Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
vedin yhden keittiön alakaapin kaikki tavarat lattialle kun etsin jeesusteippia, nyt en jaksa laittaa niitä takasin
12.01.2021 |
eikä tietenkään sellasta teippirullaa löytynyt, vaikka olen muistavinani että jossain pitäs olla ihan avaamaton ja uusi ilmastointiteippirulla. Mutta ei ollut ainakaan tossa kaapissa, missä työkaluja ja kaikenlaista tommosta taloustavaraa säilytän.
Mitä te tekisitte, jättäisitte ne siihen huomiseen, vai pyytäisitte teiniltä apua?
Minä pyysin teiniltä ja lupas ne kohta korjata.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa