Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö miehet lue treffiprofiilia ollenkaan?

Vierailija
13.01.2021 |

Olen se, joka täällä joskus sai vihat niskaansa kun olin tapaillut miestä, jolle en ollut kertonut aseksuaalisuudestani heti kättelyssä, ja pohdin kuinka lopettaa tailu paljastamatta tätä yksityiskohtaa itsestäni.

Lopetimme kuitenkin tapailun, ja loin uudelle treffipalstalle profiilin, jossa selvällä suomen kielellä mainitsin muunmuassa olevani aseksuaali.

Sain heti samana iltana toista kymmentä viestiä miehiltä, joista ilmeisesti jokainen oli vain katsonut kuvani, sillä jossain vaiheessa keskustelua ilmeni, etteivät tieneet aseksuaalisuudestani. Osan kanssa sanottiin saman tien heipat, mutta osa alkoi tietysti kyseenalaistamaan asian ja olivat sitä mieltä, että "voisin muuttaa mieleni" jos vain kokeilisin heidän kanssaan seksiä :-) :-)

Että niin, lukekaa oikeasti se profiili älkääkä vain kuvaa tsekatko.. Poistin profiilini ko paikasta, koska sama toistui koko ajan.
Taidan elää ihan suosiolla ilman kumppania.

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei naisetkaan kauheasti lue tai ymmärrä lukemaansa kun treffeillä sitten kysellään samat asiat kun netissä ollaan keskusteltu.

Treffeillä jännittää eikä välttämättä muista nyt ihan kaikkia yksityiskohtia toisesta vielä. On mullakin ystävä jonka kanssa oltu ystäviä yli 20 vuotta, ja joudun edelleen kysymään häneltä esim "niin missä sä kerroitkaan majoittuneesi sillon viime viikolla kun olit lapissa?"

Taas selitellään naisilla asiat hyväksi, seli seli.

Sä taas kuulostat keskittyvän tapailemaan lähinnä vajaajärkisiä ja lahjottavissa olevia naisia.

eli naisia

fakta

Oletko koukussa maksullisiin naisiin?

kaikki naiset ovat maksullisia.

hinta, maksutapa ja -aika vaihtelee.

Ahaa! Paljasti juuri itsesi. Suosit varta vasten maksullisia sillä tiedät heidän olevan helppoja. Tulihan se sieltä

Vierailija
142/152 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei naisetkaan kauheasti lue tai ymmärrä lukemaansa kun treffeillä sitten kysellään samat asiat kun netissä ollaan keskusteltu.

Treffeillä jännittää eikä välttämättä muista nyt ihan kaikkia yksityiskohtia toisesta vielä. On mullakin ystävä jonka kanssa oltu ystäviä yli 20 vuotta, ja joudun edelleen kysymään häneltä esim "niin missä sä kerroitkaan majoittuneesi sillon viime viikolla kun olit lapissa?"

Sä taas kuulostat keskittyvän tapailemaan lähinnä vajaajärkisiä ja lahjottavissa olevia naisia.

eli naisia

fakta

Mun kanssa et pääsisi kahvittelua pidemmälle. Koska tienaan, ja koitan lukea toisen eleistä millä mielin tämä on liikenteeessä. Usko pois, myrkyllisyys näkyy.

ei ole ongelma, en lähtisi kanssasi edes kahville joten et pääsisi minun lompakolleni sen vertaa

Järkytän sua kahdella tiedolla a) suosin kävelytreffejä ja b) maksan tarvittaessa osuuteni kaupassa/ravintolassa. Kohta b tapahtuu harvemmin, koska en pidä syömistreffeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jälleen mies vihaajat vauhdissa

Mä näen täällä runsaasti naisvihaa: "Kaikki naiset ovat maksullisia" (itse olen aina treffeillä maksanut osuuteni, samoin avioliitossa maksanut osuuteni asumisesta ja muista elinkustannuksista, sen sijaan olen tavannut myöhemmin miehiä, jotka ovat halunneet elää siivellä.  Uskon, että on paljon muitakin tällaisia naisa). Naiset eivät saa olla erehtyväisiä ja inhimillisiä, tussu se on hölmömmälläkin jne.

Niin. Parisuhteissa nainen maksaa puolet talouden menoista ja sen lisäksi nainen vastaa lapsista ja tekee löhes kaikki kotityöt. Näillä täällä haukkuvilla miehillä ei ole mitään kokemusta seurustelusta, parisuhteesta tai perhe-elämästä- niillä joilla on, tietävöt, miten asiat on. Mutta eihän tuo kerro muusta kuin noista miehistä- katkeria, täysin kokemattomia ja täynnä nausvihaa.

Vierailija
144/152 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli naisia

fakta

Oletko koukussa maksullisiin naisiin?

kaikki naiset ovat maksullisia.

hinta, maksutapa ja -aika vaihtelee.

Ahaa! Paljasti juuri itsesi. Suosit varta vasten maksullisia sillä tiedät heidän olevan helppoja. Tulihan se sieltä

Miksi tämä mies siis täällä valittaa ja haukkuu naisia?

Ulise niille maksullisille.

Vierailija
145/152 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% miehistä ei osaa lukea. Olin vuosia tinderissä ja kokeilin myös okcupidia ja suomi24. Suurin osa miehistä vaan spämmää samaa paskaa lukematta edes niitä muutamaa riviä mitä siihen profiiliin mahtuu. Parempi olla yksin tai hakea mies jostain sivistysvaltiosta, kun suomalaisten miesten taso on kerran tämä. Lapsiakin voi hankkia nykyään lapsettomuushoidoilla, ei siihenkään enää miestä tarvita. 

Vierailija
146/152 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suomalaisista miehistä olettaa, että jos mies tarjoaa naiselle, niin silloin naisen pitää tarjota miehelle. Itse en miehen edes anna tarjota, en edes sitä kahvia juurikaan tuosta syystä. Eikä sitten tarvitse siellä treffeillä olla yhtään kauemmin kohteliaisuussyistä, kuin itse haluaa, jos toinen on ääliö, kun itse maksaa sen kahvinsa.

Vierailija
147/152 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies edes vaivautuu kirjoittamaan naisille kun 99% ei saa edes vastausta.

Vierailija
148/152 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yllättääkö kun täälläkin neuvottiin naisia olemaan vastaamatta kun sillä että vain itse aloittaa keskusteluja kuulemma pysyy urpot kaukana.

Vierailija
149/152 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnutte haluavan kolikoilla käyviä. Nehän vastaa asap.

Vierailija
150/152 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin vastasi kaikki miehet selvästi huolimatta siitä, mitä sanoin profiilissa. Oli luettu mutta ei välitetty, tai sitten vain sen verran, että osasivat väittää olevansa sellaisia mitä hain.

Vierailija
151/152 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnutte haluavan kolikoilla käyviä. Nehän vastaa asap.

No tämä naisten vastaamattomuus on itselle ainakin ihan normaalia. En tiedä miksi edes matchaillaan, jos ei kiinnosta oikeasti edes jutella. Tai jos vastaillaan niin minä saan pitää sitä keskustelua yllä, muutoin se loppuu heti.

M38

Vierailija
152/152 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso osa miehistä massapostittaa viestejä vaan katsottuaan kuvat ja iän, eikä lue profiilitekstejä.

Monta kertaa on tullut vastaan, että kaverin kanssa ollaan saatu sanasta sanaan sama copypaste-viesti jollain deittipalstalla. Kuusikymppiset tuputtaa itseään nuorekkaina ja eihän se tupakointikaan tai lapset kolmen eri naisen kanssa haittaa, vaikka olisit profiilitekstissä nämä rajannut pois.

Oman mieheni löysin deittipalstan kautta, eli on siellä hyviäkin miehiä. Näkyvimpiä on kuitenkin nämä epätoivoiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä