Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysä/venynyt esinahka, onko turn off naisille?

Vierailija
12.01.2021 |

Jos mies on runkannut liikaa ja tämän myötä esinahka on venynyt, niin onko se turn off naisille? Lepotilassa esinahka on selvästi ryppyinen ja tulee reilusti terskan yli.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten liika runkkaaminen on todettu?

Itselläni näin ei ole käynyt. Runkkaan noin 3 kertaa päivässä ja näin olen tehnyt yli 35 vuoden ajan.

M48, runkkauksen välisen ajan penetroiva

Vierailija
2/21 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin monesta munasta kokemusta, mutta olen luullut että se aina näyttää siltä.

Ei sillä ole kyllä yhtään mitään merkitystä miltä näyttää, kunhan tuntuu hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksikään penis ole saman näköinen mutta vielä enemmän variaatioita on vulvissa - tutkipa! Ovatko esimerkiksi sinun häpyhuulesi symmetriset?

Vierailija
4/21 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen muka näkee lepotilassa olevan peniksen?

Vierailija
5/21 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali penis sulla on eli ei ole turn off. Ja runkata voit huoletta, se ei esinahkaasi venytä.

Kuka ihme tuollaista pojille vielä tänä päivänä opettaa, että runkkaamisesta on haittaa.

Vierailija
6/21 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on hyvä ja normaali penis sinulla eli ei ole turn off.

Vierailija
7/21 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä naisista, mutta löysä esinahka miellyttää ainakin minun silmää. Sellaista on kiva venytellä ja lutkutella. Esinahka ei muuten veny tavallisesta runkkaamisesta, mutta sitä pystyy kyllä halutessaan venyttämään niin kuin mitä tahansa ihoa.

Vierailija
8/21 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstahomo kirjoitti:

En tiedä naisista, mutta löysä esinahka miellyttää ainakin minun silmää. Sellaista on kiva venytellä ja lutkutella. Esinahka ei muuten veny tavallisesta runkkaamisesta, mutta sitä pystyy kyllä halutessaan venyttämään niin kuin mitä tahansa ihoa.

Voi tarvittaessa käyttää ritsana.

Vierailija
9/21 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin säilytin esinahan alla aina muutamia lantteja pysäköintiä varten.

Vierailija
10/21 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on löysä esinahka, eikä ole seuraus runsaasta runkkaamisesta, vaan siitä, että penis kasvaa erektiossa huomattavan paljon. Levossa alle kymmensenttisestä tulee 19 cm patukka.

Vierailija
11/21 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on nahkaa enemmän ja se roikkuu terskan yli oikein kunnolla (ns.tuppikulli) ja toisilla se ei riitä terskan yli edes löysänä. Ja kaikkia noiden väliltä. Kaikki näistä on normaaleja. Erilaisia ollaan.

Vierailija
12/21 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisilla on nahkaa enemmän ja se roikkuu terskan yli oikein kunnolla (ns.tuppikulli) ja toisilla se ei riitä terskan yli edes löysänä. Ja kaikkia noiden väliltä. Kaikki näistä on normaaleja. Erilaisia ollaan.

Näinhän se on myös labian dimensioissa.

Vierailija
13/21 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa onko se löysä ainakin erektiossa esinahka menee terskan vallin  yli eikä jää poimulle, lepotilassa palaa terskan yli. Silloin kun ei ollut kertaakaan mennyt terskan yli esinahka ja penis  oli kuin kuuraketti voimakkaan erektion aikana, ensin alkuun esinahka oli melko jämti kun veti esinahan terskan yli, siitä on kyllä penis ja terska tullut uusiin mittasuhteisiin, esinahkakin sopeutunut kasvaneeseen terskaan.

Vierailija
14/21 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kalu kasvaa erektiossa paljon, on esinahka auttamattomasti löysä veltossa vehkeessä. Näin minulla ainakin.

Vierailija
15/21 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nahkaa, joku vei sen kun olin pikkupoika. Olisipa minkun nahkani venynyt runkkaamisesta, mutta ei todellakaan ole. eipä ole huppua peittämässä vaikka kuinka runkkaisi.

Vierailija
16/21 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esinahkani  jäi  terskan  taakse  tosi  tiukalle  13-v  ikäisenä .  Kauhean  kipeä  kolme  vrk  lähes  virtsaamatta  kivun  vuoksi !  Halusin  eka  kertaa  nähdä  mitä  on  TIUKAN  nahan  alla  ja  vedin  väkisin  taakse .  Seksi  alkoi  onnistua  oikein  ympärileikkauksen  jälkeen .  Nahka  oli  revennyt / venynyt  liiaksi ,  leikkaus  sairaalassa .  Tuli  hyvä .  Ensin  hävetti ,  nyt  ole  ylpeä  kalustani .

Vierailija
17/21 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naked attractionissa (UK) ainakin yksi neiti-x yökkäili esarille.

Vierailija
18/21 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä ja pitkä esinahka, jota kutsuttu muurahaiskarhun kärsäksikin, löytyy täällä. Myöhemmällä iällä tiesivät isovanhemmat kertoa että pidin aina kättä vaippahousuissa syystä joka ei selvinnyt.

Myöhemmin kävi ilmi että pelkäsin pissan tuloa, pissata, josta syystä puristin pilin päätä kokoon jolloin se venyi ajan myötä peukalon ja etusormen puristuksessa. No, ennemmin tai myöhemmin hätä oli suurimmilaan ja pissa tuli ja itkin samalla.

Jälkiselvittelyssä kävi ilmi jonkinlainen tulehdus joka kirveli virtsatessa ja piti hoitaa, kaiken järjen tuo pidätyspuristustapa jatkui myöhemminkin.

Puhuin kuunvaihteessa jonohoitajan kanssa joka kertoi että lääkäri oli pyytänyt operaatioajan nyt helmikuulle. Nyt odotan milloin vahvistavat ajan.

Vierailija
19/21 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä ei esaria ollenkaan 

Vierailija
20/21 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peenis ulottuu vain puoleenväliin reittä mutta esinahka ulottuu polviin saakka. Toimii raippana myös. Kiva lätsäytellä pepulle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi