Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon niin onnellinen että mun 30+ mies ei pelaa, syö ihan mitä vaan vihreetä mielellään ja on muutenkin niin epä ugh-luolamies

Vierailija
12.01.2021 |

Ei piere. Käy suihkussa joka päivä. On kohtelias.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaa homo.

Ainiin unohdin tärkeimmän: hänellä on niin loistava itsetunto että ei alennu just tälläseen ajatteluun ja kommunikaatioon. Hirveää 15v Jonnemenoa... Hankipa vähän vahvempi miehuuden identiteetti.

ap

Kur kur, kuinka vahvan, rohkean ja itsenäisen naisen merkki yrittää rais ka ta, jonkun itsetuntoa kehuskelemalla millaiselle miehelle levittää jalkana. Elämä liian tylsää ja tavanomaista ja nyt pitää päästellä paineita ajanvietteenä käytettävällä keskustelupalstalla?

Juu ilkeä nainen lyttää jonkun viattoman, suloisen ja täysin hyvätahtoisen homottelijan itsetunnon. Amnesty, SRP, ANIMALIA! JOKU!

Rumat sanat pitäisi jo tuossa iässä osata laittaa käyttäytyjän puutteellisuuden piikkin eikä antaa hänelle sitä huomiota.

Vierailija
42/47 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parkkiintuneena sinkkuan sanon, että kiva kuulla. - Ehkä joku osaa arvostaa minussakin joskus näitä piirteitä, mitä Ap kerroit. - "Äsh" Minusta ne on, niin päivittäsiä ja normaaleja, että en ole ikinä aatellut, että kukaan osaisi niitä mitenkään erityisesti noteerata. 

Näin ajattelen itsekin. Mutta unohdan että näin ei ole ja yritän muistaa olla kiitollinen. Mitenkään en suosittele asiaa korostamaan sen enempää, toki voi sanoa että et käytä aikaasi pelaamiseen ja mielestäsi piereskely ei ole huumoria vaan normaali ruumiintoiminto jota ei myöskään tarvita hävetä mutta kuuluu vessaan - jos niin rentoon keskusteluun pääsee että voi noin sanoa.

Hyvä, että muistat. - Kyllähän mm, tällä palstalla kohtaa varmaan päivittäin kirjoituksia, joissa joku harmittelee ja kiukuelee sitä, kuinka oma kumppani ei tee omaa osaansa ja osallisu yhteisen arjen ylläpitoon tai huomioi (postiivisesti), vaan kohelee kuin olisi toiselle vain ilmaa...

Eri   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sepäs hienoa, ap.

Mikä oli aloituksesi pointti? Haukkua kaikki miehet? 

Vierailija
44/47 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse niin onnellinen että mun 30+ mies pelaa videopelejä, syö vihreääkin mielellään ja on muutenkin niin ihana. Ja pelaa mun kanssa yhdessä.

Vierailija
45/47 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tosi onnellinen että mun mies ei ole koskaan tykännyt katsoa telkkarista urheilua. Siis ihanaa! Kyllä hän liikkuu paljon mutta ei ole penkkiurheilija. 

Syö makkaraa kyllä vähän liiaksikin. 

Vierailija
46/47 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, just eilen luin täältä, että saadakseen naisen innostumaan miehen pitää olla luolamiehen kaltainen alfauros.

Älä usko ketään, joka väittää kaikkien naisten olevan keskenään samanlaisia.

Vierailija
47/47 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tylsältä tyypiltä, en jaksais

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan