Tekis mieli riipasta kunnon känni
Harmi kun ei voi, kun olen lapsen kanssa kotona. Ai että kun voisinkin niin joisin niiiiiiiin paljon! 😡
Kommentit (12)
Ei kannata. Huominen menee vaan sitten kippeenä.
Kaikki syyt, jotka estävät meitä riipaisemasta kunnon kännejä, ovat tekosyitä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki syyt, jotka estävät meitä riipaisemasta kunnon kännejä, ovat tekosyitä.
Jep töissäkin ovat niin pikkumaisia että varmaan tulisi sanomista jos siellä 6-8 loiventavaa joisi. Kyllä mä jo tiedän mitä huomenna tarvisi jos tänään raapaisisi kännin päälle. Onneksi ei hirveesti janota, ehkä 3/10 haluttais kupittaa.
Kyllä mullekin viinakset maistuu mut vain viikonloppuna.
Harmittaa vähän että nyt viiskymppisenä tulee vain autopahoinvointi jos juo enemmän kuin pari lasia viiniä. Koska joskus olis kiva olla känninen muija! Ei vaan pysty.
Yksi pieni puhelinsoitto, niin sosiaalitantta hakee lapsen pois ja sitten on mahdollista ryypätä. MOT
Minä lupasin itselleni, että vasta 1.4. otan seuraavan kerran. Tänään tuntui hetken, että jos salaa itseltä, mutta enpä tosissani edes aikonut. Viinipullo nautittuna kerta/vko on minun elämäni ainoa nautinto. Lenkkeily, eikä mikään tunnut miltään. Plääh.
Mistä te ilmeiset saatte elämäänne iloa?
Olen vanhuuseläkkeellä jo, joten työ ja lapset ei häiritse.
Vierailija kirjoitti:
Minä lupasin itselleni, että vasta 1.4. otan seuraavan kerran. Tänään tuntui hetken, että jos salaa itseltä, mutta enpä tosissani edes aikonut. Viinipullo nautittuna kerta/vko on minun elämäni ainoa nautinto. Lenkkeily, eikä mikään tunnut miltään. Plääh.
Mistä te ilmeiset saatte elämäänne iloa?
Olen vanhuuseläkkeellä jo, joten työ ja lapset ei häiritse.
Tällä hetkellä elämä on melko ankeaa. Ei koronan takia oikein ole mitään muutakaan tekemistä tai haluakaan mihinkään. Keväällä ajattelin että nyt annan luvan itselleni tissutella kun tuli rajoitukset, mutta kun tämä kestää ja kestää. Lapsi on kuumeessa eikä ole pariin yöhön nukkunut. Varmaan riipasen heti kun menee isänsä luo.
Ap
Anna lapsi pois jos känni on sinulle tärkein asia maailmassa.
Anna mennä, joka työpaikalla haisee käsidesi niin vahvasti ettei viinan hajua huomaa kukaan.
Seuraavaksi kun lapsi hoidossa, nautit sitten. Muistan kyllä itse tunteen kun lapset oli pieniä. Nyt ne asuu jo omillaan ja on aikuisia.