Eikö miehet lue treffiprofiilia ollenkaan?
Olen se, joka täällä joskus sai vihat niskaansa kun olin tapaillut miestä, jolle en ollut kertonut aseksuaalisuudestani heti kättelyssä, ja pohdin kuinka lopettaa tailu paljastamatta tätä yksityiskohtaa itsestäni.
Lopetimme kuitenkin tapailun, ja loin uudelle treffipalstalle profiilin, jossa selvällä suomen kielellä mainitsin muunmuassa olevani aseksuaali.
Sain heti samana iltana toista kymmentä viestiä miehiltä, joista ilmeisesti jokainen oli vain katsonut kuvani, sillä jossain vaiheessa keskustelua ilmeni, etteivät tieneet aseksuaalisuudestani. Osan kanssa sanottiin saman tien heipat, mutta osa alkoi tietysti kyseenalaistamaan asian ja olivat sitä mieltä, että "voisin muuttaa mieleni" jos vain kokeilisin heidän kanssaan seksiä :-) :-)
Että niin, lukekaa oikeasti se profiili älkääkä vain kuvaa tsekatko.. Poistin profiilini ko paikasta, koska sama toistui koko ajan.
Taidan elää ihan suosiolla ilman kumppania.
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo asia käy ilmi ap:n aloitustekstistö, jos olisit sen vaivautunut lukenaan.
#tekeetulkinnatennakkoaseuksiaeikäsillämitäsiinälukee
Luin sen
Siinä kerrottiin että moni mies oli jättänyt lukematta.
Ikävää tietysti. Mutta jos 1000 miestä on lukenut sen eikä ole ottanut yhteyttä, ja ap on saanut kymmenen viestiä, kuinka ap tietää niistä tuhannesta?
Silti nillitätte täällä miehistä.
Tämä on aika mielenkiintoinen ilmiö. Otetaan ryhmästä kaikista huonoiten käyttäytyvät yksilöt ja yleistetään se sitten koko populaation ominaisuudeksi.
Toivoa sopii että nuoret miehet lukevat tätä palstaa ja päättelevät millaisia naiset ovat.
Eikö miesten pitänyt muutenkin siirtyä tuonteihin? Viimeksi viime viikolla uhattiin lähteä.
eli joku palstatyyppi on selittänyt jotain se se sitten koskee vaikka sinun tai naapurisi 19-v poikaa ?
Kun minulla oli vielä ilmoitus Suomi24:lla, kerroin suoraan etten hyppää sänkyyn kenenkään kanssa ensi treffeillä. Vastaukset oli luokkaa " Tahdotko että nuolen pil""asi lääh puuhh aah"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin sen
Ikävää tietysti. Mutta jos 1000 miestä on lukenut sen eikä ole ottanut yhteyttä, ja ap on saanut kymmenen viestiä, kuinka ap tietää niistä tuhannesta?
Tämä on aika mielenkiintoinen ilmiö. Otetaan ryhmästä kaikista huonoiten käyttäytyvät yksilöt ja yleistetään se sitten koko populaation ominaisuudeksi.
Toivoa sopii että nuoret miehet lukevat tätä palstaa ja päättelevät millaisia naiset ovat.
Eikö miesten pitänyt muutenkin siirtyä tuonteihin? Viimeksi viime viikolla uhattiin lähteä.
eli joku palstatyyppi on selittänyt jotain se se sitten koskee vaikka sinun tai naapurisi 19-v poikaa ?
Itse asiassa tätä on uhattu jo varmaan viimeiset 5 vuotta. Vieläkin ovat täällä..
Kirjoita englanniksi. Mulle tuli asiallisia vastauksia englanninkieliseen ilmoitukseen. En ois edes vastannut suomeksi tulleisiin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin sen
Itse asiassa tätä on uhattu jo varmaan viimeiset 5 vuotta. Vieläkin ovat täällä..
ja nuo uhkailijat edustavat sinusta suomen miehiä?
Omia kokemuksiani naisista. Naisia kiinnostaa yleisesti vain se, että mies on heistä kiinnostunut. Naisia ei kiinnosta tietää miehestä juuri mitään. Myöskään ulkonäöllä ei ole muka väliä, mutta silti välillä lipsautellaan että juuri se kiinnosti ulkonäössäni ja sen takia kiinnostuttiin. Eli ulkonäöllä on siltikin väliä. Myöskin yritetään esittää pyhimystä, että seksiä ei harrasteta ihan kenen tahansa kanssa, mutta jälleen lipsautellaan menneisyydestä jotain juttuja miten tuli pantua jotain inhottavaakin tyyppiä joskus. Kauheasti puhutaan itseään pussiin ja asiat menee ristiin useammin kuin miekat miekkailumatsissa.
Vierailija kirjoitti:
Omia kokemuksiani naisista. Naisia kiinnostaa yleisesti vain se, että mies on heistä kiinnostunut. Naisia ei kiinnosta tietää miehestä juuri mitään. Myöskään ulkonäöllä ei ole muka väliä, mutta silti välillä lipsautellaan että juuri se kiinnosti ulkonäössäni ja sen takia kiinnostuttiin. Eli ulkonäöllä on siltikin väliä. Myöskin yritetään esittää pyhimystä, että seksiä ei harrasteta ihan kenen tahansa kanssa, mutta jälleen lipsautellaan menneisyydestä jotain juttuja miten tuli pantua jotain inhottavaakin tyyppiä joskus. Kauheasti puhutaan itseään pussiin ja asiat menee ristiin useammin kuin miekat miekkailumatsissa.
Miehet tekee samaa. Akka vaihdetaan lennosta uuteen, jos vain siihen annetaan tilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakos aloitetta ap on tehnyt miehille?
Miten ap:n tekemien/tekemättä jättämien aloitteiden määrä liittyy tähän, ettei miehet ilmeisesti vaivaudu lukemaan profiilitekstiä? Sanoi etsivänsä aseksuaalista miestä. Kertoi profiilissaan olevansa itse aseksuaali, mutta silti sai viestejä miehiltä, jotka ei olleet ja eivät tienneet ap:n olevan aseksuaali. Tuo aika merkittävä fakta olisi selvinnyt profiilitekstistä. Tästä ap loi ketjun, jossa otsikossa kysyvä, ihmettelevä sävy joidenkin miesten toimintatapoja kohtaan.
Käytännössä ap valittaa aloitteiden tasosta. Palstalaisilla on tapana kehoittaa katsomaan peiliin ja tekemään itse paremmin jos ei muiden teot miellytä. Ainakin näin naiset toimivat kun kilttimìes valittaa jostain.
Kehotatko siis naisia keskustelemaan vain niiden miesten kanssa jolle laittavat itse ensin viestin ja ignoiraamaan ne miehet jotka laittavat ensin?
en laita miehille viestejä ja minua lähestyy vain urpot
ulìulìulì
mikähän tuohon voisi auttaa?
Sinun ratkaisusi on olla ottamatta selvää ketkä niistä on urpoja. Jättää vaan huomiotta kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Lue sinä miesten profiileja ja lähetä viesti jollekin sopivaksi katsomallesi. Keskustelussa kerrot aseksuaalisuuden. Jos tämä ongelma niin ei tarvitse edes tavata. Karsinta on helpompi tehdä näin päin.
Ehei naiset voi tehdä aloitetta, niillä kun katsos voi tulla paha mieli jos mies antaa pakit. Pitää odottaa että mies ensin tykkää ja sitten vielä aloittaa keskustelunkin, sellaisia pilalle hemmoteltuja prinsessoja naiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue sinä miesten profiileja ja lähetä viesti jollekin sopivaksi katsomallesi. Keskustelussa kerrot aseksuaalisuuden. Jos tämä ongelma niin ei tarvitse edes tavata. Karsinta on helpompi tehdä näin päin.
Ehei naiset voi tehdä aloitetta, niillä kun katsos voi tulla paha mieli jos mies antaa pakit. Pitää odottaa että mies ensin tykkää ja sitten vielä aloittaa keskustelunkin, sellaisia pilalle hemmoteltuja prinsessoja naiset ovat.
Anna kun arvaan. Olet tähän päätelmään tullut koska "mä en saa viestejä"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan. Olet tähän päätelmään tullut koska "mä en saa viestejä"?
Eiköhän tuo ole ihan kaikkien tiedossa miten naiset käyttäytyy.
Miks aseksuaali etsii seuraa tinderin kaltaisella lihatiskillä?
Eikö joku muu paikka olisi parempi.
Jos luuli olevansa tekemisissä aseita harrastavan seksuaalikon kanssa. Eihän kaikki tiedä, mitä tuo aseksuaali tarkoittaa. Parempi selittää selväkielisesti. Englantilainen sanoisi: No sex please, we are British.
Vierailija kirjoitti:
Miks aseksuaali etsii seuraa tinderin kaltaisella lihatiskillä?
Eikö joku muu paikka olisi parempi.
Ei ollut tinderi kyseessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos luuli olevansa tekemisissä aseita harrastavan seksuaalikon kanssa. Eihän kaikki tiedä, mitä tuo aseksuaali tarkoittaa. Parempi selittää selväkielisesti. Englantilainen sanoisi: No sex please, we are British.
Tämähän se vois olla! Vaarallinen nainen aseineen ja seksuaalisuineen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuri osa ei lue ja lopuista vain harva tietää, mitä tuo termi tarkoittaa. Heistä 0,1 % googlaa.
Olisiko aseksuaaleilla jokin foorumi tai someryhmä, jonka kautta voisit tavata kivoja tyyppejä?
Olen yrittänyt googlailla ja etsiä tällaisia, mutta en ole löytänyt. Jos joku tietää niin saa vinkata.
Ap
Anteeksi jos tämä tuli jo. Facebookissa on kaksi eri aseksuaalit -nimistä ryhmää ja lisäksi aseksuaalien treffiryhmä.
Ymmärrän, jos fb ei puhuttele, mutta joskus pienillä myönnytyksillä voi saada isoja parannuksia elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuri osa ei lue ja lopuista vain harva tietää, mitä tuo termi tarkoittaa. Heistä 0,1 % googlaa.
Olisiko aseksuaaleilla jokin foorumi tai someryhmä, jonka kautta voisit tavata kivoja tyyppejä?
Olen yrittänyt googlailla ja etsiä tällaisia, mutta en ole löytänyt. Jos joku tietää niin saa vinkata.
Ap
Anteeksi jos tämä tuli jo. Facebookissa on kaksi eri aseksuaalit -nimistä ryhmää ja lisäksi aseksuaalien treffiryhmä.
Ymmärrän, jos fb ei puhuttele, mutta joskus pienillä myönnytyksillä voi saada isoja parannuksia elämään.
Millä nimellä nämä ryhmät löytyvät?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä prinsessalla sattuu olemaan prinssi. Sun poisjäänti ei ollut mitenkään paha asia ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Millä nimellä nämä ryhmät löytyvät?
Ap
Juuri noilla, jotka kirjoitin.
”Aseksuaalit” sekä ”aseksuaalien treffiryhmä” 🌸