Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö miehet lue treffiprofiilia ollenkaan?

Vierailija
13.01.2021 |

Olen se, joka täällä joskus sai vihat niskaansa kun olin tapaillut miestä, jolle en ollut kertonut aseksuaalisuudestani heti kättelyssä, ja pohdin kuinka lopettaa tailu paljastamatta tätä yksityiskohtaa itsestäni.

Lopetimme kuitenkin tapailun, ja loin uudelle treffipalstalle profiilin, jossa selvällä suomen kielellä mainitsin muunmuassa olevani aseksuaali.

Sain heti samana iltana toista kymmentä viestiä miehiltä, joista ilmeisesti jokainen oli vain katsonut kuvani, sillä jossain vaiheessa keskustelua ilmeni, etteivät tieneet aseksuaalisuudestani. Osan kanssa sanottiin saman tien heipat, mutta osa alkoi tietysti kyseenalaistamaan asian ja olivat sitä mieltä, että "voisin muuttaa mieleni" jos vain kokeilisin heidän kanssaan seksiä :-) :-)

Että niin, lukekaa oikeasti se profiili älkääkä vain kuvaa tsekatko.. Poistin profiilini ko paikasta, koska sama toistui koko ajan.
Taidan elää ihan suosiolla ilman kumppania.

Kommentit (152)

Vierailija
41/152 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Sehän on ihan asia homma että ilmaiset olevasi aseksuaali👍

Minusta sinun tekstistäsi näkyy enneminkin ongelmana sama mikä muilla naisilla, eli passiivisuus. Oletet sen seikan että olet nainen, riittävän.

Kun nainen on passiivinen niin nainen maksimoi mahdollisuutensa löytää ne miehet jotka yrittävät kaikkia naisia.

Faktahan kuitenkin on ettei kaikki miehet tee aloituksia ja omalla passiivisuudellasi sinä blokkaat ne pois. Jäljelle jää sitten ne miehet jotka eivät ole kiinnostuneita sinusta ihmisenä sekä yksilönä vaan siksi koska olet nainen.

Siis en minä vain odotellut yhteydenottoja, vaan selailin miesten profiileja itsekin. En kylläkään ottanut kehenkään itse yhteyttä, sillä yhdenkään profiili ei antanut viitteitä siitä, että minun kannattaisi kokeilla. Jotenkin tuntuisi, että miehet varsinkin kertoisivat heti olevansa aseksuaaleja jos sellaisia ovat, sillä valitettavasti miehistä ajatellaan hyvin usein automaattisesti näiden haluavan seksiä.

Ap

Off topic kai, mutta sallisitko miehen sitten tyydyttää seksuaaliset tarpeensa muualla, jos sellainen olisi mahdollista?

Jos mies haluaa seksiä, hän ei ole oikea kumppani minulle enkä minä hänelle. Sama kuin kehottaisi homoa seurustelemaan naisen kanssa ja käyvän harrastamassa seksiä Jaskan kanssa toisaalla.

Ap

Vierailija
42/152 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin seuranhakupalvelussa, niin en varmaan voisi vastata kenellekään miehelle siellä. En tiedä mitä noihin profiileihin kirjoitellaan nykyään, kun omasta suoli24 kokemuksestani on 11? vuotta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/152 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo asia käy ilmi ap:n aloitustekstistö, jos olisit sen vaivautunut lukenaan.

#tekeetulkinnatennakkoaseuksiaeikäsillämitäsiinälukee

Luin sen

Siinä kerrottiin että moni mies oli jättänyt lukematta.

Ikävää tietysti. Mutta jos 1000 miestä on lukenut sen eikä ole ottanut yhteyttä, ja ap on saanut kymmenen viestiä, kuinka ap tietää niistä tuhannesta?

Silti nillitätte täällä miehistä.

Tämä on aika mielenkiintoinen ilmiö. Otetaan ryhmästä kaikista huonoiten käyttäytyvät yksilöt ja yleistetään se sitten koko populaation ominaisuudeksi.

Toivoa sopii että nuoret miehet lukevat tätä palstaa ja päättelevät millaisia naiset ovat.

Tuossa vaan on se negatiivinen puoli, että kun tarpeeksi monesti väitetään asia olevan niin, niin monet alkaa uskoa asian olevan niin. Toistakymmentä miestä saa aikaan sen seurauksen, että nämä tuhannet miehet alkaa käyttäytymään samalla tavoin, koska "miehet on sellaisia".

En usko että alkavat. Enemmän he toteavat naisten olevan häiriintyneitä

Vierailija
44/152 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin sen

Ikävää tietysti. Mutta jos 1000 miestä on lukenut sen eikä ole ottanut yhteyttä, ja ap on saanut kymmenen viestiä, kuinka ap tietää niistä tuhannesta?

Mitä oikein selität? Enhän minä ole puhunut heistä, jotka ovat sivuuttaneet minut vaan heistä, jotka ottivat yhteyttä mutta eivät joko lukeneet tai välittäneet aseksuaalisuudesta (vaan kuvittelivat sen olevan jokin mielipide asia).

Ap

Jo otsikossa lukee "eikö miehet lue treffiprofiilia ollenkaan" ja naiset ulìsevat miehistä.

Sitä mä selitän.

Jos kerta olet tuollainen pilkunnussija, niin otsikossahan olisi pitänyt lukea KUKAAN MIES EI LUE TREFFIPROFIILIA tai sitten EIKÖ JOTKU MIEHET---.

Mahtaa sulla olla vaikeaa kun näet kaiken poikkiteloisen miehiin liittyen henkilökohtaisena loukkauksena.

Ap

ja nyt aloitit henkilökohtaisuudet? Eipä yllättänyt sekään.

Mitä pidät jos mies kirjoittaa "naiset ovat #metoo asioista valehtelevia h u o r i a ?

Siinähän ei nyt lue "KAIKKI NAISET" joten ei voi häiritä?

Ei niin? Tuo väite ei esimerkiksi minua koskisi, joten en siitä edes värähtäisi. Jotkut naiset varmaankin valehtelee #metoo asioissa, suurin osa takuulla ei.

Ap

Vierailija
45/152 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut laittaa profiiliin "koodisanan", jolla vastaus pitää aloittaa, jos on lukenut koko profiilin. Usein käy ilmi, että ei riitä kärsivällisyys lukemiseen tai äly sen sanan käyttämiseen.

Vierailija
46/152 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin sen

Mitä oikein selität? Enhän minä ole puhunut heistä, jotka ovat sivuuttaneet minut vaan heistä, jotka ottivat yhteyttä mutta eivät joko lukeneet tai välittäneet aseksuaalisuudesta (vaan kuvittelivat sen olevan jokin mielipide asia).

Ap

Jo otsikossa lukee "eikö miehet lue treffiprofiilia ollenkaan" ja naiset ulìsevat miehistä.

Sitä mä selitän.

Jos kerta olet tuollainen pilkunnussija, niin otsikossahan olisi pitänyt lukea KUKAAN MIES EI LUE TREFFIPROFIILIA tai sitten EIKÖ JOTKU MIEHET---.

Mahtaa sulla olla vaikeaa kun näet kaiken poikkiteloisen miehiin liittyen henkilökohtaisena loukkauksena.

Ap

ja nyt aloitit henkilökohtaisuudet? Eipä yllättänyt sekään.

Mitä pidät jos mies kirjoittaa "naiset ovat #metoo asioista valehtelevia h u o r i a ?

Siinähän ei nyt lue "KAIKKI NAISET" joten ei voi häiritä?

Ei niin? Tuo väite ei esimerkiksi minua koskisi, joten en siitä edes värähtäisi. Jotkut naiset varmaankin valehtelee #metoo asioissa, suurin osa takuulla ei.

Ap

No naiset eivät käyttäydy kuten väität joten samapa tuo

Vierailija
47/152 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin sen

Tämä on aika mielenkiintoinen ilmiö. Otetaan ryhmästä kaikista huonoiten käyttäytyvät yksilöt ja yleistetään se sitten koko populaation ominaisuudeksi.

Toivoa sopii että nuoret miehet lukevat tätä palstaa ja päättelevät millaisia naiset ovat.

Tuossa vaan on se negatiivinen puoli, että kun tarpeeksi monesti väitetään asia olevan niin, niin monet alkaa uskoa asian olevan niin. Toistakymmentä miestä saa aikaan sen seurauksen, että nämä tuhannet miehet alkaa käyttäytymään samalla tavoin, koska "miehet on sellaisia".

No sitähän tämä keskustelu on. Sinun mielestä siis tämän keskustelun naiset ovat häiriintyneitä.

Vierailija
48/152 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakos aloitetta ap on tehnyt miehille? 

Vierailija
49/152 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene pois öyhöttämästä, puutteessa kärsivä miesasiamies!

Vierailija
50/152 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut laittaa profiiliin "koodisanan", jolla vastaus pitää aloittaa, jos on lukenut koko profiilin. Usein käy ilmi, että ei riitä kärsivällisyys lukemiseen tai äly sen sanan käyttämiseen.

Jotkut laittaa sellasen turn-off-sanan, että sillä saa ne profiilin lukeneet kaikkoamaan. Mikähän siinäkin on ideana, että kerätä niitä huonompia yksilöitä?

Vierailija
51/152 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Minusta sinun tekstistäsi näkyy enneminkin ongelmana sama mikä muilla naisilla, eli passiivisuus. Oletet sen seikan että olet nainen, riittävän.

Kun nainen on passiivinen niin nainen maksimoi mahdollisuutensa löytää ne miehet jotka yrittävät kaikkia naisia.

Faktahan kuitenkin on ettei kaikki miehet tee aloituksia ja omalla passiivisuudellasi sinä blokkaat ne pois. Jäljelle jää sitten ne miehet jotka eivät ole kiinnostuneita sinusta ihmisenä sekä yksilönä vaan siksi koska olet nainen.

Siis en minä vain odotellut yhteydenottoja, vaan selailin miesten profiileja itsekin. En kylläkään ottanut kehenkään itse yhteyttä, sillä yhdenkään profiili ei antanut viitteitä siitä, että minun kannattaisi kokeilla. Jotenkin tuntuisi, että miehet varsinkin kertoisivat heti olevansa aseksuaaleja jos sellaisia ovat, sillä valitettavasti miehistä ajatellaan hyvin usein automaattisesti näiden haluavan seksiä.

Ap

Off topic kai, mutta sallisitko miehen sitten tyydyttää seksuaaliset tarpeensa muualla, jos sellainen olisi mahdollista?

Mikä pointti tällaisessa suhteessa sitten olisi, tai mikä olisi esim. sen miehen syy haluta suhteeseen naisen kanssa, jonka kanssa ei kuitenkaan voi saada sellaista suhdetta, mitä itse haluaisi (eli seksiä sisältävää suhdetta)? Eikö sen miehen kannattaisi suoraan etsiä nainen, joka haluaa seksiä?

Tuo kuvaamasi järjestely sopii tilanteeseen, jossa on oltu todella pitkään yhdessä ja rakastetaan puolin ja toisin, on yhteinen elämä ja halutaan jatkaa sitä yhdessä, mutta sitten syystä tai toisesta toisen seksihalut ovat loppuneet. Tällöin tuo järjestely voi joillekin sopia. Mutta ei ole mitään järkeä lähteä etsimään täysin tuntemattomasta ihmisestä kumppania jokseenkin monimutkaiseen järjestelyyn, etenkin kun sitten pitäisi vielä löytyä se syy ja motiivi, miksi juuri ne kaksi seksuaalisuudeltaan erilaista ihmistä päätyisivät yhteen. 

Vierailija
52/152 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin sen

No sitähän tämä keskustelu on. Sinun mielestä siis tämän keskustelun naiset ovat häiriintyneitä.

kyllä

Vierailija
53/152 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea aloitusta, mutta miten olisi päiväkahfeet ?

Sincc

Vierailija
54/152 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Ap

Mikä pointti tällaisessa suhteessa sitten olisi, tai mikä olisi esim. sen miehen syy haluta suhteeseen naisen kanssa, jonka kanssa ei kuitenkaan voi saada sellaista suhdetta, mitä itse haluaisi (eli seksiä sisältävää suhdetta)? Eikö sen miehen kannattaisi suoraan etsiä nainen, joka haluaa seksiä?

Tuo kuvaamasi järjestely sopii tilanteeseen, jossa on oltu todella pitkään yhdessä ja rakastetaan puolin ja toisin, on yhteinen elämä ja halutaan jatkaa sitä yhdessä, mutta sitten syystä tai toisesta toisen seksihalut ovat loppuneet. Tällöin tuo järjestely voi joillekin sopia. Mutta ei ole mitään järkeä lähteä etsimään täysin tuntemattomasta ihmisestä kumppania jokseenkin monimutkaiseen järjestelyyn, etenkin kun sitten pitäisi vielä löytyä se syy ja motiivi, miksi juuri ne kaksi seksuaalisuudeltaan erilaista ihmistä päätyisivät yhteen. 

Jos on seksuaalisesti aktiivinen mies joka ei pysy parisuhteessa koska haluaa paneskella kaikkea liikkuvaa, tai hiljan liikkunutta.

Vierailija
55/152 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene pois öyhöttämästä, puutteessa kärsivä miesasiamies!

jotta saatte vihata miehiä rauhassa?

Älä anna läsnäoloni häiritä

Vierailija
56/152 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kyttää kuvia pillunkiilto silmissä, ei niitä mitkään profiilit kiinnosta. Fakta.

Tämä on kyllä kieltämättä totta. Miehet lähettävät kaikille silmää miellyttäville naisille viestiä riippumatta mitä profiilissa lukee, mutta nainen voi parantaa huomattavasti mahdollisuuksiansa panostamalla kaikkensa ulkonäköön (silarit, täytettä huuliin jos on epäsymmetriset huulet, laihdutus ym.)

Vierailija
57/152 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kyttää kuvia pillunkiilto silmissä, ei niitä mitkään profiilit kiinnosta. Fakta.

Juurikin näin. Ihan sama mitä.sinne kirjoittaa. Vaikka laittaisit, että et etsi seksiseuraa, niin taatusti saat muutaman mutsin pllunvonkaajilta.

"Oon täällä treffipalstalla ihan muuten vaan, seksi ei käynyt mielessäkään."

58/152 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Kommentti, joka vastaa täysin ohi aloituksen, ja "yllättäen" kommentti on vieläpä miehen kirjoittama.

Miten niin ohi? 🙂 Maitsinhan että on todellakin ok mainita omasta aseksuaalisuudesta ja aloittakahan pähkäili miksi miehet ei lue profiilitekstejä.

Ymmärtääkseni vastasin siihen aika täsmällisesti. Kertauksena todettakoon että syy on se että ne miehet jotka laittavat aloitusviestin, laittavat sen takia koska vastapuolella tai vastaanottajana on nainen. Se minkälainen nainen on kyseessä ei ole merkitystä. Kyseessä on vaan massapostaus, kaikille naisille mitä löytyy.

Yksinkertaisin keino millä nainen voi kontrolloida keneen haluaa tutustua on se että on itse aktiivinen. Katselee kaikkia profiileja mitä löytyy ja lähettelee niille viestiä kenen profiili viehättää🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
59/152 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut täysin saman. Profiilissani lukee selkeästi että en halua deittailla miestä jolla on lapsia enkä hakua lapsia myöskään tulevaisuudessa. Kas kummaa aina selviää jälkeenpäin että miehellä niitä tenavia onkin tai hän haluaa perustaa perheen. Se on näkemiin saman tien.

Vierailija
60/152 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Ap

Jos on seksuaalisesti aktiivinen mies joka ei pysy parisuhteessa koska haluaa paneskella kaikkea liikkuvaa, tai hiljan liikkunutta.

Mutta miksi hän haluaisi suhteeseen nimenomaan aseksuaalin kanssa, ja miksi aseksuaali haluaisi tällaisen miehen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi