tämän koiran kanssa.

Olen ollut satoja kertoja eri hotelleissa, niin työmatkan, kuin lomailunkin johdosta. Hotellissa asuva ei voi valitettavasti valita, keitä muita siellä majoittuu samaan aikaan.

Kaikenlaista höpisijää, valittaa ja kitisijää on osunut omillakin hotellivierailuillani esim. samaan aikaan aamiaiselle, mutta olen ymmärtänyt, etten ole siellä yksin.

Jos henkilö olisi esim, housuunsa laskeva laitapuolenkulkija, ymmärtäisin tuon viimeisen lauseesi, nyt en saa kiinni, mikä Sofian habituksessa pilaisi muiden aamiaisen.

Normaali hotellissa asuva voi kyllä valita sen hotellin,. Maksaapa omilla tai firman rahoilla, valintaan vaikuttava tekijä varmasti on onko hyvämaineinen hotelli. Rikos-, huume- ja muutenkin epämääräinen tausta vaikka hotellin mainoskasvolla tokikin vaikuttaa päätökseen. Itse useimmin työmatkoilla hotelleissa, joissa ihmisillä on perusetiketit ja pukukoodit hallussa.

Tietenkin voi hotellinsa valita. Sinä, eikä kukaan muukaan voi tietää, keitä ja minkälaisia muita sinne osuu majoittumaan kanssasi samaan aikaan. Nyt voi olla kivat ja hiljaiset naapurit, seuraavalla kerralla seinän takana voikin majoittua hankalat naapurit. Joku voi rohmuta kaikki kinkut aamiaisella, vaikka viimeksi niitä oli hyvin tarjolla jne...

Jos viittaat lopussa perusetiketillä ja pukukoodilla Sofiaan, niin kyllä hänellä on varmasti vaatteet päällä, eikä hän pukeutumisineen todellakaan ole huonoimmasta päästä. Amiaiselle ei ole yleensäkään pukukoodia ja illalliselle hän on ainakin kuviensa mukaan pukeutunut fiksusti.

Jokainen saa ihan vapaasti mennä aamiaiselle pitkissä kalsareissa ja urheilutopissa. tai huutoriidellä huoneessaan ihan vapaasti. Minä osaan kyllä valita hotellini niin ettei näin käy. Ei ole käynyt tähän saakka eikä jatkossakaan. Kiitos van hänelle joka ilmoitti tämän "uutisen".

Vierailija
802/1389 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivuston ylläpitäjä voi tarvittaessa luovuttaa viestin lähettäjän tunnistetiedot poliisille.

Vastuu viestien sisällöstä

Jokainen keskusteluihin ja kommentointeihin osallistuva henkilö on itse vastuussa viestiensä (eli kirjoituksensa tai muun lähettämänsä materiaalin) sisällöstä ja siitä, että ne ovat lakien ja hyvien tapojen mukaisia.

Kirjoittaja voi joutua lähettämänsä viestin johdosta oikeudelliseen vastuuseen esimerkiksi rikoslain, tietosuojanlainsäädännön tai tekijänoikeuksia koskevien lakien perusteella. Kirjoittaja saattaa myös joutua korvaamaan aiheuttamansa vahingon

Hyvä. Ketjuun kuulumatonta lapsineen lienee haukuttu ja loukattu jo sen edestä.

Lue ajatuksella. Tajusitko että vaikka täällä nimettömänä kirjoittelet, olet siltikin vastuussa siitä mitä julkaiset. Vaikka mielestäsi joku "ketjuun kuuluva"on mielestäsi vapaata riistaa, ei asia ole kuitenkaan näin. Jokainen on syytön ennen tuomion langetusta. Otathan siis vastuun sanomisistasi.

Ota omaan pikkiisi vaan Sofiaa hehkuttava muita naisia haukkuva fani. Onpas erikoista ettei Stefun lasta haukuta ja tämä lapsella irvailu alkoi vasta Sofian tultua mukaan "kuvioon". Sinun IP-osoitteesi on samalla lailla selvitettävissä. Niin kauan kun näihin kahteen säätäjään kuulumattomia haukut, turha odottaa sympatiaa. Karma kuittaa. Instant karma.

Muista aihe ja asia. Pysy keskustelupalstan aiheessa ja kirjoita asioista omasta näkökulmastasi, älä keskity muiden kirjoittajien arvosteluun.

2) Ole kiinnostava. Kirjoita napakasti ja mielenkiintoisesti, älä jää inttämään tai jaarittelemaan.

3) Kunnioita muita kirjoittajia. Perustele oma mielipiteesi ja anna muiden kertoa oma mielipiteensä. Älä mene henkilökohtaisuuksiin. Kunnioita ihmisten yksityisyyttä.

4) Muista hyvä maku. Älä kiroile, älä huuda, älä solvaa, älä mässäile onnettomuuksilla tai muiden ongelmilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1389 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ei h elvet ti, MÄ TIESIN että kun Marttina on teeveessä, onhan se Sofiankin päästävä!!!!!!! 😂😂😂😂😂😂 Milloin, MILLOIN se keksii jotain omaa ja lakkaa matkimasta Marttiinaa? Kim Koota? Sarah Mapaa?

Ai nyt se Mara omistaa jo koko televisionkin.

Tiedätkö, että aika moni julkisuuden henkilö on ollut telkkarissa. Minä olen aika lailla tavis ja olen ollut telkkarissa minäkin. Matkinko siis Martinaa?

Mutku Martinan faneja niiiiin harmittaa kun Soffekin kohta telkkarissa, yhyyy. Martin seuraajamäärä junnaa paikoillaan ja Siepillä tullut lisää 4000!!! seuraajaa parissa viikossa lisää. Ei Iholla-sarja auttanut, ehkä päinvastoin...

Miksiköhän nuoren ja kauniin Sofian seuraajamäärät laskee koko ajan. Outoa. 

Martinalla näköjään yli 500  seuraajaa plussaantunut tällä viikolla jo.

Vierailija
804/1389 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ei h elvet ti, MÄ TIESIN että kun Marttina on teeveessä, onhan se Sofiankin päästävä!!!!!!! 😂😂😂😂😂😂 Milloin, MILLOIN se keksii jotain omaa ja lakkaa matkimasta Marttiinaa? Kim Koota? Sarah Mapaa?

Tiedätkö, että aika moni julkisuuden henkilö on ollut telkkarissa. Minä olen aika lailla tavis ja olen ollut telkkarissa minäkin. Matkinko siis Martinaa?

Mutku Martinan faneja niiiiin harmittaa kun Soffekin kohta telkkarissa, yhyyy. Martin seuraajamäärä junnaa paikoillaan ja Siepillä tullut lisää 4000!!! seuraajaa parissa viikossa lisää. Ei Iholla-sarja auttanut, ehkä päinvastoin...

Nuoremmat ajaa ohi, ei voi mitään.

Sofialla oli viime viikolla 97,7k seuraajaa, miksi nyt vain 96,9k. Kenestä aja anäillä ohi

Vierailija
805/1389 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki maksavat asiakkaat haluavat varmaankin aamupuurolle villahousuhiippailijan ja tämän koiran kanssa.

Olen ollut satoja kertoja eri hotelleissa, niin työmatkan, kuin lomailunkin johdosta. Hotellissa asuva ei voi valitettavasti valita, keitä muita siellä majoittuu samaan aikaan.

Kaikenlaista höpisijää, valittaa ja kitisijää on osunut omillakin hotellivierailuillani esim. samaan aikaan aamiaiselle, mutta olen ymmärtänyt, etten ole siellä yksin.

Jos henkilö olisi esim, housuunsa laskeva laitapuolenkulkija, ymmärtäisin tuon viimeisen lauseesi, nyt en saa kiinni, mikä Sofian habituksessa pilaisi muiden aamiaisen.

Normaali hotellissa asuva voi kyllä valita sen hotellin,. Maksaapa omilla tai firman rahoilla, valintaan vaikuttava tekijä varmasti on onko hyvämaineinen hotelli. Rikos-, huume- ja muutenkin epämääräinen tausta vaikka hotellin mainoskasvolla tokikin vaikuttaa päätökseen. Itse useimmin työmatkoilla hotelleissa, joissa ihmisillä on perusetiketit ja pukukoodit hallussa.

Tietenkin voi hotellinsa valita. Sinä, eikä kukaan muukaan voi tietää, keitä ja minkälaisia muita sinne osuu majoittumaan kanssasi samaan aikaan. Nyt voi olla kivat ja hiljaiset naapurit, seuraavalla kerralla seinän takana voikin majoittua hankalat naapurit. Joku voi rohmuta kaikki kinkut aamiaisella, vaikka viimeksi niitä oli hyvin tarjolla jne...

Jos viittaat lopussa perusetiketillä ja pukukoodilla Sofiaan, niin kyllä hänellä on varmasti vaatteet päällä, eikä hän pukeutumisineen todellakaan ole huonoimmasta päästä. Amiaiselle ei ole yleensäkään pukukoodia ja illalliselle hän on ainakin kuviensa mukaan pukeutunut fiksusti.

Jokainen saa ihan vapaasti mennä aamiaiselle pitkissä kalsareissa ja urheilutopissa. tai huutoriidellä huoneessaan ihan vapaasti. Minä osaan kyllä valita hotellini niin ettei näin käy. Ei ole käynyt tähän saakka eikä jatkossakaan. Kiitos van hänelle joka ilmoitti tämän "uutisen".

Onhan toi hemmetin mautonta, mutta mitäs muuta Ylivieskan prinsessalta voisi odottaakaan. Tai faneiltaan.

Vierailija
806/1389 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

500 😂😂😂

Vierailija
807/1389 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

500 😂😂😂

Sofialla laskenu samana aikana 800

Vierailija
808/1389 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivuston ylläpitäjä voi tarvittaessa luovuttaa viestin lähettäjän tunnistetiedot poliisille.

Vastuu viestien sisällöstä

Jokainen keskusteluihin ja kommentointeihin osallistuva henkilö on itse vastuussa viestiensä (eli kirjoituksensa tai muun lähettämänsä materiaalin) sisällöstä ja siitä, että ne ovat lakien ja hyvien tapojen mukaisia.

Kirjoittaja voi joutua lähettämänsä viestin johdosta oikeudelliseen vastuuseen esimerkiksi rikoslain, tietosuojanlainsäädännön tai tekijänoikeuksia koskevien lakien perusteella. Kirjoittaja saattaa myös joutua korvaamaan aiheuttamansa vahingon

Hyvä. Ketjuun kuulumatonta lapsineen lienee haukuttu ja loukattu jo sen edestä.

Lue ajatuksella. Tajusitko että vaikka täällä nimettömänä kirjoittelet, olet siltikin vastuussa siitä mitä julkaiset. Vaikka mielestäsi joku "ketjuun kuuluva"on mielestäsi vapaata riistaa, ei asia ole kuitenkaan näin. Jokainen on syytön ennen tuomion langetusta. Otathan siis vastuun sanomisistasi.

Ota omaan pikkiisi vaan Sofiaa hehkuttava muita naisia haukkuva fani. Onpas erikoista ettei Stefun lasta haukuta ja tämä lapsella irvailu alkoi vasta Sofian tultua mukaan "kuvioon". Sinun IP-osoitteesi on samalla lailla selvitettävissä. Niin kauan kun näihin kahteen säätäjään kuulumattomia haukut, turha odottaa sympatiaa. Karma kuittaa. Instant karma.

Muista aihe ja asia. Pysy keskustelupalstan aiheessa ja kirjoita asioista omasta näkökulmastasi, älä keskity muiden kirjoittajien arvosteluun.

2) Ole kiinnostava. Kirjoita napakasti ja mielenkiintoisesti, älä jää inttämään tai jaarittelemaan.

3) Kunnioita muita kirjoittajia. Perustele oma mielipiteesi ja anna muiden kertoa oma mielipiteensä. Älä mene henkilökohtaisuuksiin. Kunnioita ihmisten yksityisyyttä.

4) Muista hyvä maku. Älä kiroile, älä huuda, älä solvaa, älä mässäile onnettomuuksilla tai muiden ongelmilla

Trolli on internet-slangisana, jolla tarkoitetaan viestiä tai henkilöä, jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä (kiihkeitä tai muuten tunteellisia vastauksia) tai ennalta arvattavia viestejä taikka peittää kirjoittajan puutteet käsiteltävänä olevan asian tuntemuksessa.[1][2] Samaa tarkoittava suomenkielisillä palstoilla syntynyt sana on provo, sanasta provokaatio

Vierailija
809/1389 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofialla oli viime viikolla 97,7k seuraajaa, miksi nyt vain 96,9k. Kenestä aja anäillä ohi

Onpa hyvä että täällä on just joku hyvä sometietäjä ni helposti varmaan selittää tän, miksi Sofian seuraajamäärät laskee mutta Martinan nousee. Tämä kiinnostaa näin somesta mitään ymmärtämätöntä sivusta seuraajaakin.

Vierailija
810/1389 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa hyvä että täällä on just joku hyvä sometietäjä ni helposti varmaan selittää tän, miksi Sofian seuraajamäärät laskee mutta Martinan nousee. Tämä kiinnostaa näin somesta mitään ymmärtämätöntä sivusta seuraajaakin.

Onks Sofian seuraajamäärä laskenu noin paljon? Just viime vikolla ootettiin että menee yli 98k, tälläkin palstalla sitä joku hehkutti että viikko pari ja 100k menee rikki. No, sitä ootellessa...

Vierailija
811/1389 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoremmat ajaa ohi, ei voi mitään.[/quote

Sofialla oli viime viikolla 97,7k seuraajaa, miksi nyt vain 96,9k. Kenestä ajaa näillä ohi

Siis Sofiasta ajaa nuoremmat ohi. Näillä Siepeillä ja martinoilla on jo omat seuraajakuntansa, ei Sofia niihin vaikuta millään lailla, ei kilpaile samoista lainkaan. Nuoremmille ei valitettavasti myöskään pärjää, ne tulee uusilla ideoilla ohi ja kovaa.

Vierailija
812/1389 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks Sofian seuraajamäärä laskenu noin paljon? Just viime vikolla ootettiin että menee yli 98k, tälläkin palstalla sitä joku hehkutti että viikko pari ja 100k menee rikki. No, sitä ootellessa...

Ihan piti käydä itse katsomassa ja onhan se laskenut. Nyt 96,6k

Vierailija
813/1389 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä seuraajamärät liittyy aiheeseen?

Ei mitenkään.

Vierailija
814/1389 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoremmat ajaa ohi, ei voi mitään.[/quote

Sofialla oli viime viikolla 97,7k seuraajaa, miksi nyt vain 96,9k. Kenestä ajaa näillä ohi

Siis Sofiasta ajaa nuoremmat ohi. Näillä Siepeillä ja martinoilla on jo omat seuraajakuntansa, ei Sofia niihin vaikuta millään lailla, ei kilpaile samoista lainkaan. Nuoremmille ei valitettavasti myöskään pärjää, ne tulee uusilla ideoilla ohi ja kovaa.

No siltähän tuo valitettavasti vaikuttaa. Eikös juuri äsken hehkutettu että menee se satatuhatta rikki?

Vierailija
815/1389 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta seuraajaa Nikolla on ?

Nousiko määrät kun tuli julkisuuuteen rikollisena? Luultavasti, niin hullua kuin se onkin.

Vierailija
816/1389 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummastakin otsikon ja aihepiirin miehestään on ajanut ohi, sekä liikemies Ranta-ahosta että Titeilija Thermanista. Instaseurajamäärillään. Paljon onnea vaan kaikille asianosaisille!

Vierailija
817/1389 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Niko pärjää Espanjan vankilassa ilman LV-toilettipussukkaa?

Ei varmaan saa pitää Fendin villapaitaakaan?

Vierailija
818/1389 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika eri tason hotelleissa sitten majoituttu. Ei ole ollut huuta eikä riitelyä naapurihuoneissa ja nämä pukukoodit ja muut käytössäännöt ihmisillä hyvin hallussa. Sinä sitä valitusta kerroit kohdanneesi. Kenessä sitten lie vika. Varmaan valittajissa, sinä tuskin virheitä teet

Kerroin, että aamiaiselle on hotellissa osunut samaan aikaan kitisijää sun muuta. Ei ne ole minulle valittaneet, että munakas on kylmää, tai croisantit loppu, vaan sille henkilökunnalle.

Ei kai se voi minun vikani, tai virheeni olla, kun en edelleenkään ole hotellissa töissä, vaan asiakkaana.

Vierailija
819/1389 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta seuraajaa Nikolla on ?

Nousiko määrät kun tuli julkisuuuteen rikollisena? Luultavasti, niin hullua kuin se onkin.

Kummalakin nousuu Ranella ja Sefulla Katiskan ja erokohun aikana. Stefulla oli vuoden alussa parityhatta. Ranea en tiiä.

Vierailija
820/1389 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas toistuu moneen kertaan kesästä 2019 asti Sofiasta jauhetut jutut. Eihän tätä pysty edes lukemaan enää, kun samaa jankataan uudelleen ja uudelleen. Joo, voi olla että Sofia pussitti teetä kaksi vuotta sitten, tai sitten ei,  ja se on oikeuden tehtävä arvioida todisteet ja antaa tuomio. Sofia ei ole näissä uusissa rikosepäilyissä mukana, tai sehän olisi pidätettynä.

Toisekseen, Sofia ei ole mikään päätekijä Katiskassakaan. Pojat tehtailee yli 10milj. euron rikoshyödyn ja sama homma jatkuu heti kun pääsee vankilasta vapaalle odottamaan tuomiota, mutta kellään ei ole siitä mitään sanottavaa. Sivukaupalla jankutusta taas Sofian ulkonäöstä ja jostain hotellista. Ihan tiedoksi: hotellit tekee yhteistyötä bloggaajien ja vloggaajien kanssa, eikä Sofia todellakaan ole ainoa Suomessakaan. Googlettakaa vaikka "muutti hotelliin". Näitä yhteistöitä on pilvin pimein. Ihan pienetkin bloggaajat päässeet tekemään. Asiaan ei varmasti liity mitään laitonta, tai kamalaa.

Ei se Sofia ole edes syytteen mukaan mitään pussittanut. Sofia on antanut kolmannelle henkilölle pussin ja puolustuksen mukaan tämä liittyy siihen , että Sofia yritti saada huumeet pois Nikon ulottuvilta. Voi olla, että toiminnallaan hän on estänyt Nikoa saamasta yliannostuksen.

Kiitos korjauksesta. Tässä menee itselläkin sekaisin faktat ja fiktio, kun täällä on näitä "tosiseikkoja" niin moneen kertaan faktana toistettu. Joistain näistä keskusteluista saa melkein sellaisen kuvan, että Sofia olisi yksin koko hommaa pyörittänyt. Nikolle toivotellaan vaan hyvää naista, jonka avulla saisi elämänsä järjestykseen.

-Sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä