Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauhea rikos on jättää ehkäisy pois ilman miehen lupaa?

Vierailija
02.08.2006 |

Mies haluaa lapsen, mutta ei VIELÄ. Mä en malta odottaa...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos todella rakastat miestäsi, se on valehtelua ja valehtelusta jää aina kiinni, odota että miehesi on valmis lapsen tekoon, sinullakin on sitten parempi olo.

Vierailija
2/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko todella tehdä noin sikamaisen tempun miehellesi? Etkö häntä rakasta? Jos mies ei halua vielä lasta, niin hän ei halua. Luuletko että asia siitä paremmaksi muuttuu, että sinä salaa jätät ehkäisyn pois ja tulet kenties raskaaksi? Mitä luulet miehen siitä tuumivan? Olisitko sitten onnellinen jos miehesi vaikka jättäisi sinut siitä hyvästä?

Jokaisella lapsella on oikeus syntyä tähän maailmaan haluttunut, niin että häntä haluaa sekä äiti että isä. Muista se!

Jos tuollaisen tempun teen, sanon vaan, että olet vi**umainen lutka joka ei sitä lasta saati miestä ansaitse! HÄPEÄ moisia ajatuksia!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikein että mies vaatii odottelemaan kenties vuosikausia ja samalla naisen mahdollisuus tulla raskaaksi pikkuhiljaa heikkenee?

Vierailija
4/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä asiassa ole mitään epäselvää. Lapsen on oltava kahden kauppa, se on nimittäin ikuisesti sitten olemassa elämässänne.

Turhaa leikitellä edes moisella ajatuksella. Jos mies ei lasta halua, niin lasta ei tehdä. Mun mielestä erittäin selvä juttu. Tai sitten nainen hankkikoon miehen, joka lapsen haluaa.

Vierailija
5/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi päättää jääkö hän odottelemaan miehen vauvakuumetta vai vaihtaako miestä.

Vierailija
6/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni joku mies on tehnyt joskus Suomessa rikosilmoituksen naisesta, joka valehteli käyttävänsä ehkäisyä. Sen kummemmin en ole asiasta kuullut, joten en tiedä miten kävi.

Sinun ei ole pakko käyttää ehkäisyä, mutta sano se suoraan miehelle.

Vierailija
7/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että moni nainen viettää sellaisen teon takia loppuelämänsä yksin lapsensa kanssa

Vierailija
8/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on oikus olla toivottu ja miehen huijaaminen isäksi on säälittävää ja väärin. Minä tiedän sellasen tapauksen, lapsi on jo aikuinen mutta isä ei ole kuvioissa mukana enää. He yrittivät vuosia elää normaalia perhe-elämää lapsen syntymän jälkeen, mutta vaikka mies rakastaakin lastaan hän ei ikinä antanut anteeksi naiselle sitä petosta.

Vierailija
9/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosissani. Vaikuttaa elämään paljon enemmän kuin vaikka ryöstetyksi tuleminen.

Vierailija
10/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pistää mietityttämään, että millainen suhde sellaisella muutenkin on mieheensä. Ja mitä hän ajatelee parisuhteen luottamuksesta ja rehellisyydestä?

Vierailija
11/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin miehelle että haluan vauvan ja lopetan ehkäisyn, sinä voit käyttää kortsua tai muuta ehkäisyä jos siltä tuntuu:) Kolme kk ja maha alkoi kasvaa, mies siis tiesi ja vastuu ehkäisystä oli hänen.

Teoriani on että monelle miehelle se on pelottava ja iso askel elämässä kun on tulossa isäksi ja minä hiukan autoin häntä päättämään.

Yhdessä ollaan ja yhdessä lapsiamme hoidetaan.

Vierailija
12/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eipä saanut mamma petoksellaan ihan sitä tulosta mitä tarkoitti. Lapsi on kyllä tosi suloinen ;)

Vierailija
13/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on itsemääräämisoikeutensa ja loukkaat sitä todella pahasti jos hankkiudut raskaaksi miehesi tietämättä. Pahimmassa tapauksessa jäät sitten yh:ksi. Mieti sitä!

Vierailija
14/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano että on sen vuoro huolehtia ehkäisystä.... ja sitähän se ei tee kuitenkaan...

Vierailija
15/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin kanssa pillerit pois (meillä kyllä oli jo yksi lapsi) ja sanoin miehelle että huolehtikoon itse ehkäisystä jos ei toista lasta ihan heti halua - pari viikkoa myöhemmin olin raskaana!

Kieltämättä mieheni ei ole ikinä sanonut ettei lasta vielä haluaisi, hän on aina sanonut että lapsi saa tulla sitten kun MINÄ olen siihen valmis! Että siinä mielessäkin vissi ero.

Nyt meillä on kolme lasta ja 9-vuotishääpäivää vietettiin vähän aikaa sitten.

Vierailija
16/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi pannut tahallaan rikotulla kondomilla ja olisit tullut raskaaksi? Olisiko se esim. nuorena tyttönä ollut tosi kiva juttu, vaikka olitkin aikonut haluta lapsia vasta vuosia myöhemmin?

Idiootti.

Vierailija
17/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrankin risamayalta järkevää puhetta.

Toi oli kyllä tosi hyvin sanottu.

Vierailija
18/26 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin se jos äiti ei halua lasta, se voi tehdä

abortin.. milläs isä sen tekee??

Vierailija
19/26 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä todellakaan rupea tuollaseen pelleilyyn. Ero siitä vaan tulee.

Vierailija
20/26 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni olisi ihan kamala paikka jos nyt (tai joskus vielä) tulisin raskaaksi. Ja jos vielä joku olisi sen mulle tehnyt tahallaan!!!