Oon niin onnellinen että mun 30+ mies ei pelaa, syö ihan mitä vaan vihreetä mielellään ja on muutenkin niin epä ugh-luolamies
Ei piere. Käy suihkussa joka päivä. On kohtelias.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parkkiintuneena sinkkuan sanon, että kiva kuulla. - Ehkä joku osaa arvostaa minussakin joskus näitä piirteitä, mitä Ap kerroit. - "Äsh" Minusta ne on, niin päivittäsiä ja normaaleja, että en ole ikinä aatellut, että kukaan osaisi niitä mitenkään erityisesti noteerata.
Näin ajattelen itsekin. Mutta unohdan että näin ei ole ja yritän muistaa olla kiitollinen. Mitenkään en suosittele asiaa korostamaan sen enempää, toki voi sanoa että et käytä aikaasi pelaamiseen ja mielestäsi piereskely ei ole huumoria vaan normaali ruumiintoiminto jota ei myöskään tarvita hävetä mutta kuuluu vessaan - jos niin rentoon keskusteluun pääsee että voi noin sanoa.
Hyvä, että muistat. - Kyllähän mm, tällä palstalla kohtaa varmaan päivittäin kirjoituksia, joissa joku harmittelee ja kiukuelee sitä, kuinka oma kumppani ei tee omaa osaansa ja osallisu yhteisen arjen ylläpitoon tai huomioi (postiivisesti), vaan kohelee kuin olisi toiselle vain ilmaa...
Eri
No sepäs hienoa, ap.
Mikä oli aloituksesi pointti? Haukkua kaikki miehet?
Oon itse niin onnellinen että mun 30+ mies pelaa videopelejä, syö vihreääkin mielellään ja on muutenkin niin ihana. Ja pelaa mun kanssa yhdessä.
Mä oon tosi onnellinen että mun mies ei ole koskaan tykännyt katsoa telkkarista urheilua. Siis ihanaa! Kyllä hän liikkuu paljon mutta ei ole penkkiurheilija.
Syö makkaraa kyllä vähän liiaksikin.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, just eilen luin täältä, että saadakseen naisen innostumaan miehen pitää olla luolamiehen kaltainen alfauros.
Älä usko ketään, joka väittää kaikkien naisten olevan keskenään samanlaisia.
Kuulostaa tylsältä tyypiltä, en jaksais
Rumat sanat pitäisi jo tuossa iässä osata laittaa käyttäytyjän puutteellisuuden piikkin eikä antaa hänelle sitä huomiota.