Löysä/venynyt esinahka, onko turn off naisille?
Jos mies on runkannut liikaa ja tämän myötä esinahka on venynyt, niin onko se turn off naisille? Lepotilassa esinahka on selvästi ryppyinen ja tulee reilusti terskan yli.
Kommentit (21)
Ei ole kovin monesta munasta kokemusta, mutta olen luullut että se aina näyttää siltä.
Ei sillä ole kyllä yhtään mitään merkitystä miltä näyttää, kunhan tuntuu hyvältä.
Ei yksikään penis ole saman näköinen mutta vielä enemmän variaatioita on vulvissa - tutkipa! Ovatko esimerkiksi sinun häpyhuulesi symmetriset?
Koska nainen muka näkee lepotilassa olevan peniksen?
Ihan normaali penis sulla on eli ei ole turn off. Ja runkata voit huoletta, se ei esinahkaasi venytä.
Kuka ihme tuollaista pojille vielä tänä päivänä opettaa, että runkkaamisesta on haittaa.
Ihan on hyvä ja normaali penis sinulla eli ei ole turn off.
En tiedä naisista, mutta löysä esinahka miellyttää ainakin minun silmää. Sellaista on kiva venytellä ja lutkutella. Esinahka ei muuten veny tavallisesta runkkaamisesta, mutta sitä pystyy kyllä halutessaan venyttämään niin kuin mitä tahansa ihoa.
palstahomo kirjoitti:
En tiedä naisista, mutta löysä esinahka miellyttää ainakin minun silmää. Sellaista on kiva venytellä ja lutkutella. Esinahka ei muuten veny tavallisesta runkkaamisesta, mutta sitä pystyy kyllä halutessaan venyttämään niin kuin mitä tahansa ihoa.
Voi tarvittaessa käyttää ritsana.
Aiemmin säilytin esinahan alla aina muutamia lantteja pysäköintiä varten.
Minulla on löysä esinahka, eikä ole seuraus runsaasta runkkaamisesta, vaan siitä, että penis kasvaa erektiossa huomattavan paljon. Levossa alle kymmensenttisestä tulee 19 cm patukka.
Toisilla on nahkaa enemmän ja se roikkuu terskan yli oikein kunnolla (ns.tuppikulli) ja toisilla se ei riitä terskan yli edes löysänä. Ja kaikkia noiden väliltä. Kaikki näistä on normaaleja. Erilaisia ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Toisilla on nahkaa enemmän ja se roikkuu terskan yli oikein kunnolla (ns.tuppikulli) ja toisilla se ei riitä terskan yli edes löysänä. Ja kaikkia noiden väliltä. Kaikki näistä on normaaleja. Erilaisia ollaan.
Näinhän se on myös labian dimensioissa.
En osaa sanoa onko se löysä ainakin erektiossa esinahka menee terskan vallin yli eikä jää poimulle, lepotilassa palaa terskan yli. Silloin kun ei ollut kertaakaan mennyt terskan yli esinahka ja penis oli kuin kuuraketti voimakkaan erektion aikana, ensin alkuun esinahka oli melko jämti kun veti esinahan terskan yli, siitä on kyllä penis ja terska tullut uusiin mittasuhteisiin, esinahkakin sopeutunut kasvaneeseen terskaan.
Jos kalu kasvaa erektiossa paljon, on esinahka auttamattomasti löysä veltossa vehkeessä. Näin minulla ainakin.
Ei ole nahkaa, joku vei sen kun olin pikkupoika. Olisipa minkun nahkani venynyt runkkaamisesta, mutta ei todellakaan ole. eipä ole huppua peittämässä vaikka kuinka runkkaisi.
Esinahkani jäi terskan taakse tosi tiukalle 13-v ikäisenä . Kauhean kipeä kolme vrk lähes virtsaamatta kivun vuoksi ! Halusin eka kertaa nähdä mitä on TIUKAN nahan alla ja vedin väkisin taakse . Seksi alkoi onnistua oikein ympärileikkauksen jälkeen . Nahka oli revennyt / venynyt liiaksi , leikkaus sairaalassa . Tuli hyvä . Ensin hävetti , nyt ole ylpeä kalustani .
Naked attractionissa (UK) ainakin yksi neiti-x yökkäili esarille.
Löysä ja pitkä esinahka, jota kutsuttu muurahaiskarhun kärsäksikin, löytyy täällä. Myöhemmällä iällä tiesivät isovanhemmat kertoa että pidin aina kättä vaippahousuissa syystä joka ei selvinnyt.
Myöhemmin kävi ilmi että pelkäsin pissan tuloa, pissata, josta syystä puristin pilin päätä kokoon jolloin se venyi ajan myötä peukalon ja etusormen puristuksessa. No, ennemmin tai myöhemmin hätä oli suurimmilaan ja pissa tuli ja itkin samalla.
Jälkiselvittelyssä kävi ilmi jonkinlainen tulehdus joka kirveli virtsatessa ja piti hoitaa, kaiken järjen tuo pidätyspuristustapa jatkui myöhemminkin.
Puhuin kuunvaihteessa jonohoitajan kanssa joka kertoi että lääkäri oli pyytänyt operaatioajan nyt helmikuulle. Nyt odotan milloin vahvistavat ajan.
Peenis ulottuu vain puoleenväliin reittä mutta esinahka ulottuu polviin saakka. Toimii raippana myös. Kiva lätsäytellä pepulle
Miten liika runkkaaminen on todettu?
Itselläni näin ei ole käynyt. Runkkaan noin 3 kertaa päivässä ja näin olen tehnyt yli 35 vuoden ajan.
M48, runkkauksen välisen ajan penetroiva