Käytänkö jonkun muun nettiä nyt uudessa asunnossani?
Muutin uuteen kotiin pari viikkoa sitten. En siirtänyt laakakaistaliittymääni tänne, vaan täällä toimi netti heti. Yhdistin vain modeemin nettiin ja laitoin siihen sen modeemissa olevan pitkän kirjain-numero-tunnisteen. Netti toimii täällä jo toista viikkoa. Edellinen asukas on tässä asunnossa asunut useampi kuukausi sitten eli ei hetkeen ketään. Netti kun toimii niin siis käytänkö nyt jotenkin naapurin nettiäni vai täh? Tässä ei pitäisi olla ilmaista nettiä tässä talonyhtiössä. Ja kyllä, olen aivan uuvatti näissä asioissa, ensimmäistä kertaa itse hoidan nettini asioita ja asennuksia ollenkaan.
Kommentit (5)
Sinulla on modeemi ja siinä tunniste. Se sun laajakaista tulee sinulle sen kautta, ei sitä tarvitse mitenkään erikseen siirtää. Paitsi laite tietenkin.Palveluntarjoajalle kannattaa ilmoittaa uusi osoite, että saat laskun oikein (tosin verkkopankkiinhan se tulee, ei osoitetta välttämättä tarvitse erikseen ilmoitella).
Käytät s..tana mun nettiä! Lopeta heti!
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on modeemi ja siinä tunniste. Se sun laajakaista tulee sinulle sen kautta, ei sitä tarvitse mitenkään erikseen siirtää. Paitsi laite tietenkin.Palveluntarjoajalle kannattaa ilmoittaa uusi osoite, että saat laskun oikein (tosin verkkopankkiinhan se tulee, ei osoitetta välttämättä tarvitse erikseen ilmoitella).
Jaa että jos jätän irtisanomatta edullisen taloyhtiölaajakaistan ja otan modeemin mukaan uuteen asuntoon, jossa ei ole taloyhtiösopimusta, niin voin jatkaa edullista surffausta? Tuskin!
Ei tuosta selityksestä kyllä saanut mitään selkoa mitä oikeasti teit. Joten ei voi sanoa...