Oon niin onnellinen että mun 30+ mies ei pelaa, syö ihan mitä vaan vihreetä mielellään ja on muutenkin niin epä ugh-luolamies
Ei piere. Käy suihkussa joka päivä. On kohtelias.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Varmaa homo.
Ainiin unohdin tärkeimmän: hänellä on niin loistava itsetunto että ei alennu just tälläseen ajatteluun ja kommunikaatioon. Hirveää 15v Jonnemenoa... Hankipa vähän vahvempi miehuuden identiteetti.
ap
Parkkiintuneena sinkkuan sanon, että kiva kuulla. - Ehkä joku osaa arvostaa minussakin joskus näitä piirteitä, mitä Ap kerroit. - "Äsh" Minusta ne on, niin päivittäsiä ja normaaleja, että en ole ikinä aatellut, että kukaan osaisi niitä mitenkään erityisesti noteerata.
Jämät jotka jääneet jäljelle on sitten ikuisia teinipoikia. Ja naisissa nirsoja uratykkejä. Nämä kaksi sinkkuryhmää ei oikein toimi :D
Tuo on kyllä tosi hyvä, ettei pelaa mitään tyhmiä videopelejä.
Kunnon mies katsoo televisiosta formulaa, jääkiekkoa ja mäkihyppyä.
Sama. Mun mies on hipsteri nörtti, it-alallakin, ja kasvissyöjä. Minäkin olen alkanut hänen myötä kasvissyöjäksi. Tykkään kovin kun ei ole perinteinen äijä, jollaisten kanssa olen joskus seurustellut.
Vierailija kirjoitti:
Varmaa homo.
Joo, homo se on.
Sims 4:ssä tehty perhe ei ole oikeaa elämää. Onko miehellä pelissä vielä Lamborghini pihalla ja sulla 1200 neliötä asuintilaa kolmessa kerroksessa?
Vierailija kirjoitti:
Parkkiintuneena sinkkuan sanon, että kiva kuulla. - Ehkä joku osaa arvostaa minussakin joskus näitä piirteitä, mitä Ap kerroit. - "Äsh" Minusta ne on, niin päivittäsiä ja normaaleja, että en ole ikinä aatellut, että kukaan osaisi niitä mitenkään erityisesti noteerata.
Näin ajattelen itsekin. Mutta unohdan että näin ei ole ja yritän muistaa olla kiitollinen. Mitenkään en suosittele asiaa korostamaan sen enempää, toki voi sanoa että et käytä aikaasi pelaamiseen ja mielestäsi piereskely ei ole huumoria vaan normaali ruumiintoiminto jota ei myöskään tarvita hävetä mutta kuuluu vessaan - jos niin rentoon keskusteluun pääsee että voi noin sanoa.
Mieshormoonia saa ihan pillereinä...
Ai pelaaminen on nykyään jotain luolamiesjuttua. Oi aikoja, oi tapoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaa homo.
Joo, homo se on.
Arvasin.
Jaa, just eilen luin täältä, että saadakseen naisen innostumaan miehen pitää olla luolamiehen kaltainen alfauros.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, just eilen luin täältä, että saadakseen naisen innostumaan miehen pitää olla luolamiehen kaltainen alfauros.
Se oli varmaan joku toinen nainen sitten. Minä se en ollut.
ap
Niin entä sitten? Suurin osa miehistä on näitä unelmamiehiä, jotka käy töissä, hoitaa kotia ja lapsia ja viettää sitä laatuaikaa perheensä kanssa. Mutta silti naiset demonisoi nämä miehet kirveen kanssa heiluviksi pahan ruumiillistumiksi, jotka tekee naisen ja lastenkin elämästä ihan kamalaa.
Kirjoittaja ei ainakaan ole vielä tullut ugh luolasta ulos ja opetellut kirjoittamaan :D onneksi mies kattelee tollasta alkuasukasta ugh ugh!
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä tosi hyvä, ettei pelaa mitään tyhmiä videopelejä.
Kunnon mies katsoo televisiosta formulaa, jääkiekkoa ja mäkihyppyä.
Eipäs, kun naisen kanssa sitä sinkkuelämää, gilmoren tyttöjä ja muita yhtä itseään kehittäviä ohjelmia.
No. Tuo on kivaa siihen saakka kun se kirvesmurhaaja tulee etuovesta läpi. Paska homma nähdä miehen vegaanit rimppakintut kiipeämässä keittiön ikkunasta pakoon.
Varmaa homo.