Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lisätty sokeri elintarvikkeisiin

Vierailija
13.01.2021 |

Tämäkö on ongelma :O

Kaupassa näkee, kuinka aikuiset ihmiset ostavat irtokarkkeja jopa kilon kerrallaan. Se on 100% sokeria ja väriaineita. Tämän ymmärtää täysjärkinen ilman tuoteselosteen lukemistakin.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luulis heiluttavan sinua mihinkään suuntaa se että mitä muut ostavat ja tekevät. Eihän se ole sinulta pois. Jokainen elää omaa elämäänsä, elä sinä omaasi.

Vierailija
42/49 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei luulis heiluttavan sinua mihinkään suuntaa se että mitä muut ostavat ja tekevät. Eihän se ole sinulta pois. Jokainen elää omaa elämäänsä, elä sinä omaasi.

Toi on tosi laiska argumentti. Eli jos joku random haluaa pahoinpidellä sut, niin mitä se sua liikuttaa mitä muut tekevät. Jokainen elää omaa elämäänsä, elä sinä omaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sama saako pöytäsokerista vai omenasta sen sokerin, samaa pskaa. Itse asiassa hedelmien sokeri on yleensä enemmän fruktoosia, mikä voi rasittaa maksaa. Hunaja myös lähes pelkkää fruktoosia, sekä agavesiirappi tms.

Eli "eli lisättyä sokeria" mutta käytetty jotain hedelmäuutetta makeuden aikaan saamiseksi = ihan sama asia.

Vierailija
44/49 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun ostan sokeroituja elintarvikkeita, ostan niitä koska haluan. Luultavasti niitä myydään siksi koska moni muukin haluaa.

Vierailija
45/49 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luuleeko jengi täällä että ihmiset jotka ostavat karkkia, kuvittelevat että niissä ei ole sokeria? Se että itse välttelee sokeria ei tarkoita että kaikki muut tekisivät niin.

Vierailija
46/49 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on tosi laiska argumentti. Eli jos joku random haluaa pahoinpidellä sut, niin mitä se sua liikuttaa mitä muut tekevät. Jokainen elää omaa elämäänsä, elä sinä omaasi.

Ohis, mutta mitä ihmettä. :D Jos joku pahoinpitelee sinut, se vaikuttaa myös sinun elämääsi. Tuntemattomien ihmisten sokerinsyönti ei vaikuta.

Onnittelut alkuvuoden typerimmästä palstakommentista.

Vierailija
47/49 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri, mutta nimenomaan muiden (jos nyt ei tuntemattomien) sokerinsyönti vaikuttaa ainakin minun elämääni paljonkin, koska sitä jatkuvasti tuputetaan. Syyllisyyttä tuntevat haluavat ”rikostovereita” lievittämään syyllisyyttä, tai sitten siihen on jokin muu syy.

Minulle tulee lähinnä huono olo pakkokahveista ja -pullista/-kakuista, ehkä verensokerin heittelystä, mutta myös esim. wienereiden päällysteistä, jotka eivät sovi minulle. Mielestäni kakkukahvihetket ovat yleensä turhia, en kaipaa sellaista. Mieluummin vaikka kahvia ja pala leipää.

Ihmiset ovat loputtoman kekseliäitä ja viitsiviä tuputtaessaan makeita herkkuja muille. He luulevat, että oikeasti minun tekee mieli ja että kieltäytymiseni johtuu laihduttamisesta vaikka näin ei ole. Joskus kyllä tekeekin mieli herkkuja, mutta haluaisin pitää päätösvallan itselläni.

Joskus taivun painostukseen ja sokerin syömiseen siksikin että sitä nyt vain on lisätty vähän kaikkeen. On kai taipumusta korkeaan verensokeriin, kun jo olemattomalla kulutuksella arvoni ovat normaalin ylärajoilla. Olen normaalipainoinen ja liikunkin aika paljon.

Työpaikoillekin vaaditaan viemään kakkuja. Kakkua syötyäni loppuosa työpäivästä on menetetty, niin paha olo niistä tulee.

Minusta koko kahvittelukulttuurin voisi vetää vessanpöntöstä alas.

Vierailija
48/49 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muissa maissa pärjätään ilman pakkokahveja? En väheksy pullaa sinänsä mutta että siitä on tehty sosiaalinen velvoite... leivokset ovat vielä paljon raskaampia.

Vierailija
49/49 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele että niin monet joutuvat laihduttamaan jopa kymmeniä kiloja. Tässä kulttuurissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme