Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaa tosiaan muistaa, että et sinä marssi asuntoesittelyyn ehtoinesi

Vierailija
12.01.2021 |

Jotkut vuokraehdokkaat luulevat olevansa ainoita oljenkorsiani ja että he latelevat ehdot MINULLE. Ei, kyllä se olen minä joka jakelee ehdot, jos on kyse asuntoni käyttämisestä ja siitä, että luovutan omat avaimeni ventovieraiden kouraan.

Vaikka yleensä katsellaan & mietiskellään-mutina tarkoittaa eitä, niin ihan turha kuvitella, että jos se jälkeenpäin tarkoittaakin kyllää, niin minä olen innoissani solmimassa sopimuksen. Siis vaikka hädin tuskin sanot mitään kotiini tullessasi vaan marssit suoraan kiertelemään, etkä edes henkilötunnustasi viitsi antaa.

Kyllä silloin on automaattisesti pois pelistä. En minä rupea mihinkään että juu katsellaan, ehkä joskus annetaan henkilötunnukset ja todistetaan henkilöllisyys, jää odottelemaan niin me tuumailemme.

Hohhoijaa. Tuumailkaa vaikka loppuelämänne, olette jo antaneet huonon ensivaikutelman.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan perusjutut tulee olla hallussa. Jos myöhästyt niin pahoittelet. Et vain ilmoita, että olen myöhässä. Sinä et määrittele milloin annat henkilötunnuksen, jos et anna sitä näytössä niin se on sitten peli sinun osaltasi ohi. Minä päästin sinut jo kotiini.

Vierailija
2/68 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap:n kaltaiselle vuokranantajalle tuskin on jonoa. Mikä kuspää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen tarkka ensivaikutelmasta ja siitä millainen fiilis minulle jää.

Vierailija
4/68 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka sinä esittelyjäsi vaikka maailman tappiin.

Vierailija
5/68 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntoesittely on tilanteena rinnasteinen työhaastatteluun. Asunnon saa se, jolla on hienoin CV ja paras supliikki.

Vierailija
6/68 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:DDDDDDDDDD Tuliko kivuliaita muistoja omasta huonosta käytöksestäsi? Kannattaa opetella ihan peruskäytöstavat. Moikataan kun tullaan ja pahoitellaan myöhästymistä.

Vierailija
7/68 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pk-seudulla viimeiselle kierrokselle kelpuutetut vuokranantajat soittelevat ja alentavat toistensa tarjouksia. Kannattaa myös tinkiä vuokravakuus vähintään 50%. Nyt on meinaan vuokraajan markkinat. Huh huh.

Vierailija
8/68 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:DDDDDDDDDD Tuliko kivuliaita muistoja omasta huonosta käytöksestäsi? Kannattaa opetella ihan peruskäytöstavat. Moikataan kun tullaan ja pahoitellaan myöhästymistä.

Paskat. EN asu vuokralla. Ja sinunlaisesi vuokranantaja saa kyllä jäädä makselemaan sen kämäisen kämppänsä kuluja ihan itse.

Vierailija
9/68 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapanani on tinkiä vuokraa alaspäin ja kerran on jopa onnistunut vaikka kävin esittelyn aikana vessassa oksentamassa. Oli vähän krapula.

Vierailija
10/68 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menet työhaastatteluun myöhässä ja ilmoitat vain, että tulen myöhässä ja menet mitään sanomatta tuoliin istumaan, niin aivan satavarmasti et saa paikkaa. En minäkään anna avaimiani ihmiselle, jolla ei ole edes peruskäytöstavat hallussa.

Ap

Vierailija
11/68 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sehän riippuu millaista asuntoa on vuokraamassa, että miten voi käyttäytyä. Kohtuuhintaisen kaksion vuokraaja pk-seudulla saanee valita aika vapaasti kenet haluaa, jos taas on joku huonokuntoinen kämppä maaseudulta niin saa olla onnellinen jos löytää edes jonkun vuokralle siihen.

Vierailija
12/68 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sehän riippuu millaista asuntoa on vuokraamassa, että miten voi käyttäytyä. Kohtuuhintaisen kaksion vuokraaja pk-seudulla saanee valita aika vapaasti kenet haluaa, jos taas on joku huonokuntoinen kämppä maaseudulta niin saa olla onnellinen jos löytää edes jonkun vuokralle siihen.

Ai käytöksen voi muokata asunnon kunnon mukaisesti? XDDDDDDD että rumassa asunnossa voi käyttäytyä huonosti XDDDDD No nyt oli hauska juttu.

Vierailija
13/68 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Toni!

Vierailija
14/68 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai käytöksen voi muokata asunnon kunnon mukaisesti? XDDDDDDD että rumassa asunnossa voi käyttäytyä huonosti XDDDDD No nyt oli hauska juttu.

Ai sä oletkin tää varttihullu äksdee. Eipä tätä ketjua sitten viitsi tämän enempää kommentoida.

Moro.

Vierailija
15/68 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi Toni!

Kuka hełvetin Toni :DDDDD Olemme vauvapalstalla, jos et huomannut. 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Ap

Vierailija
16/68 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä pk-seudulla viimeiselle kierrokselle kelpuutetut vuokranantajat soittelevat ja alentavat toistensa tarjouksia. Kannattaa myös tinkiä vuokravakuus vähintään 50%. Nyt on meinaan vuokraajan markkinat. Huh huh.

Mukavat päiväunet. Toki jossain Espoon perämetsässä vuokraajien perään pitää itkeä, mutta Helsingissä hakijoita on helposti monta kymmentä jopa yksiöön Kontulassa.

Vierailija
17/68 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö vieläkään usko, että ne hyvät vuokralaiset eivät halua sinun kaltaistasi vuokranantajaa, joka painottaa asunnon olevan sinun kotisi, etkä osaa antaa mitään määräaikaa minkä asunnossa voi asua kun haluat itse muuttaa siihen joskus takaisin?

Vierailija
18/68 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tosissaan haluaa vuokrata juuri sen asunnon niin kannattaa varmaan käyttäytyä hyvin ja suostua siihen mitä vuokranantaja ehdottaa. Jos taas vastaavia asuntoja on tarjolla vaikka kuinka niin silloin jää kyllä vuokraamatta se, jonka vuokranantaja on ylimielinen ja joustamaton. Siinähän pitää asunnon tyhjillään jos ei vuokralaiset kelpaa :D

Vierailija
19/68 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentavaa kyllä, tämä on varmaan totta.

Vierailija
20/68 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tosissaan haluaa vuokrata juuri sen asunnon niin kannattaa varmaan käyttäytyä hyvin ja suostua siihen mitä vuokranantaja ehdottaa. Jos taas vastaavia asuntoja on tarjolla vaikka kuinka niin silloin jää kyllä vuokraamatta se, jonka vuokranantaja on ylimielinen ja joustamaton. Siinähän pitää asunnon tyhjillään jos ei vuokralaiset kelpaa :D

Ööm no minä asun talossani, että ei se tyhjillään ole XD. Ja tämä on ainut laatuaan. Muut samanlaiset ovat varattuja, useimmat osakkaille itselleen.