Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen työkaveri ottaa usein yhteyttä?

Vierailija
12.01.2021 |

Tuli mieleen tuosta toisesta aloituksesta. Miten joku ei ymmärrä, ettei se ole sopivaa?

Vapaa-aikana kysellen kuulumisia yms. ja tätä on jatkunut ainakin viisi vuotta. Vastaamattakaan ei voi olla kohteliaisuuden vuoksi, ihan parilla sanalla.

Ja ei, mies ei ole salasuhteessa tähän naiseen eikä ole muutenkaan kiinnostunut (kun sitä kuitenkin epäiltäisiin).

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä yksisilmäinen kommentointityyli aina ihmetyttää; miten sä voit olla varma, että miehesi ei ole kiinnostunut? Ainiin, koska hän on sanonut niin, totta.

Vierailija
2/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkos panee työkaveriaan. Usko jo. Surua viilataan linssiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä yksisilmäinen kommentointityyli aina ihmetyttää; miten sä voit olla varma, että miehesi ei ole kiinnostunut? Ainiin, koska hän on sanonut niin, totta.

Kyllä sen vain huomaa, että miestä rasittavat nuo yhteydenotot eikä muutenkaan ole ollenkaan sen tyylinen, että kiinnostaisi. Lähinnä ihmettyttää, että eikö nyt huomaa käytöksestä ja lyhytsanaisesta tyylistä, että ei halua pitää yhteyttä sen enempää. Käskee minua vastaamaan viesteihin jotain lyhyesti, kun olen painottanut, että kohteliaisuutta täytyy harrastaa.

Vierailija
4/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas yksi miehen kollega käy meillä. En tajua miksi. En saa kuulema kertoa miehelle. Kerran 4kk juo kahvit ja on tosi kauan vessassa. Ehkä tulee aina kun on kova hätä lähistöllä. 

Vierailija
5/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Onhan ihan selvää että tämä nainen on kiinnostunut sinusta, ei miehestäsi. Hän toivoo että vaihtaisit miehesi häneen. Siinäpä tulisi kiva työpaikkadraama.

Vierailija
6/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri haluaa kikkeliä mieheltäsi. Siksi ottaa yhteyttä.

Vierailija
7/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kavereita? Jos pitää miestäsi kaverinaan?

Vierailija
8/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat tietolähteet mysteerin ratkaisemiseen:

1. Miehen työkaveri

2. Mies

3. AV-mammojen kollektiivinen tietoisuus.

Vierailija
9/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö AV-mammat todellakaan keksi mitään muuta syytä olla vapaa-ajalla yhteydessä työkavereihin, kuin kikkelin himo? Oletteko te kaikki puutteessa vai miksi vain se kikkeli pyörii mielessä 24/7?

Vierailija
10/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas yksi miehen kollega käy meillä. En tajua miksi. En saa kuulema kertoa miehelle. Kerran 4kk juo kahvit ja on tosi kauan vessassa. Ehkä tulee aina kun on kova hätä lähistöllä. 

Onko sillä vessapassi?

Vierailija
11/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen vain huomaa, että miestä rasittavat nuo yhteydenotot eikä muutenkaan ole ollenkaan sen tyylinen, että kiinnostaisi. Lähinnä ihmettyttää, että eikö nyt huomaa käytöksestä ja lyhytsanaisesta tyylistä, että ei halua pitää yhteyttä sen enempää. Käskee minua vastaamaan viesteihin jotain lyhyesti, kun olen painottanut, että kohteliaisuutta täytyy harrastaa.

Ei jumalauta. Tosi reilua sitä työkaveria kohtaan että viestittelee sinun kanssasi ja luulee viestittelevänsä toiselle.

Vierailija
12/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on hyvin naiivi. Tai elää tossukan kanssa. Jos miehesi ei pitäisi tästä työkaverista. Hän ei vastaisi mitään. Toinen totuus: miehesi ei takuulla uskalla edes kertoa sinulle, jos olisi ihastunut tähän naiseen. Vain miehesi ja tämä työkaveri tietää suhteen oikean laadun ja motiivin yhteydenpitoon.

Vierailija
13/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta. Tosi reilua sitä työkaveria kohtaan että viestittelee sinun kanssasi ja luulee viestittelevänsä toiselle.

Kuka työkaverinainen viitsii viestitellä perheellisen työkaverimiehen kanssa vapaa-ajalla? Opiskeluajat meni jo.

Vierailija
14/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on hyvin naiivi. Tai elää tossukan kanssa. Jos miehesi ei pitäisi tästä työkaverista. Hän ei vastaisi mitään. Toinen totuus: miehesi ei takuulla uskalla edes kertoa sinulle, jos olisi ihastunut tähän naiseen. Vain miehesi ja tämä työkaveri tietää suhteen oikean laadun ja motiivin yhteydenpitoon.

No mies ei vastaisi mitään, jos en käskisi. Ovat eri kaupungeissa töissä ja näkevät max kerran vuodessa, siksi tämä ihmetyttää kovasti. Ja etätöitä on tehty paljon jo ennen koronaa, että eivät ole salaakaan pahemmin nähneet.

Tarkoitus ei ole pohtia onko heillä suhde vaan että miksi tämä nainen käyttäytyy noin. Joskus on ottanut yhteyttä myös hyvin myöhään yöllä ilmeisesti humalassa. Selvästi on ihastunut, mutta kun vastakaikua ei tule, niin miksi ihmeessä jatkaa tuollaista?

Vierailija
15/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pakotat miehesti vastaamaan tai vastaat hänen puolestaan. Jos haluaa, että ei viestittele, niin ei kannata vapaalla vastata mitään. Sillä se loppuu.

Vierailija
16/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi pakotat miehesti vastaamaan tai vastaat hänen puolestaan. Jos haluaa, että ei viestittele, niin ei kannata vapaalla vastata mitään. Sillä se loppuu.

Tuo on kyllä hyvä neuvo. Kiitos! Olet ihan oikeassa.

Vierailija
17/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa tyyli on lyhytsanainen vain silloin, kun olet kuulemassa?

Vierailija
18/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa tyyli on lyhytsanainen vain silloin, kun olet kuulemassa?

Tekstareita ovat. Ja mieheni on tosi huono vastailemaan puhelimeen muutenkin eli vastaa vain työjuttuihin eikä vapaa-aikanaan vietä aikaa koneella. 

Ehkä se nainen on vain yliseurallinen ja tahtoisi kaveriksi, mutta itse kun en tuollaista tekisi, niin ihmetyttää hiukan. En lähetä kaukaisille työkavereille mitään uuden vuoden toivotuksia ja kysele kuulumisia ja mieheni vielä vähemmän. 

Mutta kaipa täällä ei ole vastaavasti käyttäytyvää naista ole, joka voisi antaa selityksen. Ei mikään iso asia, mutta uutena vuotena tuli taas toivotukset ja kuulumisten kyselyt, niin ajattelinpa kysyä täältä.

Jatkossa ei ehkä sitten kannata vastata yhtään mitään, vaikka se tylyä onkin. 

Vierailija
19/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö AV-mammat todellakaan keksi mitään muuta syytä olla vapaa-ajalla yhteydessä työkavereihin, kuin kikkelin himo? Oletteko te kaikki puutteessa vai miksi vain se kikkeli pyörii mielessä 24/7?

Työkavereiden seurasta saa ihan tarpeeksi sen 8 h aikana päivittäin. Monilla on perheet ja omat menot iltaisin.

Vierailija
20/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mies ei vastaisi mitään, jos en käskisi. Ovat eri kaupungeissa töissä ja näkevät max kerran vuodessa, siksi tämä ihmetyttää kovasti. Ja etätöitä on tehty paljon jo ennen koronaa, että eivät ole salaakaan pahemmin nähneet.

Tarkoitus ei ole pohtia onko heillä suhde vaan että miksi tämä nainen käyttäytyy noin. Joskus on ottanut yhteyttä myös hyvin myöhään yöllä ilmeisesti humalassa. Selvästi on ihastunut, mutta kun vastakaikua ei tule, niin miksi ihmeessä jatkaa tuollaista?

Jos tuo nainen on ihastunut mieheesi. Miehesi kannattaisi kertoa tuolle naiselle ettei ole kiinnostunut. Jos hänellä ei ole tunteita tätä naista kohtaan.