Tunnetko ketään isosti voittanutta veikkausvoittajaa tai oletko itse?
Olemme usein kaveripiirissä pohtineet tätä (keski-suomen alue) että tietääkö kukaan meistä sellaista henkilöä, joka olisi voittanut joskus lotossa, eurojaskassa tai jossain vastaavassa. Tulos on pyöreä nolla! Vaikka vanhempamme ovat veikanneet, isovanhemmat ovat lotonneet, koulussa kaveripiiri on erittäin laaja ja eri paikkakunnilta saapuneita opiskelijoita niin silti kukaan meistä ei ole koskaan kuullut jonkun todellisen ihmisen voittavan lotossa. Eiks se ole aika outoa? Kuinka monta lottomiljonääriä suomessa muka edes on?
Kommentit (24)
Eräs tietämäni tutun perhe voitti loton päävoiton menneinä vuosikymmeninä.
Vierailija kirjoitti:
Ja jostain syystä esim Eurojackpotin voitto menee aina jossain Pihtiputaan ABC:llä ilman veikkauskorttia pelanneelle. Kuinka kätevää, äärimmäisen helppoa huijata, että muka joku voitti. Suomalaisethan ei rahoilla leveile, joten kukaan ei odotakaan näkevänsä pihtiputaalaista ökyilijää. Isoja voittoja on tullu Suomen pikkupaikkakunnille niin paljon, että maakunnat on täynnä miljonäärejä. Tai ”on”.
Tietysti voi myös miettiä, kun netissä täytät kupongin, on se rivi siellä heti tiedossa. Onko miten helppo ”arpoa” sellainen rivi, jota kukaan ei veikannut...?
Ja sanokaa minun sanoneen, seuraava iso Eurojackpot-voitto menee taas jollekin pikkupaikkakunnalle.
Tuohon kiinnitin huomiota minäkin. Aika monta kertaa mennyt iso voitto lotoista ja kenosta ja kaikki tai mitään sellaiselle joka on pelannut ilman Veikkauskorttia.
Onko niin, että numerot on ohjelmoitu jotenkin eli niitä ei arvota usein mitkä on jo tunnistettu kortilla?
En ole itse voittanut muutamaa kymppiä enempää vaikka olen lotonnut vuosikymmeniä ja eurojaskaakin pelaan rivin koka viikko, en myöskään tunne isompia summia voittaneita.
Olen useampikertainen lottovoittaja ja voittanut myös vakioveikkauksessa. 4+1 toi muistaakseni vajaa parikymppiä ja pari kertaa sen lisäksi neljällä oikein saanut sen vajaan kympin. Vakiovoitto on edelleen suurin voittoni, muistaakseni 11 oikein toi vajaa kolmesataa markkaa.
Miinuksella omat rahapelini Veikkauksen peleihin ovat, varmaan muutaman satasen euroissa. Yleensä pari riviä lottoan ja normaali tulos on nolla oikein tai yksi oikein. Neljä oikein on minusta kova saavutus.
Ihmettelen muuten miksi kaikki tarkoittaa lottovoittajalla päävoittajaa? Oma tavoite on saada joku päivä edes 5 oikein. Sekin on hyvin epätodennäköistä toki mutta pitää yrittää kun elinpäiviä vielä riittää, toivottavasti